یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا ...

1392/12/13 11:20
نویسنده : بابا و مامان
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دیشب به همراه بچه ها رفتیم پارک که خیلی خوب بود مژهبا اینکه هوا کمی سرد بود به بچه ها خوش گذشت هورازیاد نموندیم اما خوب بود چند تا عکس گرفتم از بچه ها می زارممژهچند روز پیش  یاسمن می گفت مامان من تا حالا می خواستم دندون پزشک بشم اما از حالا به بعد تغییر نظر دادم می خوام نونوا بشمتعجبقهقههقهقههموندم چی بگم بخندم یا ..اینقد خندیدمقهقههکه اخرش شاکی شد باهام  قهر کرد قهرحالا چرا تغییر شغل داده من نمی دونمخندهپارسا هم فقط می خواد پلیس شه اگه اونم تغییر شغل ندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان بیتا و تینا
13 اسفند 92 11:32
سلام گلم اخ که من فدای این نونوا کوچولو بشم خدایی خنده دار هم هست جفتشونم ببوس از طرفم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون
فریده
13 اسفند 92 11:32
یه خواهر زاده دارم وقتی کوچیک بود اولین شغلی که انتخاب کرد این بودکه می خواست دزد بشه ، از بس دزد و پلیس بازی می کرد ، بعد نظرش عوض شد می خواست نون خشک بفروشه . ما کلی خدا رو شکر کردیم که بالاخره یه شغل آبرومند انتخاب کرده .
بابا و مامان
پاسخ
الاهی فداش بشم
معصومه
13 اسفند 92 13:22
عزیز دلم دوستت دارم خصوصی رمز ددادم بهت
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم من بیشتر
مامان حنانه زهرا
13 اسفند 92 14:47
شغل جدید مبارک یاسمن جون.نونوا ایشالله همیشه بهتون خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
13 اسفند 92 15:16
فداتون حالا چرا میخوای شغلت رو عوض کنی بلا
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه
مامان پریسا
13 اسفند 92 19:20
چه خروس خوشکلی حالا چر نونوا احتمالا باز هم تغییر شغل میده
ستارگان آسمان من
13 اسفند 92 23:37
سلام عزیزم....چقدر روسری به یاسمن جون میاد...فکر کن از دندون پزشکی به نونوایی
بابا و مامان
پاسخ
سلام
ستارگان آسمان من
13 اسفند 92 23:39
به یاسمن جونم که دکتر میاد بشه ...ایشالا با لباس دکتری عکسشو بزاری
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 اسفند 92 2:04
من فدای این دوتا فسقلی بشم.به به عروسم نونوا میشه و نون آور خونواده.من قربونت بشم یاسی عزیزم اوه اوه آقا پلیسه نیای منو بگیری هاااااا، چون میخوام خواهرتو بدزدم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 اسفند 92 2:05
همیشه به گردش و شادی عزیزم.قربونت بشم مهربونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا نکنه
مائده
14 اسفند 92 12:22
ای خدااااااااااااااااااااا من قربون این نانوا کوچولو پلیس کوچولو بشم ایشالله هر دوشون تو زندگیشون موفق و باعث سرافرازی شما میشن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه فدای محبتت عزیزدلم
مامان موژان جون
14 اسفند 92 12:56
فدای جفتشون عزیزای خاله همیشه به گشت
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
مامانی الینا
14 اسفند 92 14:21
فدات بشم خاله چی پیش خودت فکر کردی که میخوای نونوا بشی عزیزمولی مامانی باز نظرش عوض میشه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه بله اگه بازم نظرش عوض نشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 اسفند 92 16:58
سلام گلم خوبید ؟ عزیز دلم فدای حرفهای قشنگت بشم نمی دونم تو اون ذهن خلاقت چه گذشته که می خوای نونوا بشی
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه همین و بگو خاله حالا چی فکر کرده من که نفهمیدم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 اسفند 92 17:00
انشالله همیشه شاد باشید وهمیشه به گشت وگذار وتفریح باشید فدای اون پارسا کوچولوی پلیس جان هم بشم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه ممنونم از مهربونیتون
مامان محمد و ساقی
14 اسفند 92 19:23
ای جانم نونوا کوچولو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
الناز
15 اسفند 92 9:09
ای جووووونم عزیزدلم چه یهو هم تغییرشغل داد خخخخخخخ فداتشم یاسمن کوچولوی عزیزم....خروس سواری میکنین بچه ها
ماماني كسرا
15 اسفند 92 10:22
عزيييييزم اين جريان شغل بچه خودش ماجراييست!!! ولي خانم نونواااااااا جايي هم نديده كه ياد بگيره خدا حفظش كنه
مامان هیمن
16 اسفند 92 10:12
فدای دو تا وروجک بشم.حالا یاسمن جون چرا تغییر شغل دادین
مامان هیمن
16 اسفند 92 10:13
ایشالا همیشه به گردش عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ترنم
16 اسفند 92 10:46
آخه نه به دندونپزشكش و نه به نونواش.
*یاسمین*
16 اسفند 92 11:52
خوش بگذره گلمدندون پزشک کجا و نونوا کجااز دست این جیگرا،یاسمین که میگه میخوام دکترِ خاندار بشمپارسا جون اگه پلیس بشه،لابد سلاحشم همون چوبست که شما رو باهاش تهدید میکنه فرشته های نازتو ببوس خانومی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم الاهی فدای این خانم دکتر خانه داربشم من و بله دیگه با سلاح همیشگیش پلیس میشه دیگه
مامان درسا
17 اسفند 92 1:10
فداتون بشم من که هر وقت میام وبتون کلی انرژی میگیرم.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
خاله مهربون
15 فروردین 93 16:41
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون