یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مبارکه عزیزم...

1392/9/16 9:35
نویسنده : بابا و مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری
هوراهوراهوراهوراهوراهورا

سلام دوستان عزیزمقلب امروز اومدم وبلاگمون برا تایید کامنتها ممنونم از دوستان عزیزمقهقهه همینطور خدا را شکر شاد رفتم وبلاگ مامان تنها وای خدا شکرت هزاران هزار مرتبه شکرت مامان تنها دیگه تنها نیست یه نی نی خوشگل تو راه دارههوراهورا تبریک می گم عزیز دلمماچ ایشالاه به سلامتیماچ ارزو می کنم همه دوستای عزیزم که منتظر نی نی هستند ایشالاه به زودی به ارزوی قلبیشون برسند ماچوای خدا را شکر چه صبح قشنگیه امروزقلب ایشالاه همینطور خوش و خوب باشه اوقات همه دوستان گلمقلب

مامان جون بازم تبریک می می گمقلب

                         هورا    http://biadelam.niniweblog.com/هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهره
16 آذر 92 7:46
مباركهههههههههه ايشالله يه ني ني سالم و صالح به دنيا بيارن...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلمایشالاه
مامان عرفان
16 آذر 92 8:14
به به . چه خبر خوبي . خدا همه را به مراد دلشون برسونه ايشالا .
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه خدا را شکر
مهرنوش
16 آذر 92 9:09
من هم بشون تبریک میگم. به سلامتی ایشالا.
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آریو برزن و آرتین
16 آذر 92 12:54
ب سلامتی چه خبر خوبی عزیزم تبریک میگم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا را شکر
مامان موژان جون
16 آذر 92 13:15
مبارک باشه مامان تنها فکر کنم دیگه نباید اسمش مامان تنها باشه باید بزاره مامان پر مشغله
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره عزیزم
مامان امیرعلی گلی
16 آذر 92 21:05
وای خداروشکر چقد خوب همیشه خوش خبر باشی گلم
بابا و مامان
پاسخ
خدا را شکر ممنونم عزیزم
مامان حدیثه سادات
16 آذر 92 22:00
منم وقتی رفتم وبلاگشو دیدم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحال شدم......
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خدا را شکر هزار مرتبه شکر
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آذر 92 23:08
سلام عزیزم چه خبر خوبی حالا چقدر مشتاق شدم زود برم بهش سر بزنم دوست خوبم خدا هرچیز خوب تو این دنیاهست بهت بده بچه هاتو بهت ببخشه خوش وسعادتمند باشید که اینقدر خوشبختی دیگران شادت می کنه دوست خوب وبامرامم خدایا شکرت چقدر دوستان خوب من زیادن
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم شما لطف دارید فدای مهربونیت عزیزم
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 1:06
مبارکشون باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
مامان درسا
18 آذر 92 16:30
مبارکه.ایشالا یه نی نی سالم و خوشگل به دنیا بیاد.
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه
مامان انیسا
6 دی 92 18:08
مرسی گلم که این پستو برای من گذاشتی
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت عزیز دلم