یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

درسای نازم تولدت مبارک

1392/6/6 17:12
نویسنده : بابا و مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری
این بوسه تقدیم به تمام دوستان خوبمه
درسای نازم
لحظه تولدتو، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.
تولدت مبارک عزیزم

عکس درسای خوشگلمقلب ومامان مهربونش ماچبرام گذاشته ومطلب زیر عکسم از طرف مامان عزیز  درسا جونه    قلبقلببرای دوستای گلمونماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آوا
5 شهریور 92 18:31
تولدت مبارک درسا خانم

ممنونم خاله جون
مامان بی تاب
5 شهریور 92 19:09
تو خیلی مهربونی با اینکه من میام بهت سر میزنم و نظر نمی زارم اما تو اصلا منو فراموش نمیکنی.ندیده دوستت دارم


ممنونم عزیزم منم خیلی دوست دارم عزیزم
مامان ساجده
5 شهریور 92 22:41
تولد درسا جونم مبارک


ممنون مامان مهربون


آزاده
6 شهریور 92 0:19
سلام
درسای نازو از طرف من ببوس و تولدشو تبریک بگو
ممنون که بهم سر میزنی
ممنون


ممنونم عزیزم تولد تبسم خوشگلم مبارک باشه
مامان درسا
6 شهریور 92 2:21
تولد درسا جون مبارک.


ممنون خاله جون
مامانی درسا
6 شهریور 92 2:51
عزیزم دوست مهربونم .....بابت تموم مهربونی هات بابت تموم همدلی هات و این کار زیبات ..... ازت تشکر میکنم ....... امیدوارم همیشه در کنار دو گل زیبات شاد وسلامت باشی ..... دوست دارم عزیزم و میبوسمت از راهی دور

قابل درسای خوشگلم ونداره مامان دوستت داریم
مامان ملينا
6 شهریور 92 10:15
تولد درسا گلي مبارك

ممنون خاله مهربون

آبجی حنانه
6 شهریور 92 11:40
سلام خانومومیـ حالتون خوبه ؟؟!
این طرفا تشریف نمیارید؟
کم پیدا شدین ؟


ببخشید عزیزم یه مدت نبودیم الان میام پیشتون
مامانی درسا
6 شهریور 92 14:29
مامانی برو خصوصی


چشم
مامان کمیل و کیان
6 شهریور 92 18:00
خوبه که تولد درسا جون رو تبریک گفتید تولدش مبارک مامان مهربون


ممنونم عزیز دلم
زهره
6 شهریور 92 18:57
تولدشوووون مبارك...
كوچولوهاي گلتون خوبن؟ببوسشون از طرف من مامانش
باي


ممنونم عزیزم
مامان آوا
6 شهریور 92 23:16
واقعا عند مهربونی هستی.


شرمنده می کنید عزیزماین کارها چیزی نیست در برابر مهربونیهای دوستان گلم
مامان ترنم
7 شهریور 92 8:06
تولدت مبارك عززززيزززززم. چه بوسه قشنگي.


ممنون خاله جونم
مامان پریسا
7 شهریور 92 11:18
مبارک باشه. دست شما هم درد نکنه دوستم.


ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:16
تولدت مبارک خانومی


ممنون عزیزم
maman taraneh
7 شهریور 92 17:17
ممنونم عزیزم
خودش وبلاگ داره پسملمون
nafasan.blogfa.com
من خیلی به تجربه ات نیاز دارم احساس میکنم دوتا نی نی پشت هم سخته



ممنونم مامان جون نه عزیزم اینقدم اذیت نداره چشم هر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
maman taraneh
7 شهریور 92 17:31
ممنون گلم راستی چرا وبتون حذف شده بود
ما هم شما رو خیلی دوست داریم ببوس فرشته هاتو


چی بگم مامان ممنونم عزیزم
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 15:22



ممنونم خاله جون
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:28
اینجا هم تولد درسا گلی رو تبریک میگم

ممنونم از لطفتون خاله مهربون