یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوستان عزیزم

1392/6/16 13:04
نویسنده : بابا و مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

gol_roz_08

خداوند به جا و به وقتش حالشون و میگیره ادم حسود اول خودش و ازار میده و بعد با رفتارش بهت میگه تو ازش بهتری !!!!!!!!!!!  ماچ مامان ترانه عزیزمقلب

 

 

خيلي از اتفاقها هستن علي رغم اينكه خسته و شكستت ميكننی  جورايي از ريشه جوري ميسازنت كه تو متوجهش نيستي و فقط وقتي سراغت میان كه بهشون احتياج داري...    ماچمامان  اتیلای عزیزمقلب

 

 

قول یارو گفتنی که من از اونهایی که به من حسادت می کنن از صمیم فلب ممنونم چون اونها تنها کسانی هستن که واقعا باور دارن من از اونا بهترم!!!

  ماچ سمیه عزیزمقلب


زیاد به گذشته فکر نکن چون یادآوریش زمان الانتو که باید کنار بچه ها خوش باشی خراب میکنه.فقط همین.هر کسی هر کاری میکنه یه روز خودش جزاشو میبینه.اصل خوبی و نیتی هست که تو ذات ادمهاست.بعضی ادمها از ریشه مشکل دارن وکاریشون نمیشه کرد.     ماچمامان محمد و ساقی عزیزمقلب

 

 

دست خدا از همه ی دستها بالاتره مطمئن باش خدا به همین بلا گرفتارشون میکنه موج منفي رو از خودت دور كني.
هر چه بيشتر مثبت فكر كني ،‌ خوبيها بيشتر به سمتت ميان.   ماچ  مامان ساجده عزیزمقلب

 

 

 

جای شگفتی است که حسودان از سلامت جسم خود غفلت دارند

         ماچ مامان موژان جونقلب

بعضی ها ذاتا حسودن و بعضی ها هم تو زندگیشون یوا یواش حسود میشن... مهم اینه که به قول یکی از دوستان حسودی اونه نشون دهنده اینه که زندگی تورو به خوشبختی است        ماچ مامان ریحانه جونمقلب

درسته كه گاهي يادآوري لحظه‌هاي سخت آدم رو اذيت مي‌كنه هر چه بيشتر مثبت فكر كني ،‌ خوبيها بيشتر به سمتت ميان   قلب مامان ترنم جونماچ

عزیزم خدا به آدم قدرتی داده تا بتونه حوادث تلخو فراموش کنه تا وقتی به گذشته فکر میکنه فقط خاطرات خوبو به خاطر بیاره. گلم اگه بخوای با حوادث بد گذشته ذهنتو خط خطی کنی نتیجه اش جز ناراحتی و زجر خودت چیز دیگه نیست چون اونا دارن زندگیشونو می کنن (هر چند مطئنم در دنیای خصوصی خودشون دارن تاوان بدیهاشونو پس می دهن اما گاها با سیلی صورتشونو سرخ می کنن تا دیگران پی نبرن). عزیزم فکرای بد گذشته رو دور بریز و به زمان حالی که توشی فکر کن و لذت ببر. زندگی و همه نعمتاش در اختیار تو و فرزند و همسرته.    ماچمامان محمد صدرای عزیزمقلب

 

عفو کردن خطا، انتقام ملایمی است.
" دیل کارنگی"

گذشت، بار سنگین دشمنی و کینه‌توزی را از دوش شما برمی‌دارد و فضای ذهن‌تان را برای اندیشه‌های مثبت و سازنده، پاک و روشن می‌سازد. "وین دایر"

هنگامی که توهین بزرگی به ما می‌شود، تا زمانی که گذشت نکنیم، حالمان بهتر نمی‌شود. "مارگارت بالدوین"


حقیقت را دوست بدار ولی اشتباه را عفو کن. "ولتر"

مامان اوا جون


.

ممنونم از دوستان عزیزمقلب به خاطر راهنمایهای قشنگتون دوستتون دارم ماچوممنونم از راهنماییهای قشنگتون از بین کامنتها جملاتی زیبای پیدا کردم که خیلی دلنشین بود اینجا یاد اوری میکنم برای خودم و دوستان عزیزمقلبماچ دسته گل زیبای بالای این پست تقدیم به دوستان عزیزمقلبماچ

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
12 شهریور 92 23:46
ایشالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه و البته سالم و سلامت


ممنونم عزیز دلم
مامان آترین
13 شهریور 92 16:18




ممنونم عزیزم
زهره
14 شهریور 92 4:14
من خيلي وقته اينجا نيومدم...دلم براي عكساشون تنگيده بود...ببوسيد كوچولوها رو


ممنونم مامان مهربون
مامان ساجده
14 شهریور 92 9:43
چه کار قشنگی ماشالا خیلی خلاقی مامانی ،،انشالا شاد باشی وپایدار عزیزم


ممنون از شما دوستان عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
15 شهریور 92 0:23
سلام عزیزم
کامنت منو اشتباهی تو پستت نوشتی.مال من اونی بود که تو قسمت مامان ترانه جون نوشتین
همون که نوشتم زیاد به گذشته فکر نکن



وای ببخشید عزیزم ممنونم از یاداوریتون لطف کردید
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:17
قربونتون برم من


خدا نکنه عزیزم دوست داریم خاله مهربون