یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

شیطونیای یاسمن و پارسا

1392/9/27 9:19
نویسنده : بابا و مامان
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم قلبالان که اینجا نشستم دو سه بار یاسمن اومد و رفت عینکمی دونم دارند یه کارای با همکاری هم می کنندلبخند پارسا هم یه دو سه باری اومد یه لقد بهم زد و رفتناراحت و فضولی یاسمن که (ادی داره خورد می کنه)ابچی داره خورد می کنه گفتم چی و گفت( ککو)کیک و د وسه بار یواشکی رفتم دیدم دارن یه کارای می کنند چیزی نگفتم صدای یواش حرف زدنشون میاد و گاه گاه سرک کشیدن پارسا داخل اتاق و چه همکاری می کنهنیشخند صداشم نمیاد الان یاسمن اومد مامان ما می خواهیم کیک بخوریم کیکا کجاست گفتم کجاست بعد رفتنش رفتم اتاق گفتم خیلیم به حال خودشون نزارم وبا این صحنه روبرو شدم کلافه

اینا خرابکاری چند روزه پیشه

اینا برا صبح امروزه

پ.ن. مطلب بالا را صبح نوشتم الان عکساش و اپولود کردمماچقلب اون عکس اولیه نشسته بودند یاسمن به پارسا گفت دستت و بنداز دور گردن من چقد طول دادند تا اماده شدند عکس بندازند یعنی این ژست پیشنهاد یاسمن بودقلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مائده
26 آذر 92 20:08
خداایشالله صبرتووووووووووزیادکنه خواهریییییییییییییییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آوا
26 آذر 92 20:16
کشته اون مشت لگدت هستم پارسا جون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم که همیشه حمایتم می کنی
مامان مینا
26 آذر 92 23:52
برا وروجکای خرابکار..عزیزم چه دوران و عالم شیرینی برا خودشون دارن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمون
مامان لي لي
27 آذر 92 3:40
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان لي لي
27 آذر 92 8:17
واي خواهر اول از همه سلام و صبح آت بخير بعد هم بگم برات خواهر اين دخملي پدرم و حسابي در اورده
بابا و مامان
پاسخ
سلام صبح بخیر فداش بشم من که اینقده نازه و شیطون
مامان ترنم
27 آذر 92 8:19
وروجكا چه همكاري خوبي هم با دارن.
بابا و مامان
پاسخ
بله خاله جون الان خوابند دارن تجدید قوا می کنند بزار بلند شند چه ها که نکنند
مامان ترنم
27 آذر 92 8:20
آفرين به اين همه صبر و حوصله شما مامان مهربون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما لطف دارید
مائده
27 آذر 92 8:23
مامان پارساجونی
27 آذر 92 8:57
خدا 2تاشونو برات حفظ کنهبشماهم صبره زیاااااااااااااادی عنایت فرماید آمــــــــــــــــــینالبته این روزا رو برای خودمم می بینم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ممنونم ایشالاه
سمیه
27 آذر 92 13:04
خدای من خدا قوت بده خواهر اما بجاش شیرین زبونی که کنن تمام زحمتا یادت می ره و قربون صدقشونم میری .. میدونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بیتا و تینا
27 آذر 92 15:17
سلام عزیزم وای که دلم ضعف رفت براشون راستش رو بخوای استرسم گرفت میترسم کوچیکه منم که بزرگ شد از این کارا بکنن فداشون بشم من خاله جون ما هم اپیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اومدم خاله
مامان ساجده
27 آذر 92 15:44
تقدیم به شما.... صفحه رو باز کنید و بعد با موس کلیک کنید ..... http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf
بابا و مامان
پاسخ
سلام مامان جون ممنونم خیلی زیبا بود یاسمن خیلی خوشش اومده ممنونم از مهربونیتون
مامان حدیثه سادات
28 آذر 92 0:11
انشاالله همیشه سلامت و سر زنده باشن این شیطنت ها می گذره. عزیزم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
زهره
28 آذر 92 3:57
ياسمن جان حالا داداشي كوچيكه شما چراوااللهپسرم پارسا جان همچنان به لقدات ادامه بده كه جااااان خاله ايي شما عشقم(تبعيض خخخخخخخخ) اتاق رو بمب تركوندين كه!!!!اين همه بالست خاله براي چي عزيزاي من؟؟؟قربون كشيك دادناتون...مامانش دعواشون ميكني ااا اين جيگيلاي من فقط ميان آمار شما رو ميگيرن اااا خخخخخخكليي خنديدم ايشالله هميشه سلامت باشين
بابا و مامان
پاسخ
ای بابایی هم طرفداری من و بکنهممنونم دوست داریم خاله جون
معصومه
28 آذر 92 9:17
عزیزم خدا صبر بهت بده صبر بسیار زیاد و زاید و زیاد اما انشالله همیشه خونت پر از صدا و شیطونیاشون باشه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاهبه زودی دو برابر این شلوغی از طرف شیطونای خودت
مامان حدیثه سادات
28 آذر 92 15:27
خصوصی داری....
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم
فهیمه
28 آذر 92 17:27
سلام.خدا حفظشون کنه.منم دو تا وروجک دارم .پارسا و پرهام.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اومدم
خاله کمیل و کیان
29 آذر 92 0:18
قربون این ژستات برم من اخ که چه اتیشی سوزوندین شما
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم از محبتتون
مهرنوش
3 دی 92 9:23
ای وروجکا.....
مامان متین جون
10 دی 92 17:20
سلام ایشالا خدا حفظشون کنه عشیشم پیش ماهم بیا درصورت تمایل تبادل لینک کنیم خانومی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون که بهمون سر زدید عزیزم لینگ شدید