یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تقدیم به دوستان گلم

1392/4/20 11:24
نویسنده : بابا و مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزيزان خيلي خوش آمديد تصاويرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

تلاش کن تا دوستی را بیابی  که قلبی به وسعت دریا داشته باشد،در ان صورت برای وارد شدن به قلب او نیازی به کوچک کردن خود نداری.

قلباز دست دادن دوستان غربت است. قلب

                                                                                     امام علی (ع)


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

☆ یاسمین ☆
20 تیر 92 14:05
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگری از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست دیگری را که بر زمین افتاده بگیرد


افرین دوست عزیزم جمله خیلی قشنگی بود
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 19:27
سلام مامانی پست جدید گذاشتم پیش ما نمیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/راستی مامانی اون مطالب و خوندم طفلی زهرا جون باید تو شرایط بدی باشه ایشالله درست میشه


اره عزیزم ایشالاه که اوضاش بهتر شده باشه
مامان محمد و ساقی
20 تیر 92 22:52
سلام عزیزم.خوبی؟طاعات قبول
با رمزی که گذاشتی برام نمیتونم وارد پستت بشم

اومدم توضیح بدم عزیزم
مامانی درسا
21 تیر 92 2:00
عزیزم ببخش این روزا سرم شلوغ بود الان دارم تایید میکنم ...... ممنون از پست زیبات .....من عاشق امام علی هستم


خواهش می کنم این پست برای دوستای گلی چون شماست
آتيلا جون و مامان شيما
21 تیر 92 2:28


خانه دوست كجاست؟

در فلق بود كه پرسيد سوار

آسمان مكثي كرد

رهگذر شاخه نوري كه به لب داشت

به تاريكي شبها بخشيد و به انگشت

نشان داد سپيداري و گفت

نرسيده به درخت

كوچه باغي است كه از خواب خدا

سبزتر است

و در آن عشق به اندازه پرهاي صداقت آبي است

وای ببین کی اومده سلام خاله جونم خیلی زیبا بود مثل همیشه زیبا و قشنگ

ميروي تا ته آن كوچه

كه از پشت بلوغ سر به در مي آرد

پس به سمت گل تنهايي مي پيچي

دو قدم مانده به گل
پاي فواره جاويد اساطير زمين مي ماني
و تو را ترسي شفاف فرا مي گيرد
كودكي مي بيني
رفته از كاج بلندي بالا
جوجه بر مي دارد از لانه نور
و از او مي پرسي
خانه دوست كجاست؟



وای ببین کی اومده خاله جون عزیزم بسیار زیبا بود و دلنشین درست مثل همیشه ممنونم
زهره
21 تیر 92 2:29
ممنون عزيزم كه سر زدين...محمد پارساي عزيز هم مثل محمد ساجد تير ماهيه...خدا حفظش كنه...چه دختر نازي هم دارين ماشالله...
دوست داشتي لينك بدين دوست من


چشم عزیزم لینگتون کردم ممنونم از لطفتون
آتيلا جون و مامان شيما
21 تیر 92 2:32
من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پر دوست،
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو…؛
هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند.
شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست…
بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
” خانه دوست کجاست؟"


ممنون عزیزم بسیار زیباست
مامان پریسا
21 تیر 92 10:09
سلام دوست عزیزم. خیلی زیبا نوشتی.


لطف داری عزیزم قابل دوستان گلم و نداشت
مهرنوش
22 تیر 92 10:30
بسیار زیبا بود....


ممنونم عزیزم
علامه كوچولو
22 تیر 92 10:36
سلام طاعاتتون قبول
تعجب كرده بودم چرا شما هر وقت برام نظر ميذارين توو پست مامان بي خيال دنيا ميذارين تا اينكه الان متوجه شدم منو با اون پست لينك كردين دقت كنيد
اين قسمت رو اگه پاك كنيد بعد لينك كنيد درست ميشه/p2.php


وای درسته عزیزممنونم از تذکر به جاتون
مامان عرفان
22 تیر 92 11:00
ميدوني خيلي چيزها داري و خيلي چيزها نداري ؟ مثلا معرفت داري و لنگه نداري .


لطف داری عزیزم ممنونم ازلطفتون
مامان کمیل و کیان
22 تیر 92 15:17
دوست دارم


لطف داری عزیزم منم دوستتون دارم و ممنونم که هر روز پیشمون میاید
مامان عرفان
23 تیر 92 9:52



دوستتون داریم