یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه بار دیگه مردم وزنده شدم

1392/12/14 21:51
نویسنده : بابا و مامان
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب امروز روز پر استرسی داشتماسترس صبح رفته بودم ازمایشگاه وقتی اومدم دیدم یاسمن نشسته می گه مامان دلم درد می کنهناراحت منم بهش مسکن دادم اروم شد  کمی خیالم راحت شد اما همچنان نگران بودمنگران تا اینکه ظهر گفت مامان دلم بازم درد می کنه شروع کرد به گریهگریه می ترسیدم اپاندیسش باشه چون پهلوش و نشون میدادنگران نادر بردش دکتر منم می خواستم برم اما ترسیدم پارسا را ببرم اونجا مریض شه  اما بعد که رفتند  نگران شدم دل تو دلم نبود نذر نیاز اخرشم طاقت نیوردم پاشدم پارسا را پوشوندم رفتم دیدم  با باباش نشسته تو داروخونه خیالم راحت شدلبخند  یاسمن تا من و دید دوید اومد گفت مامان خوب شدم مژهدکتر گفته بود سرما خوردگی داشته که اصلا معلوم نبودسوال غذای روغنی خورده تشدید شده دلش و درد اورده اونجا حالشم بهم خورده بود یه امپول ضد تهوع هم داشت که نمی خواست بزنه  گریه می کردگریهمی گفت من خوب شدم  اونجا را گذاشته بود روسرشگریه پارسا اروم کنار من نشسته بود و هیچی نمی گفت فرشتهیاسمنم با باباش رفته بود با جیغ و داد امپول بزنه بهش گفتم مامان یاسمن چی شده می گفت (ملیض دوده من ته ملیض نیتم انتول بدنم ) مریض شده من که مریض نیستم امپول بزنم ماچخلاصه اومدیم خونه و یاسمن خانم تازه گفت مامان من اصلا نفهمیدم چطور بهم امپول زدنتعجب اصلا درد نداشت الکی جیغ زدملبخند الان هم دارو خورده خوابیدهخواب البته هر سه خوابیدند باباویاسمن و محمد پارسا ماچمنم که طبق معمول شب دراز است و قلندر بیدارنیشخند تا ساعت 12 نشه خوابم نمی بره مگه چی بشه خلاصه خدا را شکر به خیر گذشت خدا نگهدار همه فرشته های ناز باشهقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

سمیه
14 اسفند 92 22:24
ملیض دوده من ته ملیض نیتم انتول بدنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 اسفند 92 2:09
انشالله هميشه سلامت باشن.... ببوسشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
الناز
15 اسفند 92 9:13
وای عزیزدلم الهی شکرکه خوب شدی و آمپول درد نداشته برات قربونت بشم که انقد نازی خانم کوچولو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
ماماني كسرا
15 اسفند 92 10:18
واي منم با ديدن عنوان مردم، فك كردم دوباره يه دست گل به اب دادن باز خدا رو شكر در حد يه سرماخوردگي بود خدا حفظشون كنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرحسین
15 اسفند 92 10:34
امان از دست این بچه ها خدا را شکر به خیر گذشته.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مائده
15 اسفند 92 11:19
ای جووووووووووووووووووووووووونم اون جمله چقده جالب بود خداروشکر که بخیر گذشت عزیزم ایشالله همیشه تنشون سالم باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمدحسین
15 اسفند 92 13:49
خداروشکر که به خیر گذشت...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
15 اسفند 92 13:51
ای جان خدا رو شکر چیز بدی نبود و قبل از تشدید سرماخوردگی بردیش دکتر... فداش بشم ببوس دوتا وروجک خاله رو
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری خدا نکنه عزیزم
مهرنوش
15 اسفند 92 14:32
خدا رو شکر که به خیر گذاشت. ایشالا گلاتون همیشه سالم باشن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
15 اسفند 92 15:18
خدا رو شکر که یاسمن جون خوبن.ایشالا همیشه سلامت باشن.وروجکای خاله رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
مائده
15 اسفند 92 15:59
________________00___00________________ _______________00_____00_______________ ______________00_______00______________ _____________00_________00_____________ 00000000000000___________00_000000000000 __00______________0يه0______________00__ ____00________0ستاره خوشگل0_______00___ ______00_________0براي0_________00______ ________00_____0تو دوست0_____00________ __________00_____0عزيزم0_____00__________ _________00_________________00_________ ________00________0000________00_______ _______00_______00____00_______00______ ______00_____00__________00_____00_____ _____00___00________________00___00____
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم ممنونم از مهربونی و لطفتون
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 اسفند 92 18:00
جووووووووونم الهی دیگه هیچوقت مریض نشی.کلی بووووووووس برای کوچولوهای نااااااز
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پارساجونی
15 اسفند 92 19:40
خداروشکر که بخیر گذشته بماچ فرشته هاتو مامانی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بیتا و تینا
16 اسفند 92 2:08
سلام مهربونم انشاالله که الان حالش خوبه الهی فداش بشم من مواظب کوچولوها باش عاشق اون زبون پارسا هستم میمیرم براش
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف اری دوست داریم زیاد
sibrank
16 اسفند 92 8:37
با سلام بهترین و کاملترین سامانه ی افزایش بازدید در ایران دارای امکانات پاپ آپ بازدید خود را به صورت رایگان همراه با جوایز نقدی افزایش دهید www.sibrank.ir
مامان هیمن
16 اسفند 92 10:14
ایشالا هیچ وقت مریض نشن و سلامت باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامان ترنم
16 اسفند 92 10:48
خدا رو شكر كه چيز مهمي نبوده. همه ما مادرها خاضريم خودمون مريض بشيم ولي يه خار هم به پاي بچه‌هامون نره. خدا همه‌ي بچه‌ها رو سالم نگه داره.
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره امین ممنونم از محبتت عزیز دلم
مامان مینا
16 اسفند 92 11:39
وای مامانی چه عنوان پر استرسیییخداروشکر که مشکلی نبوده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم باور کنید استرس منم همین اندازه بود
*یاسمین*
16 اسفند 92 11:57
خدا رو شکر که یاسمن جونی جیزیش نبودهباریکلا آمپول هم که زدهایشاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون زد اما طوفان به پا کرد
مامان درسا
17 اسفند 92 1:07
خداروشکر یاسمن جونم صحیح و سالمه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ثمين
17 اسفند 92 9:48
خدا رو شكر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان نگار
17 اسفند 92 10:00
خدا رو شکر که به خیر گذشت .این بچه ها تا بزرگ بشن مار و بیچاره می کنن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:24
ای جان دلم،بلا به دور ایشالله
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از محبتت عزیزم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:26
چقد دلواپس شدی گلم،ایشالله زودی یاسی جونم خوب میشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ترسیدم خدای نکرده اپاندیس باشهخدا را شکر چیز مهمی نبود
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:26
قلبون پارسا جونمم بشم که اینقد از آمپول میترسیده و مینداخته گردن آجیش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه
مامان روژینا
18 اسفند 92 10:03
ایشالا همیشه سلامت باشی یاسی کوچولوی خودم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
فریده
18 اسفند 92 10:58
منم روز پنچ شنبه دقیقا همین مسئله رو تجربه کردم با این تفاوت که پرهام دستش رو می گذاشت روی شکمش و ریسه می رفت و از مسیر خونه مادر شوهرم (اونجا مهمون بودیم ) تا بیمارستان یه تکه گریه کرد . بعد دکتر گفت نفخ کرده . یعنی یه نفخ اینقدر گریه داره .
بابا و مامان
پاسخ
الاهی بمیرم طفلکی
ساناز
18 اسفند 92 14:38
خدا رو شكر چيز مهمي نبوده بووووووس براي دو تا فرشته كوچولوهات
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آرش و آیناز
18 اسفند 92 19:35
سلام خدارو شکر که به خیر گذشت الهی قربون پارسا شیرین زبون بشم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتت عزیزم
مامان حدیثه سادات
18 اسفند 92 20:29
ای جانم که اینقدر پارسا پسر خوب شده بوده خدارو شکر به خیر گذشت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمدصدرا
19 اسفند 92 13:45
انشاالله بلا دوره عزیزم. تو رو خدا عنوان مطالبو جور دیگه انتخاب کنه آخه خانومی فکر قلب ضعیف ما هم باش دیگه مردم از استرس خانومی شاهزاده های خوشگلتو بوسه باران کن عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ببخشید چشم
مامان مانلی
20 اسفند 92 11:47
ای واااااااااااااااااااااای از چشمای این دوتا وروجکت شیطنت میباره مخصوصا که اینجوری هم دست گردن هم کردن چشماشون میگه میخوان یک کار خطرناکی بکنن
مامان هانا
23 اسفند 92 1:31
خدا رو شکر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیتون عزیزم
مامان ملینا
23 اسفند 92 18:30
مامان جونی اینقدر استرس به خودت راه نده دیدی چیز مهمی نبود.ایشالا همیشه سلامت باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم درسته راست راستی الکی استرس گرفتم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 فروردین 93 19:03
آخیییییییییییییییی بمیرم من این پست رو ندیده بودم خدا به خیر گذشت کاملآ حالتو می فهمم بازم خوبه شما با دل درد یاسمن می رید سراغ آپانتیس ولی من گوش شیطون کرد می رم به دکتر می گم میشه یه سنو براش بنویسید یه وقت چیزی تو شکمش نباشه دکتر هم با خنده میگه شما این همه آزمایش ومراحل اولیه رو دل کردید یه راست رفتید سراغ سنو که شاید خدایی ناکرده ............(اسمشو نمی تونم بگم )تو شکمش باشه!!!!!!!!!! باور کن منم با یه بیماریشون نصف عمرم تلف میشه انشالله دیگه مریض نشن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم اخه نکه من سابقه اپاندیس دارم نگران شدم نکنه ایشالاه همیشه سالم باشید و سلامت بهمراه فاطمه و محمد رضای نازم