یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مسافرت

1392/5/21 3:32
نویسنده : بابا و مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم قلبالان اومدم یه پست بزارم که داریم می ریم مسافرت دیدم یکی از دوستانقلب که افرین به این حس قوی برام نوشتند مسافرت هستید اتشویقتشویق(مامان کسری جون) بله دوستان ما روز دوشنبه انشالاه قراره صبح زود حرکت کنیم به طرف زنجان برای دیدن پدر و مادر عزیزم ماچکه بعد از نیمه شعبان رفتند زنجان تو این مدت ارتباطمون تلفنی بوده دلم خیلی براشون تنگ شده نگران و دوست دارم برم ببینمشون قلبگرمای قم که شروع میشه بابا و مامان دیگه طاقت نمیارندناراحت بار سفر و می بندند به طرف شهرشون و اواخر شهریور میان دوباره قم ایشالاه با عکسهای سفرمون بر می گردیم امیدوارم روزهای خوش و خرمی پیش رو داشته باشید دوستتون دارم زیادقلبقلبماچماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان آوا
20 مرداد 92 14:43
به سلامتی خوش بگذره


ممنونم عزیزم
مامان ساجده
20 مرداد 92 15:58
الهی خوش بگذره


ممنونم عزیز دلم
مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 92 16:29
از عکس این دوتا خوشکل معلومه که خیلی خوشحالن که دارن میرن مسافرت
خیلی خوبه دوست گلم ایشالله خوش بگذره
به سلامتی برید و برگردید
مواظب خودتون باشید دلم براتون تنگ میشه


فدای مهربونیتون دل ما هم تنگ میشه برا دوستان عزیزمون ممنون از محبتتون
خاله کمیل و کیان
20 مرداد 92 17:46
ایشالله خوش بگذره بهتون تا اواخر شهریور؟؟؟؟ولی مامانی دلمون که واستون تنگ میشه چی


ممنونم عزیزمتا اواخر شهریور اونجا نیستیم عزیزم زودتر نادر دو هفته مرخصی داره عزیزم دلم ما هم براتون تنگ میشه متاسفانه به اینترنت دسترسی ندارم اونجا اما دلم اینجا و با دوستان گلم بخصوص خاله مهربونه دوستتون دارم زیاد
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:59
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


ممنونم اومدم عزیزم
مامان
20 مرداد 92 18:33
به به سفر به زنجان اینجا هوا عالیه انشالله که سفر بی خطر باشه و بهتون خوش بگذره


ممنونم عزیز دلم
مامان
20 مرداد 92 18:33
خصوصی


ممنونم عزیز دلم ممنون از این همه مهربونیتون چشم اگر گذرمون اونجا افتاد مزاحمتون میشم خیلی مشتاق زیارت روی ماهتون هستم و همچنین گل دختر نازتون دوستتون دارم وممنونم از محبتتون
سمیه
20 مرداد 92 18:39
خوش باشی عزیزم


ممنونم عزیزدلم
مامان ریحانه جون
21 مرداد 92 0:58
سلام... همیشه به سفر... خوب خوش ببینیمتون... منتظر عکس های سفرتون میمونیم..

ممنونم عزیزم
مامان نرگس
21 مرداد 92 8:28
سلام عزیزم خوش بگذره ایشالا به سلامتی برگردین . بچه ها رو از طرف من ببوس


ممنونم خاله جون
مامان عرفان
21 مرداد 92 8:45
به به عزيزم . ايشالا هميشه به سفر و خوشي. شما كه تا زنجان مياييد به تبريز هم بياييد . خوشحال ميشيم .


ممنونم عزیز دلم
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 12:11
به سلامتی عزیزم،کار خوبی میکنید
سفر بی خطر ایشالهاین دو تا وروجکو ببین


ممنونم عزیزم
مامان درسا
21 مرداد 92 13:31
خوش بگذره عزیزم.


ممنونم مامان جون
مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:05
خصوصی داری گلم


چشم رفتم
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 1:35
ایشالله خوش بگذره بهتون عزیزم


ممنونم از لطفتون
مامان عرفان
22 مرداد 92 9:23
ايشالا هميشه خوش باشين

ممنونم عزیزم
mamanebaran
22 مرداد 92 13:55
عزیزمممممممممممممممممم
خوش بگذره بهتون
سفرتون بی خطر


ممنون از لطفتون
خاله کمیل و کیان
22 مرداد 92 15:02
یه روز رفتین ولی انگار یه سال یه مدت کوتاه باهاتون اشنا شدم ولی انگار خیلی وقته میشناسمتون بخدا دلمون خیلی تنگه شده واستون


ممنون عزیزم شما لطف دارید
مامانی کسرا
22 مرداد 92 15:37
این کسرا جون چه مامان باهوشی داره
انشالله بهتون حسابی خوش بگذره


ممنونم عزیزم
زهره
22 مرداد 92 17:11
سلام عزيزم...خوش بگذره...
هميشه شاد باشين ايشالله
منتظر عكسا هستيم...


ممنونم عزیزم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
23 مرداد 92 9:30
به سلامتی خوش بگذره


لطف دارید مامان
مامان پریسا
23 مرداد 92 20:44
دلم براتون تنگ شده ایشالله خوش بگذره عزیزم.

ممنونم عزیزم همینطور دل ما


ماماطهورا
24 مرداد 92 13:24
عزيزمم خوش بگذره هميشه به گردش و خوشي


ممنونم عزیزم
مامان‏ ‏هستی‏ ‏شرین‏ ‏زبون
25 مرداد 92 2:47
همیشه‏ ‏به‏ ‏سفر...‏ ‏خوش‏ ‏باشی‏ ‏عزیزم


ممنونم عزیز دلم
☆ یاسمین ☆
25 مرداد 92 10:30



ممنونم عزیزم
مامان ملینا
25 مرداد 92 12:50
به به برین به سلامتی خوش بگذره ایشالا.


ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
25 مرداد 92 16:48
مامانی امروز میشه 4روز که رفتی و پیشمون نیستی زود برگرد دیگه


الاهی فدات بشم ممنونم از این همه مهربونیت
مامان خانومی
26 مرداد 92 0:38
سلام
عسلم اومدی زنجان
به ما هم خبر بده یه روز در خدمت باشیم
پارسا و یاسمن جونو از نزدیک ببینیم


ممنونم حیف که اینجا را الان دیدم ایشالاه فرصت بعدی
مهرنوش
26 مرداد 92 12:07
آخی! زنجان شهر خوبیه. ایشالا خوش بگذره به شما و مخصوصا کوچولوهای نازتون.


ممنونم عزیزم
مامان عرفان
27 مرداد 92 8:21
سلام عزيزم ، سفر خوش ميگذره ؟؟

ممنونم جاتون خالی


مامان حسنا
28 مرداد 92 15:41
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$
مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:52
واااااااااااااای هنوز نیومدین،دلم واستون تنگ شده؟


سلام خاله جون بلاخره اومدیم دل ما هم براتون تنگ شده بود
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
28 مرداد 92 22:51
به سلامتی انشالله خوش بگذره ماشالله این عکس بچه ها چقدر قشنگه آدم روحیه اش باز میشه انشاالله همیشه شاد و خندان باشن

ممنونم عزیز دلم ممنون از محبتتون
مامانی درسا
29 مرداد 92 3:06
اوف از گرما نگو که ما کلافه شدیم ...... خوش بگذره دوست خوبم ..... عروسکای عزیزمو ببوس ........ منتظر پستای جدید هستیم


ممنونم عزیزم چشم لطف دارید
مامان آوا
29 مرداد 92 17:25



ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 1:01
وای شد یه هفته زود بیایید دیگه کلی دلمون تنگیده


ممنونم که این همه محبت دارید خاله جون ماهم دلمون خیلی تنگ شده بود دوستت دارم خاله جون مهربون
مامان ترنم
2 شهریور 92 0:06
به سلامتی. ان شاا... بهتون خوش بگذره عزیزم.


ممنونم عزیزم