یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

اتفاقاتی که به خیر گذشت...

1392/7/8 14:23
نویسنده : بابا و مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دیروزصبح که اومدم سراغ کامپوتر دیدم  وای همش پیام میده کابلها را برسی کن ناراحتاما هر چه تلاش کردم روشن نشدگریه تا ظهر که وقتی اومدم سراغش دستم خورد پشت مانیتور یه دفعه روشن شد هوراخودمم نفهمیدم چی شد نیشخندقبلش زنگ زده بودم داداشم بیاد یه نگاه بهش بندازه اخه معلم کامپوتر  و استاد برا درست کردن اشکالات کامپیوتر با افتخار بهش زنگ زدم و گفتم درستش کردمنیشخند دیگه نمی خواد زحمت بکشینیشخندوقتی وارد وبلاگمون شدم دیدم35 کامنت هست از دیشب که این پست و گذاشتم و بیشترین کامنت برا پست قبلیه (ماجرای شکلهای گرد)خندهخندهممنونم از لطفتون و کامنتهای جالبتون اگه یاسمن و پارسا بفهمند چه مشوقهای مهربونی دارند دیگه خونه کن فیکونه چشمکبازم ممنونم از کامنتهای زیباتون قلب

 

دیروز صبح ساعت 7:30 دقیقه رفتم ازمایشگاه بعد از اینکه ازمایش دادم نشسته بودم دیدم یه مادر با بچش اومدند اونجا  بغل مامانش بود فکر کنم 8  یا9 ماهه بود الاهی بمیرمگریه بچه بغض کرده بودنگران نگرانی را میشد از چشماش خوند هراسون نگاه می کرد نگرانمامانش بردش خوابوندش و خانما رفتند سراغش بمیرم الاهی گریهبا وحشت جیغ میزد نتونستم خودم کنترل کنم گریهپاشدم اومدم بیرون صدای جیغش وای همش بغض می کردم گریهتا خود خونه با بغض و اشکی که ناخود اگاه از چشمام میومد اومدم  وقتی  رسیدم خونه یکی  ازجاری هام خونه ما بود اومده بود پیش بچه ها بمونه  با تعجب نگام کردماچ چی شده منم براش تعریف کردم اونم بنده خدا ناراحت شدناراحت بعد یه دفعه گفت دکتر عابدینی مرده خبر داری وای خدا آخامروز چه خبره اعصابم بیشتر بهم ریختکلافه اول سر صبح کامپیوترناراحت بعد اون طفلکی گریهحالا هم دکتر عابدینیگریه  خیلی دکتر مهربون و دلسوزیه  نسبت به همه احساس تعهد داره گوشهای یاسمن هم همین دکتر سوراخ کرده خدا می دونه هر وقت رفتم پیشش با داروهای خوبی که داده بچه ها خوب شدندیه دکتر خوش خط و خوش برخورد ناراحتدویدم صدقه گذاشتم بعد نادر که زنگ زد بهش گفتم گفت بابا اون عموی دکتر عابدیه گفتم خوب خدا را شکر  خود دکتر نبوده خدا عموشم بیامرزه لبخندبعداظهر هم با دست جادوی کامپیوتر درست شدنیشخندخدا را شکر روز بدی هم نداشتیم لبخند راستی دیروز بهمراه جاری پرده ها را دوختیم ونصب کردیم خدا را شکر همونی شده که  دلم می خواست این پایین عکسش و می زارم ببینم نظر شما چیه و یه نمای از رنگ خونه    بای بای

این پارچه پرده

قلبماچارزوی سلامتی و شادی براتون دارم دوستای گلمقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 11:40
سلام عزیزم
خوبید یاسمن ومحمد پارسای خاله چطوره خوبن؟ وای چقدر خوشحالم که دوباره اومدم پیشتون دلم حسابی براتون تنگ شده بود
فدای بچه های گلت برم که عاشقشونم


ممنونم عزیز دلم دل ما هم برا خاله جون تنگ شده بود ارزوی سلامتی براتون دارم عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 11:42
خدابد نده آزمایش برا چی ؟انشالله که چیز مهمی نباشه
وبازم خدارا شکر که روز خوبی براتون تموم شد بمیرم که اولش چقدر حرس خوردی معلومه دل رحیم ونازکی داری انشالله هیچ وقت ناراحتی بر چهرتون نشینه


میام عزیزم براتون توضیح می دم ممنونم از لطف و مهربونی بی اندازتون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 11:44
پرده هارو خودتون دوختین؟
خیلی خوشگله مبارک باشه پارچشم قشنگه انشالله به سلامتی
راستی رو دست دادش مهندستون هم که زدید دستتون خیر هست به چیزی بزنی درست میشه این از برکات الهی هست


بله البته با کمک جاری ممنونم عزیزم لطف دارید نمی دونید چقد خوشحال بودم که درست شده
مامان موژان جون
8 مهر 92 13:23
سلام عزیزم
انشالله همیشه خبر خوب وخوش بشنوی
به به چه سلیقه ای مبارک باشه عزیزم


ممنونم مامان مهربون لطف دارید
مامان امیرعلی گلی
8 مهر 92 14:20
چی شده دوست گلم نگران شدم
آزمایش چرا؟


عزیزم اومدم توضیح بدم خصوصیی تون را چک کن
مامان امیرعلی گلی
8 مهر 92 14:21
خداروشکر که همه چی به خیر و خوشی گذشته عزیزم




ممنونم دوست عزیزم


نفس مامان لیلا
8 مهر 92 14:22
من مامان آتانازم مرسی از دعایی که بهم کردی . پرده ها ت واقعا قشنگ بودن مبارکت باشه .اگه افتخار دادی منم تو لینک دوستات بذار البته من خیلی ناواردم و نمیتونم باکسی پیوند بخورم .بچه هات واقعا نازن روشون ببوس.




ممنونم چشم با افتخار لینگ شدید


مامان امیرعلی گلی
8 مهر 92 14:23
مبارکه عزیزم چقد خونه تون خوشکل شده پرده ها هم که حرف نداره
نمیدونستم اینقد هنرمندی واقعآ جایه تقدیره
کاش منم یه کم هنر داشتم


ممنونم عزیزم شما لطف دارید نه مامان خیلیم کار مهمی نکردم
مامان ساجده
8 مهر 92 15:08
خوب خداروشکر که مشکلات حل شد و به بدی تموم نشد
پرده هاتونم خیلی خوشکل شده ماشالا خونتون هم قشنگ شده مبارکه انشالا ذوق بزنین توی خونتون در کنار هم راستی قاب عکسم خیلی خشکله


ممنونم تابلو کار دختر عمومه که نقاش چیره دستیه
مامان ساجده
8 مهر 92 15:09
برا ما هم دعا کن صابخونه شیم دوستی جون،دعا کن بتونیم زمین بخریم


ایشالاه عزیزم ایشالاه به زودی صاحب یه خونه خوشگل و زیبا بشید
مامان عرفان
8 مهر 92 16:29
خدا را شکر که دکترتان سلامت هست .


ممنونم عزیزم
مامان عرفان
8 مهر 92 16:30
پرده هاتان عالی شدن دستت درد نکنه خانومی


ممنونم از لطفتون
مامان عرفان
8 مهر 92 16:30
خانه تان هم قشتگ شده . به به .


ممنونم عزیزم
مامان پارساجونی
8 مهر 92 16:36
مبارک باشه مامان هنرمند چه پرده هایه خوشگلی امیدوارم الان حالتون خوب باشه خوبه که ب خیر گذشته انشالله همیشه سالم وسلامت باشین


ممنونم عزیزم شما لطف دارید
خاله کمیل و کیان
8 مهر 92 17:14
مامانی جریان اون نی نی چی بود که گریه میکرد متوجه نشدم ؟؟؟؟؟؟افرین استاد استاد کامپیوترچه مامان خوش سلیقه ای خیلی خوشگل شدن پرده ها مبارک باشه

عزیزم اون نی نی را اورده بودند برا ازمایش خون نمی دونم مشگلش چی بود اما طفلک خیلی گریه کرد
ممنونم عزیزم از ابراز لطفتون
مامان عرفان
8 مهر 92 20:39
دیدی همه چی به خیر و خوشی تموم شدو هر چند که درکت می کنم و می دونم چقدر سختی کشیدی اما خدا را شکر که دیگه راحت شدی . پایان شب سیه سپید است .


بله ممنون خدا را شکر
الناز
8 مهر 92 22:42
به به چقد زیبا
مبارکه عزیزم انشالله که به خوبی و خوشی و شادی


ممنونم عزیزم
مامان ترنم
9 مهر 92 10:18
به سلامتي. چقدر قشنگ شده پرده‌ها . واقعا هنرمنديد . البته به كمك جاري عزيز.


ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان ترنم
9 مهر 92 10:18
خدا رو شكر كه همه ماجراها ختم به خير شد و روزت به خير و خوشي تموم شد. و با اين پرده زيبا اين خوشي چند برابر شد.


لطف دارید عزیزم ارزوی سلامتی براتون دارم
مهرنوش
9 مهر 92 11:32
طفلی بچه!
خدا رحمت کنه عموی آقای دکتر رو.
خونه خیلی تمیز و خوب شده. پرده هام خیلی قشنگن. مبارکتون باشه. به دل خوش.


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
9 مهر 92 14:09
واسه چی ازمایش مامانی شما که خوب بودید


عزیزم خصوصیتون و چک کنید
مامان امیررضا
9 مهر 92 16:34
سلام مامانی
خوبین
امروز داشتم پستهای قبلی پسرمو دید میزدم که شما به ما سرزده بودین
شرمنده شدم ازتون که دیر فهمیدم
دوست دارین تبادل لینک کنیم خبر بده
دختر و پسره نازتو ببوس خدا حفظشون کنه

ممنونم عزیز دلم خوشحال میشم و ممنون که پیشمون اومدید لینگ شدید مامان مهربون
مامان امیررضا
9 مهر 92 18:53
من هم با افتخار شمارو لینک کردم


ممنونم عزیزم
مامان آوا
9 مهر 92 20:35
نازی خانمی.خیلی مهربونی.خیلی خونتون خوشگل شده به سلامتی


لطف داری عزیز دلم ممنونم
مامان درسا
9 مهر 92 23:52
سلام عزیزم پرده ها رو خودت دوختی؟خونه تون خیلی خوشگل شده به سلامتی.امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید.




بعله عزیزم به همراه جاری


مامان عرفان
10 مهر 92 9:10
خودت استادي كه تونستي كامپيوتر را خودت درست كني . آفرين


ممنونم ولی خدایش من نفمیدم چطور درست شد دستم خورد به پشت مانیتور یه دفعه روشن شد همون دست جادوی
مامان عرفان
10 مهر 92 9:31
ممنون عزيزم نه بابا شكسته نفسي مي كني . استعداد را بايد از شما ياد بگيرم كه پرده هاي به اون خوشگلي دوختي . در ضمن رشته ي من كامپيوتره .


لطف دارید پس کشف کنید که کامپیوتر من چطور روشن شد
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:47
وای خانوم خدا بد نده برا آزمایششایم شیطون سه باره خبریه هاااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟


نه خدا نکنه نه بابا برا مشگلی که میام توضیح میدم عزیزم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:49
پرده ها و خونتون خیلی خوشگلنفانشالله به سلامتی و خوشی ازشون استفاده کنین....گلم رمز پستمو که خواسته بودین باز کردم دوست داشتین سر بزنین


ممنونم عزیزم چشم همین الان میرم
مامان بردیا
10 مهر 92 10:11
خدارو شکر که به خیر گذشته.
پرده هاتون خیلی قشنگه مبارک باشه


ممنونم عزیز دلم
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 12:29
به به دوست گلم چه هنرمنده ماشالله
خداروشکر که بخیر گذشته وقتی خبر بدی میشنوم قلبم خیلی تند میزنه اصلا تحمل نمیکنم


ممنونم عزیز دلم امیدوارم اوقاتتون همیشه خوش و به سلامتی باشه
خاله کمیل و کیان
10 مهر 92 13:42



ممنونم عزیز دلم
مامان آوا
10 مهر 92 18:53



ممنونم عزیزم
سمیه
10 مهر 92 19:32
مبارک باشه پرده ها
خوش سلیقه ای بانو
خدا بچه های گلت رو زیر سایه خودش و شما و اقا نادر حفظ کنه


شما لطف دارید عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان عرفان
10 مهر 92 23:18
قربونت برم . خانومي خودم .


خدا نکنه عزیز دلم
مامان نرگس
11 مهر 92 9:03
سلام خانمی الان داشتم پست جدید می نوشتم نرگس هم بود و صفحه وبلاگ شما هم باز..

یه لحظه صفحتونو بستم نرگس یه دفعه با اعتراض اومد سراغم که نی نای نای یعنی از آهنگتون خوشش اومده .

دوباره براش باز کردم وبلاگتونو و کلی ذوق کرده و باش میرقصید

دل دخترمون شاد شد




سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر می زنیدالاهی فداش بشم قربونت بشم هر چقد دوست داری برقص فدای رقصیدنت بشم من


مامان
11 مهر 92 9:32
به به مبارک باشه به سلامتی هم پره ها زیبا و قشنگن هم رنگ خونه عالی شده بهمبارکی و میمنت استفاده کنید ازش


ممنونم مامان مهربون
مامان آرش و آیناز
11 مهر 92 16:16
آخی ناراحت شدم واسه اون بچه
خدارو شکر که دکترتون چیزیش نشده عموی دکتر رو هم خدا رحمت کنه
ماشالله به این همه هنر خانمی خیلی قشنگ شدن پرده هادستتون درد نکنه و خسته نباشی


ممنونم عزیز دلم لطف کردید بهمون سر زدید ماماان مهربون
معصومه
13 مهر 92 11:08
به دل خوش عزیزم
راستی من رمز ندارم
در ضمن ممنونم که پیشم میای من دوستت دارما خوشگلاتم دوست دارم عزیز


ممنونم عزیزم که پیشمون اومدید اومدم عزیزم
مهرنوش
14 مهر 92 16:07
مامانی کجا دارید میرید به سلامتی؟ میشه منم رمز داشته باشم؟


اومدم عزیزم