یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجرای این شکلهای گرد

1392/7/6 16:35
نویسنده : بابا و مامان
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب گفته بودم می نویسم براتون که اینا چیه لبخنداینا یکعدد کلوچه بیچارست که به این روز در اومده نیشخند

و اینم قالبش

برا یاسمن و محمد پارسا کلوچه گذاشتم بخورند و رفتم سراغ کارام وقتی رفتم ببینم چه کار می کنند دیدم با همکاری هم کلوچه بیچاره را له کردند حالا پارسا بقیش و له می کنه یاسمن هم رفته اب اورده خیسشون کرده حمیر درست کرده و بعد همون ریله که تو عکس هست به عنوان قالب استفاده کرده و این شکلها را درست کرده لبخندمن و که دیدند فرار کردند این دفعه از خنده مرده بودمقهقهه چون دو تاشونم هول کردند  و پا به فرار گذاشتندقهقهه صداشون کردم مامان بیاید کاری ندارمقلب حالا انگار چکار می تونستم بکنم با دلهره اومدنداسترس و وقتی دیدند اوضاع ارومه منم عصبانی نیستم بدو بدو اومدند یاسمن می گفت مامان دعوامون نمی کنی گفتم نه مامان   افرین خیلی قشنگهتشویق داشتم یاسمن و تشویق می کردم پارسا هم خیالش راحت شد اوضاع ارومه اومد و یکی بهم زد و رفت کنارزبان ا چیزی نگفتم رفتم عکس گرفتم از چیزی که درست کرده بودندمژه بعدشم طبق معمول جارو به دست شدم و خونه را تمییز کردم یاسمن می گفت مامان شیرینی پختیم مگه نه منم گفتم بله چی داشتم بگمبازنده این بود ماجرای این شکلهای گرد  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:28

مامانی چیزی زیردست این خواهر برادر شیطون سالم میمونه؟


نه به خدا مخصوصا دست اون یاسمن اشپزباشی
❤دو نیمه قلبم❤
6 مهر 92 22:35
آخی شیطونا چقدر هم خوشگل و تمیز درست کردن


وای خاله این تشویقها را ببینند از این به بعد چه بکنند این دو تا وروجک
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
6 مهر 92 22:52
سلام خیلی هم قشنگ قالب زدن من فکر کردم حلوا درست کردین خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده ماشالله عکسشون خیلی قشنگ و شاده (معرفی سایت) خدا حفظشون کنه

ممنونم عزیز دلم ما هم دلمون تنگ شده بود خوشحالم که پیشمون اومدید عزیزم
مامان پارساجونی
6 مهر 92 23:29
از همچین مامان کد بانویی همچین بچه هایی اطلا جایه تعجب نداره آفرین به این بچه هایه باهوش وخلاق


شرمنده می کنید مامان جون لطف دارید ممنونم از محبتتون
آوا
6 مهر 92 23:44



ممنونم خاله جون
مامان ساجده
7 مهر 92 1:48
عجب بچه های هنرمندی


ممنونم خاله جونم
مامان نرگس
7 مهر 92 7:01



ممنونم خاله مهربونم
مامان بردیا
7 مهر 92 7:40
ماشالا کوچولوهای خلاق.


ممنونم خاله جون
مامان هستی شرین زبون
7 مهر 92 9:26

آقرین به این همه خلاقیت....
آپم عزیزم...


ممنونم خاله جون چشم اومدم
مامان آرشیدا
7 مهر 92 9:34
سلام یاسمن جون و محمد پارسا دلم براتون و کارهای جالبتون تنگ شده بود دوستون دارم... خاله پگاه


وای سلام خاله پگاه عزیزم ما هم خیلی دوستتون داریم دلمون هم خیلی براتون تنگ شده بود
مامان عرفان
7 مهر 92 12:44



هههههههههههههههههههههههههههه
مامان عرفان
7 مهر 92 12:44
واي از دست اين بچه ها و كارهاي بامزه شون .


ممنون خاله جون بچه ها یه موقع یه کارای می کنند کارستون
مامان عرفان
7 مهر 92 12:45
منم ديروز خيال كردم خودت شيريني پختي .


ههههههههههههههههه
مامان موژان جون
7 مهر 92 12:50



ممنون خاله جون که اومدید
مامان ترنم
7 مهر 92 13:08
چقدر اين بچه‌ها خلاقن. خيلي با نمك كار خودشو كردن بعدن پا گذاشتن به فرار.


بله صحنه فرارشون خیلی بامزه بود
خاله کمیل و کیان
7 مهر 92 13:25
افرین به این هوششون


ممنونم خاله مهربونم
خاله کمیل و کیان
7 مهر 92 13:25
اول فک کردم حلواس


بله خاله جون درست می گید شکل حلواست
مامان امیرعلی گلی
7 مهر 92 15:37



بله مامان منم برا اولین بار عصبانی نشدم فقط می دید چطور در می رفتند
بابابزرگ گلشيد
7 مهر 92 16:05
اي بابا اينا كه يه پا هنرمندند
دستتان درد نكنه ياسمن جان و محمد پارساجان
بازم از اين كارا بكنيد


ممنون پدر بزرگ مهربون بهبه بابا بزرگ که تشویق کنه ببین چه بکنند این شیطونا
مامان
7 مهر 92 17:54
وای خوش به حالت مامانی دوتا قناد توی خونه داری دیگه چه غمی داری هر زمان اراده کنی شیرینی اماده است


ممنونم خاله جونم


مامان پریسا
7 مهر 92 18:41



تو رو خدا خلاقیت رو داشته باش


ممنون خاله جونم
مامان نرگس
7 مهر 92 19:08
سلام عزیزم از لطفتون ممنونم. ما ایشالا روز عید قربان قم هستیم ولی فقط همون یک روز اونجاییم. شبش حرکت میکنیم برای مشهد. اون یک روز هم خونه یکی از دوستان هستیم و قصد زیارت حضرت معصومه رو داریم.
البته ما هم خوشحال میشیم شما رو زیارت کنیم. ولی وقت زیادی نداریم.
بازم خیلی ممنونم

ایشالاه بهتون خوش بگذره ایشالاه در فرصتهای بعدی
مامان ساجده
7 مهر 92 19:59
خانمی آپم بیا پیشم


اومدم عزیزم
مامان آوا
7 مهر 92 22:52



ممنونم خاله جون
سمیه
7 مهر 92 23:06
آخ دلم
پکیدم از خنده


ممنون خاله مصمم شدیم برا کارای بیشتر
مامان درسا
8 مهر 92 1:26
آفرین به این دوتا وروجک باهوش.خیلی قشنگ درست کردند مامانی من اول فکر کردم حلوا قالب زدند.


ممنون خاله جون هیچ از این دوتا بعید نیست حلوا هم قالب بزنند
مامان عرفان
8 مهر 92 8:29
خانومي بابت راهنمايي و كمك ات برا آهنگ گذاري ممنونم . بالاخره موفق شدم .


خدا را شکر خوشحالم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 11:48

راستش من اول فکر کردم خودتون شیرینی درست کردید وعکسشو گذاشتید خدایی خیلی قشنگه ماشالله به بچه ها این یه قدم به طرف پیشرفت بچه هاست دیگه تنبیه که نداره هیچ تشویق هم داره آفرین به مامان مهربون


ممنونم عزیز دلم
مهرنوش
8 مهر 92 17:09
بچه ها عاشق اینجور کاران و اتفاقا خیلی هم براشون خوبه. خیلی بامزه ن این شیطونکاتون.




همینطوره ممنونم


زهره
9 مهر 92 2:27
عزيزااااااااااااااي دلم آخي چه ابتكاري...وااااااااااي تصور ميكنم خندم ميگيره...چه بچه هاي باهوش و مبتكري...جدا آفرين دارن ماشالله به هوششون
خخخخخخخخخ حالا نتيجه اخلاقي...
1.مامان هميشه ترس نداره
2.ميشه به جز خوردن غذاها باهاشون بازي هم كرد
3.ميشه مامان رو زد خخخخخخخ عااااشقشم
4.از كارمون تعريف كنيم و تجربه كسب كنيم براي خراب كاري هاي بعدييي دوستشون دارم

ممنونم عزیز دلم چه نتیجه های واقعی و جالبی ههههههههههههه

مامان ترانه و برنا
9 مهر 92 14:09
به این کار میگن خلاقیت عزیزم خیلی از ادم بزرگاشم تو این مورد کمبود دارن
ماشاله به این دو فرشته خلاق
واسشون هدیه بگیر


چشم ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
9 مهر 92 22:24
دلم واسه خوندن شیطنتاشون تنگ شده بود


ممنون خاله جون خوشحالم که اومدید
مامان عرفان
10 مهر 92 9:11
ياسمن جونم و پارسا جونم مي خوام منم سفارش اين مدل كلوچه بدم . مهمون دارم مي خوام چند كيلو از اينا سفارش بدم . زحمتش را شما مي كشيد ؟؟؟؟


چشم خاله جون در خدمتیم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
10 مهر 92 9:22
ماشالله چقدر با مزه



ممنونم خاله جونم شما فکر کنم از این به بعد از این شیطونیا زیاد ببینی
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:40



ممنونم خاله جون
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:41
فدای شیرینی پزا بشم من، چه شیرینی هایی شدن خدایی


خدا نکنه خاله جون ممنونم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:42
مامانی خانوم خودتون اینجورشو بلد نبودینا مگ نه


بله همینطوره مامان جون
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:44
وای دهنم آب افتاد


خاله جون قول میدم با داداشم که قنادیمون را افتتحاح کردیم برا خاله جونم هم بفرستیم
مامان آرش و آیناز
11 مهر 92 16:08
سلام ای جونم به این وروجکا
ماشالله عجب هنرمندایی هستن خدا حفظشون کنه
منم اول فکر کردم که حلواست خوشحال میشم بهم سربزنی


ممنون خاله جون چشم حتما خاله جون لینگ شدید
مامان طاها
13 مهر 92 8:28
خیلی جالب بود.
خلاقیتشونو قربون.


ممنونم خاله جون خدانکنه فذای محبتتون
مامان عرفان
13 مهر 92 8:45
پس اين سفارشهاي ما چه وقت آماده ميشه ؟؟؟؟


خاله ببخشید سرمون شلوغ بود فراموش کردیم ایشالاه به زودی
معصومه
13 مهر 92 11:11
من علاقه مندم با دخمل شما توی وبلاگ آشپزیم همکاری کنم


ممنونم که این افتخار و بهمون می دید حتما خاله جون
مامان ریحانه جون
15 مهر 92 12:57
آفرین به خلاقیت این دو فرشته باهوش...


ممنونم خاله جون