یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم

1392/10/28 13:34
نویسنده : بابا و مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم قلبیاسمن و محمد پارسا تو مسابقه خوشگلترین نی نی ها شرکت کردند اگه دوست داشتید برید بهشون رای بدید دوستتون دارم و ممنونمقلبماچ

ادرسhttp://biadelam.niniweblog.com  

پ. ن.دوستان عزیزم ماچیاسمن و پارسا هر کدوم شماره خودش و داره میشه به هر کدومشون جدا گونه رای دادقلبماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مائده
27 دی 92 18:00
من رای دادم به خوشملای خاله
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت کردی عزیز دلم
مامان سینا
27 دی 92 18:37
حتما با کمال میل
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
27 دی 92 18:40
فدات رای دادم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه قربونت بشم ممنونم از مهربونیتون
مامان بیتا و تینا
27 دی 92 18:52
سلام مهربونم من رفتم و به هر دو تا خوشگلام رای دادم راستی ما اپیم هاااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم
مامانی الینا
27 دی 92 19:06
چشم عزیزم رای میدم به نی نی های خوشگلتون
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیزم ممنونم از محبتتون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 20:07
ﺁﺩﻣﻬﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺷﻨﻮﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ: " ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ، ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ"
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی زیبا بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 20:08
چشم گلم الان ميرم رأي ميدم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون
مامان مینا
27 دی 92 20:24
منم رای دادمچقدر یاسمن جون خوشگل شده با این پیرهن
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیزم از مهربونیتون
مامان امیرعلی گلی
27 دی 92 20:46
مگه میشه به این دوتا خوشکلا رآی نداد رآی دادیم گلم ایشالله برنده هستن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون و مهربونیتون
مامان عرفان
27 دی 92 22:25
عزیزم الان میرم رای بدم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم شما محبت دارید
مامان عرفان
27 دی 92 22:25
ایشالا شما برنده میشید
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
مامان محمد معین
27 دی 92 23:40
رای دادم عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از مهربونیتون
ღمامان على اكبرღ
27 دی 92 23:57
سلام عزیزم من به ۲تا گلات رای دادم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت دارید
*یاسمین*
28 دی 92 0:05
عسلای خاله من بعتون رای دادم،امیدوارم برنده این مسابقه باشید،البته اگر هم برنده نشدید مهم نیست چون شما واقعاً فرشته های خوشگل روی زمینید
مامان پارساجونی
28 دی 92 0:34
سلام مامانی منم به فرشته هات رای دادم گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بیتا و تینا
28 دی 92 1:22
سلام مهربونم در مورد اون سوالت باید بگم که خود میهن بلاگ این قابلیت رو داره و من تنها کاری که کردم این بود که عضو اپارات شدم و فیلمهای بچه ها رو اونجا فرستادم بلاگهای دیگه این قابلیت فیلم گذاری رو ندارن ولی خوب شما میتونین عضو اپارات بشین و بعد از ارسال فیلمها لینک همون صفحه رو بذارین انشاالله که تونسته باشم خوب راهنمایی بکنم خیلی دوستت دارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از راهنمایتون
آتاناز
28 دی 92 8:39
عزیزم چه جوری باید رای بدم .
بابا و مامان
پاسخ
براتون نوشتم عزیزم
مامان آوا
28 دی 92 8:56
سلام خانمی . نمیدونستم چند تا رای میشه بدی ولی من به پارسا رای دادم اگه دیدی بازم میشه خبرم کن تا به یاسمینم رای بدم.
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم میشه به هر کدوم جدا گونه رای داد
مامان آرینا
28 دی 92 15:52
سلام عزیزم همین الان رفتم و به فرشته کوچولوهای ناز و خوشگلت رای دادم.
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم
مامان هیمن
28 دی 92 19:52
خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل و آموزگار دین امام صادق (ع) برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم همینطور بر شما دوست عزیزم
مامانی درسا
29 دی 92 3:08
مامی رای بدادم ..... انشاالله برنده شن این نی نی خوشگلا
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از محبتتون
maman sonia
29 دی 92 12:39
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ملینا
29 دی 92 20:12
سلام عزیزم به دو تا گلات رای دادم ایشالا که برنده بشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
خاله شيدا و روشا
30 دی 92 8:16
سلام ماماني منم به خوشگلام راي دادم،ايشالا كه دير نيومده باشم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آریو بزرن و آرتین
30 دی 92 12:35
سلام رفتم به فرشته های نازت رای دادم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون
خاله ی ادریس :)
30 دی 92 18:39
سلام عزیز دلم ممنون که بهمون سر زدی گلم برنده بشی هم تو هم ما موفق باشی نی نی های نازی داری خدا حفظشون کنه دوستای نازی پیدا کردم بازم بیا پیشمون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون لطف دارید چشم حتما
خاله ی ادریس :)
30 دی 92 18:40
بوووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون