یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسا یاسمن و...

1392/10/26 13:06
نویسنده : بابا و مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

ا

اینجا دارن اسم مهمونها را اسمشون و می خونند بیان برا جایزهخنده

میز اجراخنده

اینجا مهمون محترم داره جایزش و دریافت می کنهخنده

ا

اینجاها هم دارند عکس می گیرندخنده

اینجا هم سالار عقیلی داره اهنگش و اجرا می کنهقهقهه

سلام دوستان عزیزمقلب این عکسها که میبینید را دیشب از بچه ها انداختم داشتم تلویزیون نگاه می کردم جشواره بود شبکه 3 دیدم یاسمن و پارسا گلها را در اوردن از جاش یه میز برا خودشون درست کردند دارن مثل احسان علی خانی برنامه اجرا می کنند نیشخندیاسمن داره لوح میده به پارساخنده و دست می زنه بعدم پارسا رفت رو سن و یه دفتر دستش گرفت مثلا سالار عقیلی شروع کرد به اواز خوندن قهقههقهقهه ما تا ساعت 1:30 دقیقه تو خونه جشنواره داشتیم خندهقهقههبعدشم به زور خوابوندمشون خواببای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان هیمن
26 دی 92 14:47
چه خوب که دو تایی با هم بازی میکنن.خدا حفظشون کنه قربونشون برم .چه میزیم واسه خودشون چیدن برنامشونم کامل بوده جایزه دادن.آواز خوندنبووسسسسس
مائده
26 دی 92 15:58
میزشون چه بامزه س عجب خلاقیتی
مامان اترین
26 دی 92 20:31
عزیزم خیلی نازیییییییید خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان انیسا
26 دی 92 20:46
سلام آهای بچه ها مسابقه مسابقه یه مسابقه ی متفاوت برای شما کوچولو ها که خیلی خوشگلین یه مسابقست مسابقه ی خوشگلترین کودک نی نی وبلاگ شما فقط باید عکس فرزند دلبندتان را آپلود کنید و در بخش نظر دهی برای ما ارسال کنین ما اول خوشگلترین ها را انتخاب میکنیم سپس با قرعه کشی نفر اول دوم و سوم را انتخاب میکنیم دوستون داریم فقط همین فقط سه روز فرصت دارید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم اومدم
مامان پارساجونی
27 دی 92 8:29
فدای فرشته های نازت
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون
مامان اهورا
27 دی 92 9:05
سلام سلام مامانی خوبی فرشته هات خوبن دلم واستووون تنگ شده بود ببخشید چند وقتی نشد بیام پیشتووون راستی اپم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ببین کی اومده خوش اومدی خاله جون ماهم دلمون تنگ شده بود خوشحالم که حالتون خوبه
معصومه
27 دی 92 10:23
جوجوهای نازم قربون شکلتون برم من انشالله چراغ خونت روشن باشه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
27 دی 92 10:47
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
27 دی 92 12:01
الهی فدای شما خوشگلا بشم من مامانی جشنواره شما خیلی خیلی عالی تر از اونچه که مادیدیم بوده هااااااااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم
مائده
27 دی 92 13:18
http://s5.picofile.com/file/8108464542/mahdi.gif
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور برشما دوست عزیزم
*یاسمین*
27 دی 92 14:31
ای جانم که انقده بلاییدیاد بچهگیای خودم افتادم که با خواهر و برادرهام اینجوری بازی میکردیم و همیشه ادای مجریا رو در میاوردیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون عزیزم
رزا
27 دی 92 14:41
خوشحالم من اولین نفری بودم که نظر گذاشتمافرین چه کار جالبی .....افرین به یاسمن بانو و اقا پارسا......عزیزم از دادن رمز ممنون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتت و اینکه بهمون سر می زنی و همیشه مورد محبتت هستیم دوستت دارم عزیزم
مامان هیمن
27 دی 92 14:45
الهی خستگی هات دور دور شه / چشای دشمنات کور کور شه الهی هر چی از دنیا میخوای / به یه چشم به هم زدن زود جور جور شه !
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم با ارزوی بهترینها برا دوست گلم
مامان آرینا
27 دی 92 16:11
چه جالب ، یاد قدیما افتادم من و خواهرام خیلی از این کارا می کردیم اینقدر بهمون خوش می گذشت که هنوزم اون روزا به خوبی یادمه.
بابا و مامان
پاسخ
زنده باشید و سلامت عزیز دلم
مامان آرینا
27 دی 92 16:11
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان سینا
27 دی 92 18:44
خیلی باحال بوووود
مامان مینا
27 دی 92 20:27
مامان بردیا شیطون
27 دی 92 22:12
ای جااااااااااااااااااااااااان
ستارگان آسمان من
28 دی 92 3:20
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محمدحسین
28 دی 92 9:26
سلام. چه دختر و پسر نازی خدا حفظشون کنه. من به دخملت رای دادم. امیدوارم برنده بشه...
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت دارید
رزا
28 دی 92 11:38
عزیزم به فرشته هات رای دادم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ترنم
28 دی 92 11:59
جشنواره شما ظاهرا ديدني‌تر بوده. كاش پخش مستقيم بود تا ما هم مي‌ديديمش.
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 12:57
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااامن رفتم رای دادمااااااااااااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم رفتم رای دادم
مامان محمدحسین
28 دی 92 17:24
ممنون که بهمون سر زدین.. منم لینکتون کردم...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم