یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

زیارت

1392/5/16 11:12
نویسنده : بابا و مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم قلبدیشب حرم بودیم مژهیاد همه بودم مامانهای مهربون ماچکه سفارش کرده بودند اونجا که رفتم یادشون کنم خیلی شلوغ بود خوب سه شنبه و شب زیارت جمکران و خیل مشتاقان جمکران اصلا نتونستم جلو برم از دور با یاسمن سلام کردیم و دعا کردیم من که دلم خیلی گرفته بود اونجا که رفتم از خانم کمک خواستم خودش راهی جلوم بذاره و من و از این حالت خارج شم به خدا وقتی برگشتم پیش پارسا و بابای انگار ارامش تمام وجودم و گرفته بودلبخند امیدوارتر از پیش به رحمت و کرامتت هستم خدای مهربونم قلب تو حرم یه کار فرهنگی خوبی که کردندکتابهای کودکان تو قفسه های کتابخونه زیاد شده یاسمن هم با باباش رفتند زیارت نامه بیارند یه کتاب اورده بود چرخ دستی داستان قشنگی داشت یاسمن دوبار ازم خواست براش بخونملبخند دو بارم بابا براش خونده بود چشمکپارسا همون بار اول گوش داد وبعدش دیگه فکر شیطنت همش می گفت مامان به به مامان به ماچمنم یادم نبود چیزی براش ببرم دلم می سوخت ناراحت همینطور الکی تو کیفم می گشتم یعنی دارم دنبال خوراکی برات می گردم دستم خورد به یه کلوچه که دو سه روز پیش خواهرم قلبداده برا بچه ها و اونروز نخورده بودم ذوق زده درش اوردممژه پارسا از من بیشتر همش می گفت مال  منه به منه یعنی یاسمن حواست باشه این مال منهمنتظر خلاصه به ش را که خورد دوباره به می خواست و اویزون بود یه خانم مهربونی اونجا بود یه شکلات بهش داد بهش می گفت پارسا چند سالته  بهش گفتم ببخشید پارسا زیاد بلد نیست حرف بزنه همون موقع یه دادی سر خانمه زد نه برو ابروم رفتنیشخندخجالت  خانمه می خندید هر چی صداش کرد نرفت  پیشش خلاصه نشد زیارت نامه بخونم ایشالاه عید فطر دوباره قصد کردیم بریم حرم  تو راه بلال دیدیم برا یاسمن خریدیم و اومدیم خونه ساعت 2 بود پارسا  وبا باش به قول خودش طابلی خورد (طالبی) من و یاسمن هم بلالها را اماده کردیم تا بخوابیم  تقریباساعت 3 شب بود اما بچه ها نمی خواستند بخوابند به زور خوابیدندخواب خلاصه روز خوبی بود خدایا این ارامش را از ما نگیر و به همه عطا کن امین سه تا عکس از دیروزگرفتم تو حرم تو ادامه می زارم             بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ملينا
16 مرداد 92 11:11
خدا رو شكر بهتر شدي عزيزم . زيارتتون هم قبول . ما رو از دعاي خيرتون فراموش نكنين.هميشه خوش باشين


ممنونم عزیزم شما لطف دارید
مامان امیرعلی گلی
16 مرداد 92 17:13
خوشحال شدم دوست خوبم که حالت بهنره ایشالله همیشه آرامش داشته باشی خوش به حالتون که حرم و جمکران نزدیکتونه وقتی دلت بگیره میتونی بری و اروم بشی
ممنون که به یاد ما هم بودی و فراموشمون نکردی
ایشالله در پناه حق باشید
برا خواهرجونتم دعا میکنم که زود زود روبه راه بشه
پیشاپیش عیدتان مبارک مارو از دعایه خیرتون بی نصیب نزارید


ممنونم عزیزم ایشالاه همیشه سلامت باشید
الناز سیندرلا
16 مرداد 92 17:47
عزیزم زیــــــــــــــــــارت قبول انشالله
امیدوارم همیشه این حال خوب براتون بمونه و هیچ غمی نداشته باشین
افرین گل دختر و اقاپارسا ناز و خوشکل خدا حفظشون کنه
یاعلی


ممنونم عزیزم از لطفتون ارزوی سلامتی برای شما هم دارم عزیزم
مامانی کسرا
16 مرداد 92 18:37
خیلی خیلی خوشحالم که بهتری
انشالله همیشه شاد و سالم باشی عزیزم


ممنونم مامان مهربون
سمیه
16 مرداد 92 19:46
شاعر می گه:
همسایه سایه ات به سرم مستدام باد
لطفت همیشه درد مرا التیام داد
وقتی انیس لحظه تنهاییم تویی
تنها دلیل این که من اینجایی ام تویی
خوشبخت قوم و طایفه ما مردم قمیم
جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم


خوشحالم که خوبی

ممنونم عزیزم ممنون عزیزم شعر زیبا بود

خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 20:26
خوبه که بهتر شدی .زیارت قبول باشه .قربون ژست این دختر برم من


ممنونم عزیزم خدا نکنه
مامان آوا
16 مرداد 92 21:27



ممنونم عزیزم
زهره
17 مرداد 92 4:50
سلاااام عيدتون مبارك...واي چه دادي زد
عزيز دلمه ببوسش مامانش...براي ما هم دعا كنيد كه سخت محتاجيم...
ما آپيم خواستين سر بزنين فعلا باي

ممنونم عزیزم از لطفتون محتاج دعاییم حتما همین حالا اومدم
مامان عرفان
17 مرداد 92 11:26
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك

ممنونم عزیزم نماز و روزهاتون قبول حق باشه عید تون مبارک

مامان عرفان
17 مرداد 92 11:27
خدا را شكر كه آرامش برقرار شد در وجود نازنينت عزيزم .




ممنونم عزیز دلم


مامان درسا
18 مرداد 92 1:18
سلام عزیزم زیارتتون قبول ما رو هم دعا کردید؟


ممنونم من اونجا که رفتم بی اغراق می گم نا خوداگاه یاد تمام دوستانم بودم اخه اونجا پر میشه از نی نی های ناز ادم نا خود اگاه یاد نی نی ها و مامانهای مهربونشون می افته
سودابه
18 مرداد 92 1:44
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را
ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را
گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید
خورده یا ناخورده؛ باید ترک کرد این خانه را
عید سعید فطر مبارک



ممنونم عزیزم ممنون از لطف و مهربونیتون عیدتون هم مبارک
مامان محمد و ساقی
19 مرداد 92 1:29
زیارت قبول عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان ترنم
19 مرداد 92 10:48
زيارت قبول عزيزم.


ممنونم عزیزم
مامان نرگس
21 مرداد 92 8:31
زیارت قبول عزیزم خوش به سعادتتون . وقتی حرم میرین برا ما هم دعا کنید. آرزومه که برامون جور بشه ایشالا خونه زندگیمونو ببریم قم شما اونجا از خانم حضرت معصومه بخواین تا برامون جور کنه.


ایشالاه ممنونم
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 12:24
قبول باشه عزیزممنم هر وقت مراسم شب قدر رو از شبکه 2 میدیدم یاد شما میفتادم چون مراسم از قم پخش میشد


ممنون عزیزم
مامان مهسا
24 مرداد 92 11:16
سلام خوبید چرا نمیاید
سر بزنید


اومدم مامان نبودمتازه برگشتم
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:51
سلام دلمون براتون تنگ شده بود .به ما هم سر بزنید


حتما عزیزم