یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بازم...

1392/9/16 20:38
نویسنده : بابا و مامان
312 بازدید
اشتراک گذاری

اینا که دیدید خرابکاریهای این دو تا شیطونهشیطان یاسمن خانم پتو اورده انداخته دو تام متکا برا اینکه روش بشینند راحت موادشون را

که شامل چند لیوان اب*. نخود.* پوست نارنگی*. داخل نارنگی*. قاشق کوچیک بزرگ*.

اماده کردند و مشغول شدند من مشغول خیاطی بودم دیدم یاسمن میاد سرک می کشه

نگو که مشغول این کارندآخ وقتی رفتم داخل اتاق دیدم یاسمن فرار کرد اون لیوان اخریه کار یاسمنه

پارسا هم اصلا انگار نه انگار مشغول کار خودش بود خنثیوقتی گفتم این چه کاریه مامان دیدم یه

لبخند زد نیشخندو به کار خودش ادامه داد

قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

معصومه
16 آذر 92 20:49
این معجون با باروری کمکی نمیکنه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم
مامان حدیثه سادات
16 آذر 92 22:04
هزار ماشاالله به خودتون که با این وروجکا دیگه خیاطی هم میکنی.. بازم هزار ماشاالله به یاسمن جون و محمد پارسا خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باحالن.. زنده باشن الهی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شرمنده محبتتون
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 1:07
از دست شماها این وسایل خونه اسباب بازی همه بچه هاست
رادوین و عمه مطهره
17 آذر 92 1:08
اپم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم خاله جون
مهرنوش
17 آذر 92 10:14
ای جانم وروجکا! از اون آب میوه ها برای منم درست میکنید؟!
بابا و مامان
پاسخ
خاله جون این خوب نیست از اون خوشمزهای بهداشتیش و برات درست می کنیم
مامان عرفان
17 آذر 92 10:21
ايول بچه هاي باحال . فداتون بشم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم ای خدا این دو تا بفهمند چقد تشویق کننده دارند چه کنند
مامان عرفان
17 آذر 92 10:22
مخصوصا اين لبخند پارسا كه هزار تا حرف نگفته توش هست .
نفس مامان لیلا ) مامان اتاناز
17 آذر 92 10:36
سلام عزیزم .بازی کوچولوها هم مثل خودشون شیرینه .عزیزم میخواستم ببینم من چه جوری میتونم تعداد بازدیدهام و نظرات ارسالی رابیشتر کنم پیشنهادی داری . ممنون
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم مامان تو وبلاگتون براتون گذاشتم
مامان ساجده
17 آذر 92 13:34
این خربکارای های بچه ها که تمومی ندارهدختر من که من جارو میزنم پشت سرم برام آشغال میریزه
بابا و مامان
پاسخ
مامان ساجده چرا بلوگفا باز نمیشه
مامان آیهان
17 آذر 92 14:16
خدا واسه هم نگهتون داره
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت مامان جون
مامان سینا
17 آذر 92 16:11
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین همین طور بچه های نازی خدا حفظشون کنه با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون اومدم عزیزم لینگ شدید
مائده
17 آذر 92 16:46
چه دخملی ناز و پسملی شیطون بلایی داری ایشالله خدا حفظشون کنه میسی گلم که به وبم سر زدی منم شمارو لینک کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدیدعزیزم وممنون از ابراز لطفتون ممنونم از مهربونیتون
نگارین(عروس دلشکسته)
17 آذر 92 17:19
سلام عزیزم اخی الهی من فداشون شم دعواشون که نکردی خوشگلای منو؟ خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
نه خدای میشه دعواشون کرد مخصوصا این پارسا را را که لقد نثارمون کنه
مامان آوا
17 آذر 92 17:48
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم من نمی تونم وارد وبلاگتون بشم
رزا
17 آذر 92 22:33
عزیزم منم لینکت میکنم خدا گلاتو برات حفظ کنه برام دعا کن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما عزیز دلم لطف کردید پیشمون اومدید
مامان لي لي
18 آذر 92 5:31
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا را شکر هزار مرتبه شکر اوا جونم حالش خوبه
مامانی کسرا
19 آذر 92 17:34
عزیزم چه با دقتم درست میکنه
الناز
25 آذر 92 13:35
ای جونممممممممممم چقد شیطونین شما عزیزممممممممممم بوس از هردوتاتون خوشکلا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم