یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون و محمدپارسا ی عزیزم

1392/8/19 11:39
نویسنده : بابا و مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

لحظای نشده دیگه طاقت نیورد موهاش و باز کرد

 سلام دوستان گلم قلبروز جمعه بچه ها را بردیم پارک حسابی بازی کردندلبخند تقریبا دو

ساعت پارک بودیم وقتی می خواستیم بیایم پارسا رضایت نمی داد داد می زد و لقد نثارمون میکردگریهبه زور اوردیمش خدا می دونه به زبون خودش چی داشت بهمون می گفت و میزدمونگریهیاسمن خانم هم طبق معمول یکم که گل سرا را تحمل کرد اون هم به زور ابرودرش اوردتو

عکسها مشخصه شاید ده دقیقه رو سرش بود بعدش در اوردعصبانیمی گفت گرمم میشه

سوالاین گلها را هم از همون جا کنده بودند یاسمن اصلا گل نمی کنه دلش میسوزهقلب اما

اما متفکروقتی بابا معلم باشه و بچه شاگرد چه اتفاقی میفته چشمک  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پارساجونی
19 آبان 92 11:55
همیشه به تفریح عزیزم

ممنونم عزیزم
مسیحا
19 آبان 92 11:57
خدا حفظشون کنه ، انشالله همیشه شاد و سلامت باشن


ممنون عزیز دلم
خاله کمیل وکیان
19 آبان 92 12:03
اولش یاسمن و دیدم میخواستم بگم حالا که موهاتو کوتاه کردی میبندی اما نگو که..... قربون دل مهربون یاسمن برم من بابا معلم


خدا نکنه خاله جون
مهرنوش
19 آبان 92 15:56
ای جانم. چرا یاسمن جون؟ گل سر که خییییلی به شما میاد.


خاله به خدا همش در گیر این گل سر زدن این دخترم
مامان آریو برزن و آرتین
19 آبان 92 16:05
همیشه به تفریح عزیزم
ما ه چند روزه بارونیه و خیلیم سرد شده
این مشکل رو ما هم با اریو بزرن داریم مگه رضای میشه بیاد خونه


ممنونم عزیز دلم
ماماني كسرا
19 آبان 92 21:00
چه خوب كه خوش گذشته
واي چه بامزه شده با اين مواهاي خرگوشي


ممنونم عزیز دلم
زهره
19 آبان 92 22:23
قضيه چيه هميشه از اين پسري ما كمتر عكس ميگيرين
به به گل كندن هم عالمي داره هااا خخخخيادش بخير چقدر گل ميكنديم از باغچه هاي جلوي خونه ها و زنگ خونه مردم رو ميزديم و فراررررر
به هر حاااال من اين دو تا فرشته رو عااااشقم


مامان این پارسا مگه ومی استه اونایم که ایستاده اینقد صداش کردم ببین این چیه مامان اون چیه مامان نگاه کرده یا هم به هوای یاسمن بوده مگه می زاره ازش عکس بگیری ممنونم از محبتتون
خاله کمیل و کیان
19 آبان 92 22:30
شرمندتونم


وای نه دشمنت شرمنده عزیز دلم
مامان آوا
19 آبان 92 23:24
مامانی اشکال نداره آوا هم همین طور بوده و هست دوست نداره که موهاشو ببندیم.


یا خدا از دست این شیطون بلاها
مامان محمدصدرا
20 آبان 92 1:52
الههههههههههههههههی یاسمنم ماشالله که اینقده مهربونی. با این دل مهربونت برای همه مریضا دعا کن دخترم. انشاالله شما دو تا گل قشنگو خدا برای پدر و مادرتون حفظ کنه


شما لطف داری خاله جونم ممنونم از محبتتون
مامان عرفان
20 آبان 92 9:01
خووووب ماماني بچه گرمش ميشه ديگه با گل سر . چيكارش داري آخه بذار راحت باشه .
مامان عرفان
20 آبان 92 9:01



بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
سمیه
20 آبان 92 11:35
چتری هاش کوتاه شده بهش میاد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
سمی
21 آبان 92 7:53
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون ممنون از محبتتون ممنون که بهمون سر زدید
مامان ترنم
21 آبان 92 10:26
چقدر موهاشو كه بسته بانمك شده . عين موش كوچولوي بامزه و شيطون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
21 آبان 92 10:27
پسر كو ندارد نشان از پدر .....
بابا و مامان
پاسخ
افرین مامان چه مثال به جایه
بافتنی یکی یدونه
21 آبان 92 10:49
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم
معصومه
21 آبان 92 18:30
ووووووووووووووواااااااااااایییییییییییییییییییی دخترت بلاست ماشالله پسرتم که نگو هزار ماشالله
بابا و مامان
پاسخ
محبت داری عزیزم ممنون از لطف و مهربونیتون
مامان اهورا
23 آبان 92 9:36
ای جووونم چه گل سر بهش میاد یاسمن همه جوره خوشمله قربونش برم من
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
maman tanha
24 آبان 92 19:55
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:58
چه عکسهای نازی فدادی هردوتاتون یاسمن جون با موهای باز هم خیلی قشنگی خوشحالم که به بچه های نازم اینقدر خوش گذشته
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از لطف و مهربونیه خاله مهربونمون
مامان گلشيد
27 آبان 92 8:21
جانم خوشم مياد اينطوري ژست هاي خوشگل ميگيره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 21:28
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیتون عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
29 آبان 92 6:42
من این عکس یاسمن که گل تو دستش هست رو خیلی دوست دارم هروقت میام اینجا از شما چه پنهون میام یه سر این عکس رو خوب نگاه می کنم ومیرم مثل کارت پستال میمونه میشه من این عکس رو بردارم؟
بابا و مامان
پاسخ
شما لطف دارید عزیزم خواهش می کنم عزیزم ممنونم از مهربونیت