یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر این پست جدیده

1392/8/6 11:24
نویسنده : بابا و مامان
364 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان گلم قلبامروز که اومدم سراغ سیستم دیدم تعداد انلاین اینقد زیاد بودتعجب که باورم نشدتعجبتعجبتعجب گفتم لابد یه وبلاگ دیگه اومدم اشتباه می کنممژه وبلاگ اموزشی جیزی اما دیدم نه بابا وبلاگ خودمونهنیشخند با تعجب از اینکه اینجا چه خبره یعنی  سوالمن  که دیروز اپ کرده بودم  از این خبرا نبود حالا چه خبر شدهتعجب ما که نفهمیدیم شما فهمیدیدنیشخندو از ذوقمون شروع به عکس گرفتنزباننیشخند کردیم تا بماند یادگارکه از این اتفاقها کمتر میافته مثل ستاره دنباله دار که هر چند سال یه بار دیده میشهنیشخند  ممنون از حضور همه این 17 نفر که نفهمیدم کیا بودندقلبکه خیلی اروم و بی سر و صدا اومدند و رفتندساکت و ممنون از دوستای گلمماچ که همیشه با کامنتهای زیبا و با ارزششون به ما لطف می کنند و مورد محبتمون قرار می دند  دوستتون دارم زیادقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا مو فرفری
6 آبان 92 12:26
مامانی معروف شدینــــــــــــــــــــــا
تبریک


ممنون عزیزم بله یه روزم یه روزه
مامان موژان جون
6 آبان 92 12:32
ماشالله ماشالله


ممنون لطف دارید
خاله کمیل و کیان
6 آبان 92 13:11
اخه مگه میشه کسی شمارو دوست نداشته باشه


ممنونم عزیزم شما لطف دارید
مامان محمدصدرا
7 آبان 92 0:49
وبلاگ عزیزای دل خاله، بایدم اینقدر بازدید داشته باشه


شما لطف دارید عزیزم
مامان ترنم
7 آبان 92 10:31
بابا معروف شدين رفت. ميشه يه امضا هم به ما بدين؟؟؟


قربونت بشم از لطف شما دوستانه
مامان عرفان
7 آبان 92 10:58
تبريك ميگم . ديگه معروف شدين . جهاني شدين . عزيزم شما مهربوني همه هم شما را دوست دارن . خود من هر روز بايد بيام به ديدنتون .


قربنونت بشم شما به ما خیلی لطف دارید و مدیون محبتهاتون هستم
مامان عرفان
7 آبان 92 11:00
منم يك بار ديدم سيزده تا انلاين دارم باورم نشد . رفتم تو كامپيوتر آيسان هم باز كرديم ديديم نه بابا واقعا سيزده تا آنلاين دارم . و كلي خوش به حالم شد و افتخار كردم . الان حالت را درك ميكنم .


خوشحالم ایشالاه براتون تکرار شدنی باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آبان 92 1:17



هههههههههههه
مامان آوا
9 آبان 92 20:37



قابل نداشت ممنون عزیزم
معصومه
10 آبان 92 13:28

بابا بازدید.....بابا هوادار..........زیر پاتم نگاه کن خانوم


قربونت بشم شما رو سر ما جا داری ممنونم
نازنین
11 آبان 92 20:16
این نشون میده که همه خیلی خیلی دوستون دارم.
تبریک میگم.


قربونت برم شما لطف دارید عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
13 آبان 92 23:59

خوب حتما" دوست داشتن که اومده بودن
من که هیچ وقت خاموش نمیام


ممنونم عزیزم شما به همه لطف دارید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 0:14



ممنون از لطفتون