یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن خوشگلم تولدت مبارک

1392/6/16 12:42
نویسنده : بابا و مامان
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

  

عزیزم ثانیه ها نام تورا فریاد می زنند ومن

هرروز بیش از بیش به این راز پی می برم که تو خلق شده ای برای من تا لحظه هایم پر از شادی باشد

تمام لحظه های باقی مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه هابرای تو قشنگترین ستاره اسمان دلم

                                             

                                       قلب  تو لدت مبارکقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمین
10 اسفند 91 9:47
واسه ما جشن تولد یه بهونه ست همیشه
که رو هدیه ت بنویسیم، دلم از تو دور نمی شه
یاسمن جون،عزیزم،تولدت مبارک
فرشتهء روی زمین، امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشی
خاله جون وقتی شمعتو فوت میکنی،برای همه آرزوی قشنگ کن،بخصوص برای مامان و بابا و پارسا جون


ممنونم خاله گلم
مامان محمد معین
11 اسفند 91 1:02
فرشته آسمونی سالروز زمینی شدنت مبارک
این گلها هم تقدیم به شما به مناسبت تولدت



ممنونم خاله عزیزم
FARIBA
11 اسفند 91 3:10
خوشگل خاله تولدت مبارک باشه عزیزم.ایشالا زیر سایه پدر مادرت صدو بیست ساله بشی و همیشه شاد و تندزست باشی....


ممنونم خاله جونم
مامان محمد و ساقی
11 اسفند 91 20:21
وای چه لباس خوشگلی پوشیده
مبارکت باشه عزیزم


ممنونم خاله جون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 اسفند 91 0:44
ای جونم چقدر این لباس بهش میاد مبارکش باشه انشاا... لباس عروسیش


ممنونم عزیز دلم ایشالاه عروسی و دامادی خوشگلای خودم
مامان پریسا
15 اسفند 91 14:59
واااااااااایییییییییییی من چقد دیر اومدم


نه عزیزم خیلیم دیر نشده خوشحالم که اومدید


مامان پریسا
15 اسفند 91 14:59
تولدت مبارک یاسمن عزیزم ایشالله 120 ساله بشی گل خاله


ممنونم خاله جونم