یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

و بازم...

1393/3/9 15:32
نویسنده : بابا و مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن داد می زد ای بدو قهوه دارمخنده

پارسا قهر کرده قاشق می خوادخندونک

به یاسمن دستور می ده بره قاشق بیارهخنده

هنوز منتظره در حال اعتراضخندونک

اهان بلاخره به دستش رسید بوس

دو تای سخت مشغولند پارسا معجون درست می کنه یاسمن قهوهخنده

یاسمن می گفت من دارم قهوه درست می کنم با اب گردو

پارسا حس گرفته بود می گفت من دالم مدون دولوسد می تونم(من دارم معجون درست می کنم)خنده

سلام دوستان عزیزمبوس امیدوارم در کنار خانواده هاتون شاد و سلامت باشید عکسهای بالا یه نمونه دیگه از خرابکاری این دو تا وروجکه آرام

 

 

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (27)

مامانی و بابایی دخمل بلا
9 خرداد 93 20:57
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم چشم عزیزم
مامانی کسرا
9 خرداد 93 21:16
ای جووونم اینا که خرابکاری نیست،خلاقیته ماشالله بهشون خدا حفظشون کنه اونجا که یاسمن داره داد میزنه خیلی بامزه است
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محمدحسین
9 خرداد 93 22:36
چه فرزندان مهمان نوازی ... چند تا هم لیوان آوردن.... به ما هم قهوه میدین؟؟؟؟؟؟؟
مهناز مامان عسل
9 خرداد 93 23:52
وااااااااااای مامانی خوش به حالت که بازم بچه هات برای همدیگه همبازی دارن. خونتون پر از صدای بچه هاست. منم که عاشق بچه هستم ولی به خاطر شرایطمون سخته که بازم بچه بیارم. خلاصه اینکه همیشه شاد باشی کنار جوجه های نازت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاه به موقع در شرایط ایدهال نی نی هاتون میان
بابا محمد و مامان زهره
10 خرداد 93 0:38
وااااااااي اين چه كاراييه؟؟؟من كه ميدونم پارسا پسر خوبيه ولي امان امان خخخخخخ باتز رگ پسر دوست بودنم زد بالا خخخخخ هر دو عزيزين ولي چرا اين همه ليواااان؟ شستن نداره خاله ها؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
خاله جون ماماتن هست ما میریزیم مامان جمع میکنه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:42
ببخش دير ميام ... خيلي گرفتارم خيلي .. ممنونم كه مارو فراموش نميكني
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:43
انشالله تن گل هات هميشه سلامت باشه و برات شيطوني كنن خواهر ... خواهر و برادر چه معجون و قهوه اي هم درست ميكنن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:21
خصوصي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آرش و آیناز
10 خرداد 93 10:42
منم از قهوه یاسمن جون میخوام از مدون پارسا جیگری هم میخوام مامانی ببین اولین مشتری پارسا و یاسمنم ها باید یه تخفیفی هم بدید
بابا و مامان
پاسخ
مامان عزیزم از جونت سیر شدی می خوای از این معجونا بخوری
مامان امیرحسین
10 خرداد 93 12:07
آفرین بچه های خرابکار. یاسمن جونی با آب گردو قهوه درستیده جدیده خاله جون خوشمزه هم شده حتما پارسا جون تو مدون با چی درستیدی خاله؟قربون شما دوتا وروجک بشم من.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون خاله جون
♥مامان متین جون♥
10 خرداد 93 12:34
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک. عجب خوش میگذره با این وروجکاچ میکشی خواهههههههههههر
مامان روژینا
10 خرداد 93 12:49
قربون دخملی کد بانوی خودم بشم که از هر انگشتش هنر میبارهمیتونه با آب گردو قهوه درست کنهفدای اون قهر کردن پارسا توچولوم....تازه قهر میکنه خوردنی ترم میشه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیزم اره خدای اونم چه هنرای
مامان نگار
10 خرداد 93 12:56
دیشب که نگار خرابکاری کرد و سینی عدسی رو که می خواستم پاک کنم رو فرش خالی کرد ،همش به یاد تو و صبرت بودم .من طاقت نیاوردم و نگار و دعواش کردم .البته بعدش عذاب وجدان داشتم .
بابا و مامان
پاسخ
الاهی بمیرم مامان اخه حواسش نبوده بعدم دیگه کاری بوده شده دعوا دردی درمون نمی کنه ممنونم عزیزم باز خوبه یه مواقعی هست یادمن بیفتید اما خدای دیگه دعواش نکنید عزیزم و هواسش نبوده
مامان روژینا
10 خرداد 93 13:28
خصوصی گلم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
آجی محمدمهدی
10 خرداد 93 14:48
عاشق این خرابکاریهاتونم.
هدیه
10 خرداد 93 15:43
سلام ایدرس وبلاگ بابای سبحاان http://sobi_joon.niniweblog.com/
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی اریان
10 خرداد 93 22:43
وای جوجه های خرابکار اکشال نداره مامانی بزرگ میشن یادت میره
مامان اهورا
11 خرداد 93 10:48
خاله شيدا و روشا
11 خرداد 93 11:33
ماشالا هزار ماشالا چه ذهن باز و خلاقي دارن قربون اخم كردن محمد پارسام برم من
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه خاله جون
فریده
11 خرداد 93 13:36
عزیزید، خیلی هم عزیزیند . خدا شما دو تا وروجک رو برای پدر و مادرتون سالم و سلامت نگه داره .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
11 خرداد 93 17:48
ممنونم عزیزم تو مدتی که نبودم به یادم بودین.خرابکاریشونم شیرینه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون شما عزیز مایید
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
11 خرداد 93 21:05
سلام مامانی ماشالا به این بچه های خلاق ومهربون انشالا همیشه شاد باشن وزیر سایه پدرو مادر گلی مثل شما زندگی خوبی داشته باشن مامانی خودمونیم حوصله خوبی داری اخه من خیلی بی طاقتم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم عزیز دلم چارهای ندارم دیگه خونه اپارتمانی و حیاط که نداریم باید تحمل کنم
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:25
من موندم با وجود این دو تا وروجک ناز چطوری میرسی انقدر پست بزاری...من که نظرامم چند وقت یه بار میرسن بیام چک کنم
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اکثر این کارا وقتی من اینجا هستم صورت می گیره
مامان جون مهناز
12 خرداد 93 11:11
عزیزم اینجوری پیش بره باید فرشتو بندازی دور هههه اینقدر اب میریزن رو فرش
مامان ز✿ـرا
12 خرداد 93 14:29
ای شیطونای وروجک.دوستون داریم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
الناز جوون
13 خرداد 93 18:35
خخخخخخخخخخخخخخخ آی بدوووووووو قهوه دارممممممممم ای قربونت بشم عزیزم