یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا در پارک

1392/5/20 10:11
نویسنده : بابا و مامان
662 بازدید
اشتراک گذاری

 دوستان گلم قلبسلام شب جمعه به اصرار یاسمن رفتیم پارک یکی از بوستانهای که نزدیک خونمون بود یکم نشستیم هوا بسیار بسیار عالیمژه هوا راست راستی بهاری شده بود باد که می خورد صورتت  احساس خنکی تمام وجودت را می گرفتبغل خدایا شکرتقلب یاسمن با باباش رفتند برای بازی پارسا پیش من موندماچ نمی دونم چرا اینقده مامانی شدهبغل به هر حال یاسمن و نادر که اومدند نشسته یاسمن گفت بابا میشه ادما بیان پارک اونوقت غذا نخورندتعجب خیلی خسته بودم قصد داشتیم برا شام بیایم خونه که با این حرف یاسمن دیگه نشد خونه بیایم فکر کنم ساعت1/5 بود برگشتیم خمیازهیاسمن و پارسا با باباشون رفتند غذا بگیرند یه چیزی که برام جالب بود پارسا وقتی داشتند می رفتند بر می گشت پشت سرش و همش بامن بای بای می کردبای بای جدیدا خیلی بیشتر از بیش  بهم وابسته شده  قلبماچ راستی یادم رفت بگم یاسمن یه عروسکه باربی خریده اسمشم گذاشته لالهلبخند همه جا با خودش می برتش و کلی برا خودش مامان شده چند تا عکس ازشون گرفتم که در ادامه می زارم            بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله کمیل و کیان
20 مرداد 92 14:40
الهی همیشه بهتون خوش بگذره
.
خصوصی مامان


ممنونم عزیزم چشم با سرعت رفتم ببینم
خاله کمیل و کیان
20 مرداد 92 14:43
قربون اون نگاه پارسای مامانی و اون لبخند یاسمن جون برم من


خدا نکنه ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
20 مرداد 92 14:43
عزیزممممممممممممممم عروسکت خیلی نانازه مبارکت باشه

ممنون خاله مهربونم
مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 92 16:26
ای جان چقد این دو تا وروجک خوش عکسن
چه شب خوبی داشتی عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالله همیشه شاد باشی


ممنونم خاله مهربونم لطف دارید
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 12:16
عجب حرف بجایی زدی یاسمن جون،پارک و غذا عالیه
چه اسم قشنگی گذاشتی مثل خودت از بین گلها انتخاب شده عزیزم
پارسا جونم فهمیده که چه کسی بهتر از مامانی


ممنونخاله جونم
مامان موژان
21 مرداد 92 12:54
الهی خاله فدای هر دوتون بره


خدا نکنه عزیزم
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 1:36
خوب عزیزم پسرها مامانی هستن.ای جان بر میگشت و بای بای میکرد دلش پیشت بود
یاسمن جون تو خودت یه پا عروسکی عزیزم


ممنونم خاله جون
مامانی کسرا
22 مرداد 92 15:36
خدا رو شکر بهتون خوش گذشته
چه عکسای نازی از بچه ها گرفتید ای ول


ممنونم عزیزم
مریم
26 مرداد 92 15:17
عزیزم امیداورم همیشه بهتون خوش بگذره وبه گردش باشین
به وبلاگ ما هم سر بزنید


حتما چشم و ممنونم
مامان حنانه زهرا
26 مرداد 92 20:49
ای جان مامانی چرا بچه ها اینقد نازن؟
ایشالله همیشه خوش باشن


ممنونم عزیزم
پريسا
28 مرداد 92 15:42
سلام


سلام و ممنونم عزیزم
نازنین
28 مرداد 92 20:42
از طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش:

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...



ممنونم عزیز دلم