یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز خوب...

1392/9/21 12:01
نویسنده : بابا و مامان
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب الان که دارم می نویسم تازه کارام تموم شدهخمیازه و اومدم می نویسم وای چقد خسته شدمخمیازه اما این خستگی از اون خستگیهای دلنشینهلبخند از صبح مشغول تدارکات برا مهمونی بودم مژهغذا ها هم و یکی یکی از ساعت 12 به اونور گذاشتم اول قورمه سبزیخوشمزه بعدم  خورش بامیه خوشمزهبرنج و خیس کردم و ساعت 5 بود برنج و ابکش کردم همیشه هول بودم نمی دونم چرا فکر می کنم غذام اماده نمیشه استرس دیگه ساعت 6 همه چیز اماده بودلبخند بعدم سالاد و دیگه 7 فقط مهمونای عزیزم کم بودندلبخند که یکی بعد  از دیگری اومدند اول بابا جونم ماچکه جای بوده تنها اومده بود بعد مادرمماچ با  خانواده ابجی بزرگه ماچبعد خواهر کوچیکهماچ اومد نمی دونید چه بلوشی  بچه ها به پا کرده بودند خیلی خوب بود خدا را شکربغل همه هم از غذا خوششون اومده بودخوشمزه بعد ابجی کوچیکه ظرفها را شست منم همش و خشک کردم و جمع کردم ابجی بزرگه غذاها را جمع کرد خلاصه خیلی کمکم کردند دستشون درد نکنهقلب کارا تقریبا تموم شد بعدش نشستیم به بگو بخند بعدم بابا اینا را بردیم خونشون با اینکه کارا زیاد بود اما خدا را شکر خیلی خوب بودلبخند از این جهت خستگی برام خیلی دلنشین بودمژهایشالاه همه خانواده ها در کنار هم شاد و سلامت باشندقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 1:05
وب رادوینم به روزه خشته نباشی مامانی نمونه اخ که چقد مهمونی دور هم میچسبه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم اومدم خاله جون
مامان سینا
21 آذر 92 2:41
ایشالا همیشه شاد و خرم باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
زهره
21 آذر 92 4:00
ايشالله عزيزم...ايشالله شما هم كنار خانواده خوب و مهربونتون روزاي خوشي رو داشته باشين...آمين خسته نباشي عزيزم...مهموني دادن سخته ولي وقتي عزيزان آدم دعوت باشن خيلي دلچسبه ايشالله هميشه به شادي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطوره نیرو تم دو برابر میشه دیگه چه شود
مامان عرفان
21 آذر 92 8:26
عزيزم ايول . ايول كه اين همه هنرمندي و چند جور غذا درست كردي . ايشالا هميشه خوب و خوش باشين .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم وقتی خونواده ادم که میان دیگه حسابی نیرو می گیری و شروع می کنی به کار کردن با روحیه عالی
مامان ترنم
21 آذر 92 9:03
هميشه خوش باشيد عزيزم. اين مهموني‌ها واقعا روح آدم رو تازه مي‌كنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ایشالاه همیشه شاد باشید و خرم
مامان مینا
21 آذر 92 12:52
خسته نباشی مامانیخورشت بامیه به به جنوبی هستید؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم نه عزیزم ما زنجانی هستیم اما یاد گرفتم از همسایمون که شوهرش عراقیه به سبک عراقی می پزم
خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 14:16
هورااااااااااااااااااا اولی بودم
بابا و مامان
پاسخ
فدای خاله جون مهربون
مامان مینا
21 آذر 92 15:34
مامانی من خودم اهواریم و عاشق این غذا....همسرم و خانوادش تا به حال نخورده بودن براا این پرسیدم جنوبی هستین چون اونجا بیشتر درست میکنند
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی دوست دارم ببینم شما جچوری بامیه را می پزید
مامان حدیثه سادات
21 آذر 92 16:09
خســــــــــــــــــــــــته نباشی مامان هنرمند.. انشااالله همیشه سفره ی شادی تو خونت پهن باشه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ارزی برای سلامتی برای شما دارم در کنار خانواده محترمتان
مامان امیرعلی گلی
21 آذر 92 16:16
چه روز خوبی داشتی عزیزم تموم خستگی با دیدن عزیزان از بین میره ایشالله همیشه به شادی دور خانوادتون جمع بشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم فدای محبتتون دوست گلم
مامان پرنس و پرنسس
21 آذر 92 18:23
انشالله همیشه جمعتون شاد باشه و پراز خنده مهمونیای خونوادگی اونم فقط خواهر و برادری خودت خیلی خیلی میچسبه بدون مزااااااااحممممم خسته نباشی خانمی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مهرنوش
21 آذر 92 19:53
خسته نباشید. ایشالا همیشه خوش باشید کنار همدیگه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان آوا
22 آذر 92 19:14
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ساجده
22 آذر 92 20:47
شاد باشین انشالا در کنار هم وخسته نباشین کدبانو خانوم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف داری به شما که نمی رسیم
مامان ملینا
23 آذر 92 19:16
ایشالا عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان جون عزیزم خصوصیت و چک کن
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:27
سلام خانومی،نوش جونتون خورش قورمه سبزی و خورش بامیه و چیزای دیگهمن اان هم گشنمه هم رژیمم چی کنم با این آب دهن براه افتاده
بابا و مامان
پاسخ
الاهی ایشالاه این بار بیا پیشمون حتما برات درست می کنم
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:28
خدا رو شکر که خوش گذشته و جمعتون همیشه شاد و برقرارررررررررررررررررر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:28
حالا مناسبت مهمونی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه که فقطم خونواده شما بودن شیطون پ طرف شو شو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
همینطوری عزیزم اونا قبلا و سه هفته پیش نزول اجلال داشتند این دو تا برا ایسان جونه یه وقت وصل نشه به اون بغلیاش که نوشتم
مامان گلشيد
24 آذر 92 9:30
خسته نباشي گلم هميشه به شادي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابابزرگ ارسطو
24 آذر 92 13:34
ياسمن جون هم حتما كمكتون ميكنه
بابا و مامان
پاسخ
نه پدر بزرگ مهربان یاسمن خرابکاری نکنه کمک کردنش پیش کش
مامان موژان جون
25 آذر 92 10:49
الهی فدای این دخملی ناز
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون