یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجراهای یاسمن و محمد پارسا

1392/8/7 12:33
نویسنده : بابا و مامان
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دو روز پیش که برا پیاده روی رفتم بیرونلبخند و به نادر گفتم من می رم تا حرم شما هم خودتون با بچه ها بیاید  من اونجا منتظرتون هستم خیال باطلدیگه بر نگردم خونه اونم گفت باشه 4 بود راه افتادم ساعت 5رسیدم  امامزاده احمد که یکی از نوادگان امام زین العابدین هستند بعد از زیارت و کمی استراحتمژه راه افتادم به طرف حرم 5:30 دقیقه اونجا بودم البته زودتر میرسیدم رفتم کمی خرید کردم بعد رفتم حرم نمازم  و خوندم رفتم زیارت بعد اومدم نشستم تا نادر و بچه ها بیان که اینقد ترافیک بوده که یکساعت بعد رسیدندابرو نادر زنگ زد منم رفتم بیرون رفتیم به طرف طلا فروشی تا النگو یاسمن و که حالا کوچیک شده بود عوض کنیم رفتیم تو النگو یاسمن و دادیم النگوی که برامون اوردندیکیش طلای بود  یکیشم نقره ا ی و  گفتند هر کدوم و دوست دارید براتون بیارم یاسمن گفت من نقره ای ش و می خواملبخند بعد گفت اصلا من دو تاشم می خوامتعجب یه طلای یه نقره ایتعجب موندیم چی بگیم از یه طرف دلم نمی ومد دلش و بشکنمدل شکسته از یه طرف دوست نداشتم زیاده خواه باشهاز خود راضی چیزی نگفتم یه دفعه اقای پدر احساساتی شد گفت النگوطلای را هم بدیدتعجبتعجبیاسمن هیجان زده شده بود هورامن بیشتر خوشحال بودم هوراخلاصه خریدیم اومدیم بیرون از بابای پرسیدم قضیه چیه نادر پولدار شدی سوالگفت یادم رفته بود بگم که با واممون موافقت کردند دلم نیومد دل یاسمن بشکنهمتفکر ای بابا زودتر یادت میومد خوب بلاخره یه انگشتری گردنبندینیشخند زبانبه هرحال این دو تا النگو را که بعد فهمیدم با النگو ریزاش سته و کلی خوشحال خریدیم مبارکت باشه عزیز دلمقلبماچامروز یاسمن اومد اینجا من پشت سیستم بودم گفت مامان کو النگوهای من مژهچون قصد نداشتم فعلا پست بزارم گفتم باشه بعدا می زارم دیدم هی میگه من و مگه دوست نداری منم این پست و گذاشتم راستی یادم رفت بگم محمد پارسا وقتی اومدیم خونه  همش می گفت مامان منم( الن لو ) النگو دیدم یاسمن داره براش توضیح می ده ببین پارسا دیدی بیرون رفتیم مامان چادر سر کرد اما بابا سر نکرد می دونی چرا اخه بابا و تو مردید مردا که چادر سر نمیکنند النگو دستشون نمی کنندتعجبقهقههقهقههقهقههجالب این بود که طرف زود قانع شدخندهخنده خوشگلای مامان فدای هر دوتون مامان خیلی دوستتون داره عزیزای دلمقلبقلبماچماچ بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

بابابزرگ ارسطو
7 آبان 92 13:23
مبارك ياسمن جون باشه
ولي بايد براي محمد پارسا جون هم ساعت ميخريديد گناه داره


ممنونم بله درست می فرمایید امروز که برم بیرون حتما براش می خرم ممنون از راهنماییتون خیالم راحته یاسمن ساعت داره نمی خواد بازم ممنونم
خاله کمیل و کیان
7 آبان 92 15:23
وااااای چه خوشگل مبارکت باشه عزیزممممم وقتی دستت کردی یه عکس خوشگل بذار واسه خاله تو دستای نازت خوشگل تره .ادبیات فسقلی منو کشته


چشم خاله جون ممنونم
مهرنوش
7 آبان 92 15:45
مبارکش باشه ایشالا.
یاسمن چه خوب برای داداشش توضیح داده.


ممنونم عزیزم ههههههههههههههههههه
مامان ساجده
7 آبان 92 16:03
مبارکت باشه خاله جووونم چه خشملم هستن پس حسابی سورپرایز شدی مامانی وقتی آقایون از این خرجای یدفعه ای میکنن آدم شوکه و ذوق زده میشه
مامانی منم الن لو وای چقد خندیدم ...مگه نمیبینی بابا جادر نپوشیده عجب حرفای توجیه کننده ای
قدر این روزاتو بدون مامانیزود میگذره


ممنونم چشم عزیز دلم
مامان پارساجونی
7 آبان 92 16:54
مبارک یاسمن جون باشه
ایشالله خرید طلا برای عروسیت بری عزیزم


ممنونم خاله جون مهربونم ایشالاه
مامان آوا
7 آبان 92 19:00
به چه زیبا هستن مبارکت باشه عزیزم


ممنون خاله جونم
مامان آریو برزن وآرتین
7 آبان 92 20:58
سلام
مبارک باشه
شنیدی دختر میشه هووی مامانش
مبارکت باشه عزیزم خانم کوچولو


سلام ممنونم خاله جون بله چه تدبیر درستی
مامان عرفان
7 آبان 92 23:15
عزیزم مبارکت باشه


ممنونم خاله جونم
مامان عرفان
7 آبان 92 23:16
آفرین یاسمن خانوووووم زبل که اینقد زود داداشی را قانع میکنه .


ممنونم خاله مهربونم
مامان عرفان
7 آبان 92 23:17
میگم مامانی حالا یه دونه هم الن لو برا پارسا جون میگرفتین دیگه


ههههههههههههههههههههههههههه
مامان آرینا موفرفری
7 آبان 92 23:44
مبارک باشه عزیز دلم خیلی خوشگلن.


ممنونم خاله جون مهربونم
مامان محمد معین
8 آبان 92 2:17
مبارک یاسمن جون باشه خیلی خوشگلن النگوهاش
آخی طفلی پارسا کاش برا اونم یه چیزی میخریدین
نمی دونم چرا ولی من عجیب این پارسا کوچولو رو دوست دارم عزیز دلمه


ممنونم خاله جون فدات بشم لطف دارید از مهربونیتونه عزیز دلم
مامان ترنم
8 آبان 92 8:05
مباركت باشه ياسمن جون. قربونت برم فكر كنم توي دستت قشنگيش چند برابر بشه.


خدا نکنه ممنونم خاله جون
مامان ترنم
8 آبان 92 8:06
اي جان به اين دختر عاقل كه اينقدر قشنگ برادرش رو راهنمايي مي كنه.


لطف داری خاله جونم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
8 آبان 92 9:05
مبارک باشه عزیزم


ممنون خاله جون
مامان گلشيد
8 آبان 92 10:09
مباركش باشه خدا باباهاي مهربون رو حفظ كنه و هميشه جيبشون رو پر پول


ممنونم عزیزم
ممنون از دعاتون انشالاه
مامان حدیثه سادات
8 آبان 92 16:12
سلاممممممممممم عزیزای دلم. یاسمن جون مبارکت باشه عزیزم.
افتخار آشنایی با شما رو داشتم با اجازه لینکتون میکنم. خوشحال میشم به ماهم سر بزنید.


سلام عزیزم ممنونم از حضورتون چشم ممنون از لطفتون با افتخار لینگتون شدید و خوشحالم از اشناییتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 آبان 92 16:17
مبارک باشه خانم خانما یاسمن خانم خوشگل وناز آخی عزیزم محمد پارسای عزیز چقدر منطقی قانع شده میگن این چیزا تو خون آدمه راست میگن حالا اگه ماشین یا توپ بود تا صبح براش دلیل و منطق میاوردی راضی نمیشد


ممنونم عزیزم افرین عزیزم به خوب نکتهای اشاره کردید همینطوره
الناز
8 آبان 92 16:52
النگوت مبارکه عروسکمممممممممممممم....عزیزم......ماشالله چقد خوب برای داداشی توضیح داده خانم کوچولو.......بوس از لپت خانم کوچولو


ممنونم خاله جون مهربونم
علامه کوچولو
8 آبان 92 19:43
سلااااااااااااام
مبارکش باشه ..چه جالب داداششو قانع کرده


سلام ممنونم عزیزم که پیشمون اومدیدممنون از لطفتون
fariba
9 آبان 92 0:21
سلام به روی ماه همتون چقدر بزرگ شدن وروجکا....ماشالا...دوتا النگوهای خانم خانما مبارکش باشه...بوس


وای سلام عزیزم خدا را شکر خوشحالم که اومدید ممنونم از لطفتون
مامان عرفان
9 آبان 92 9:35
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────────▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────────▀▄▀


ممنونم عزیز دلم بسیار زیباست
مامان موژان جون
9 آبان 92 13:56
مبارک باشه عزیزم انشالله طلای عروسیتو بگیری


ممنونم خاله جونم
مامان بردیا
9 آبان 92 16:20
وای خیلیخوشگلن...مبارک باشه عززززززززززیزم


ممنونم خاله جونم
سمیه
9 آبان 92 17:47
دست مامان و بابا درد نکنه

خوش به حال یاسمن

ممنونم عزیزم
زهره
9 آبان 92 20:16
عزيزم چه استدلالي براش آورد...خخخخخخخخ
مباركتون باشه خانوم قشنگه ايشالله روز عروسيت...
قربونت برم من دختر خوشملم...
فداي پارساي عزيزمم بشم...خاله نوبت شما هم ميشه هههه


خدا نکنه ممنونم عزیز دلم لطف دارید
معصومه
10 آبان 92 13:24
عزیز دل مبارکه ایشالله طلای عروسی عزیزم
مامانی برای پارسا هم یه چیزی بخر گناه داره بذار ذوق کنه



ممنونم عزیزم بعله خریدم عزیزم یه ساعت براش خریدم
مامانی کسرا
10 آبان 92 16:10
انشالله به شادی بپوشی عزیزم
ماشالله چقدرم قشنگن
دست بابایی درد نکنه،انشالله همیشه خوب و خوش باشید


ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان امیرعلی گلی
10 آبان 92 23:15
عزیزم النگوهات مبارک
ممنون بابا و مامان مهربون که دله کوچیکه یاسمن جونه منو شاد کردید
فدایه پارسا جون که اینقد زود قانع میشه


ممنونم خاله جون لطف دارید عزیزم
خدا نکنه ممنون از لطف بی اندازتون خاله جون
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:03
به به یاسمین جونم مبارکت باشه النگوهات


ممنونم از لطفتون خاله جونم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:03
چه مامان و بابای ماه و باسخاوتی،انشالله صد سال زنده باشن


ممنونم عزیزم از محبتتون
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:04
خاله جون یهبار میدی النگوهات و ببرم به ددوستام پز بدددددددددددم


قابل نداره خاله جونم
❤دو نیمه قلبم❤
14 آبان 92 0:02
مبارکت باشه یاسمن جون
چقدر هم خوشگلن.چه خوب توضیح میده واسه داداش کوچیکش
اینقدر دوست دارم گاهی وقتا این باباها جو گیر میشن


ممنونم عزیزم گاش به ماها هم رسید تا این حد جو گیر شند
مامان آرش و آیناز
14 آبان 92 0:22
مبارکه عزیزم انشالله به خوشی


ممنونم عزریز دلم