یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوست مهربونم

1392/9/1 15:12
نویسنده : بابا و مامان
649 بازدید
اشتراک گذاری

این گلهای زیبا را تقدیم می کنم به یکی از دوستان مهربون و عزیزمون مامان اوا جونم که خیلی زیبا راهنماییمون می کنند راجب زیبا کردن وبلاگمون همون بالا بر که اون پایین  هست با راهنمایی دوست عزیزم هست یکدنیا ممنون از مهربونیتون عزیزم این گلهای زیبا را تقدیم می کنم به اوا جونم و مامان گل ومهربونشقلبماچ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساجده
1 آذر 92 15:18
ای ول مامان آوا خانوووومدستشون درد نکنه چه راهنمایی خوبی من تا حالا بالابر عکسی ندیده بودمچقد قشنگ شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیتون مامان ساجده مهربونم
مامان درسا
1 آذر 92 22:16
دستشون درد نکنه.خوب مامانی شما هم به ما یاد بده
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتما عزیزم
زهره
2 آذر 92 0:09
بالابر خوشمل شده...دست گلشون درد نكنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آوا
2 آذر 92 6:35
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیتون عزیز دلم
مامان پارساجونی
2 آذر 92 10:47
دست مامان آوای مهربون درد نکنه بالابر خوشگلی درستیدی مامانی خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم واقعا دستشون درد نکنه
مامان محمدصدرا
2 آذر 92 13:38
سلام عزیزم دستشون درد نکنه وبلاگتون که با عکس این دو تا جیگرطلا خوشگل بود الان خوشگل تر شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان حدیثه سادات
2 آذر 92 18:33
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیتون
مامان حدیثه سادات
2 آذر 92 18:36
خصوصی برات گذاشتم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آوا
2 آذر 92 21:44
مامانی اونی که برام فرستاده بودید هر کاری کردم نتونستم برم توش .توضیحات کاملو تو خصوصی دادم. سوالی دیگه ایی بود در خدمتم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردید انجامش دادم خانم معلم چطوره
مامان آریو برزن و آرتین
2 آذر 92 22:53
دست درد نکنه مامان آوا خیلی عالی شده با عکس این دوتا شیطون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم واقعا دستشون درد نکنه خیلی به ما لطف دارند
مامان ساجده
3 آذر 92 0:28
سلام خانمی دست خودتو دوستت درد نکنه منم بالابر گذاشتم نااااز شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اومدم عزیزم
مهرنوش
3 آذر 92 9:32
چند روز پیش وبلاگتون رو باز کرده بودم یاسمن میگفت خاله وبلاگ منم مثل مال یاسمن و محمد پارسا خوشگلش کن. عااااشق وبلاگ شما شده بود.
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم خاله جون براش درست کنید
مامان پریسا
9 آذر 92 0:33
میش به من هم یاد بدی؟
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم اومدم عزیزم