یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مسابقه

1392/4/20 3:15
نویسنده : بابا و مامان
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این یه مسابقه وبلاگیه ما از طرف یکی از دوستان عزیزمون قبلا  دعوت شدیم  مامان محمد حسین عزیزم   و دلایل درست کردن وبلاگمون و اینکه چرا دوستش دارم  را نوشتم در یکی دوسه پست پیش اما امروز یکی دیگه از دوستانمون دعوتمون کرده  مامان یاسمن عزیزم  دعوتمون کرد ما هم رسم ادب بجا اورده قبول کردیم .

1 من توسط یکی از دوستان خانوادگی با دنیای نی نی وبلاگ اشنا شدم و دیدم دنیای پر از عشق و عاطفه مادری در اون وجود داره و هر کس به قلم خودش این دنیای مهرو عاطفه را به تصویر کشیده منم تشویق شدم و خواستم احساساتم و نسبت به دوتا گل قشنگم بنویسم .

2 وبلگم و دوست دارم چون دوستان زیادی تو دنیای مجازی پیدا کردم که از تجربیات سودمنذشون بهرها بردم.

3 درست کردن وبلاگ من را  با خیلی از اتفاقات دور و ورم که شاید بیش از این توجه کمتری به ان داشتم اگاه تر کرد   و در روشهای تربیتی و نگهداری صحیح تر و اصولیتر فرشته های زندگیم تاثیر به سزای داشت.

بازم سه تا دیگه از دوستانم را به این مسابقه دعوت می کنم .

مامان امیر مهدی عزیز

مامان درسا نازی

دوست خوبمون زهرا

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
26 بهمن 91 17:17
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید
یاسمین
28 بهمن 91 15:34
مرسی عزیزم که دعوتمو قبول کردی
دلایلت خیلی قشنگه، مامانی خوب


ممنونم عزیزم