یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون ومحمد پارسای عزیزم

1392/8/17 17:46
نویسنده : بابا و مامان
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دیشب یاسمن ازم خواست ازش عکس بگیم می گفت مامان از النگوهام که خاله داده عکس بگیر تا شروع کردیم پارسا هم اومدماچ ببین چه تقلیدی کرده از یاسمن بغلخدای من موندم تو ژستای این دختره تعجبببین چه ژستای گرفته همشم من در اوردیه اون تیریپی که تو عکس سومی رفته راست راستی من و اینطوری کردتعجبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آرش و آیناز
17 آبان 92 18:03
عزیزم چه ژستایی هم گرفته
دخترا همینطورن یه کارایی میکنن که آدم میمونه توش
الهی فدای این گل پسری ناز چه خنده هایی هم میکنه
النگوهات مبارک دست خاله جونت هم درد نکنه


خدا نکنه ممنونم خاله جونم
مامان حسام كوچولو
17 آبان 92 23:32
ماشالله به اين خانم. دسته گله.
چه ژستايي گرفتن.
دسته خاله جونت درد نكنه النگوهاي خوشگلي بهت داده


ممنونم خاله جونم
مامانی کسرا
18 آبان 92 0:53

ماشالله به هر دوتاشوووووووووووون خدا حفظشون کنه


ممنونم خاله جون
مامان حدیثه سادات
18 آبان 92 1:14
امیدوارم همیشه سالم و سرزنده باشی..


ممنونم خاله جون مهربونم
زهره
18 آبان 92 4:00
وااااي چه عكسايي...ماشالله
من عااااااشق عكس پنجمي شدم...عزيزم خداحفظشون كنه هر دوتاشون عزيزاي خاله...


ممنونم خاله جونم
مامان طاها
18 آبان 92 8:32
خیلی قشنگ بود.
مرسی.
ان شا الله همیشه شاد و خوش و خرم کنار هم زندگی کنید.


ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
18 آبان 92 8:42
الهي كه من قربون خودت و ژستهات و داداشت و تقليدهاش برم .


خدا نکنه خاله جونم ممنون از محبتتون
مهرنوش
18 آبان 92 10:08
ای جانم. این وروجکا روز به روز نازتر میشن.


لطف دارید خاله جون
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:09
فدای ژست هر دوشون چقدر بلان این دوتا


خدا نکنه ممنون خاله مهربونم
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:13
النگوهای یاسمین جونم مبارکهمنم یه عکس اینجوری دارم سومی

ممنون خاله جون بله درسته


آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:13
خصوصی گلم


چشم ممنونم حتما
ایسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:37
ای جونم چه عکسهایی هم شدن انصافا


ممنونم خاله جون
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:39
پ چی فک کردی من الکی که شمع شونزده نگرفتم که هنو تو بچگیم من یخ کرررررردم


شما گل و عزیز ما هستید
خاله کمیل و کیان
18 آبان 92 14:33
ماشالله عزیزم خانومی واسه خودت النگوهاتم خیلی خوشگله منم تعجب کردم از این ژستاش خدایی خیلی خوشم میاد از عکساش اون پارسای شیطون و ببین


ممنونم خاله جون مهربون
مامان آریو برزن وآرتین
18 آبان 92 14:59
وای النگوهات مبارکه گل نازم
وای مامانش من عاشق یاسمنم


ممنونم خاله جون قربونت بشم لطف داری
معصومه
18 آبان 92 16:03
جوووووووووووووونه دلم خاله زنده باشید ایشالله


ممنون خاله جونم
مامان ترانه و برنا
18 آبان 92 18:16
جیگرتو برم من خوشگل خانم و شازده پسر بوس
دوستم رمز پستها با رمز ورودی یکیه اون رنزی که شمل وارد کردی مربوط به وب قبلیه


ممنونم خاله جون ای وای چشم ممنون که اومدید عزیزم
بابابزرگ ارسطو
19 آبان 92 9:58
هزار ماشاالله به هر دوشون
و النگوهاشم مباركه


ممنونم پدر بزرگ مهربون
مامان امیرعلی گلی
19 آبان 92 19:23
عزیزم فدایه این ژست گرفتناتون خیلی خوشکل شدید خاله جون


خدا نکنه خاله جونم ممنونم از لطفتون
مامان امیرعلی گلی
19 آبان 92 19:23
دست خاله جون درد نکنه چه النگوهایی


ممنونم مامان مهربون
مامی یلدا و سروش
25 آبان 92 12:02
قربون جفتشون برم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از لطفتون خاله جونم
مامان گلشيد
27 آبان 92 8:18
اي جونم قربون اون ژستات برم دختره ديگه دختراهم كه هزار تا ناز دارن .اونم دختراي اين دوره
بابا و مامان
پاسخ
بله عزیزم بذار گلشید جونم ایشالاه بزرگ شد ببین چه ها می کنه نازی خانم