یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجرای امروز

1392/4/6 0:32
نویسنده : بابا و مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعداظهر دعوت شدیم بریم خونه خالهلبخند  وقتی رفتیم دیدم وایتعجب دست خاله جون درد نکنه یه تولد کوچولو برا پارسا گرفته بودهورا البته تولد پارسا را با یاسمن یکجا قبلا گرفته بودیم اما خاله مهربونشقلب یه جشن کوچولو براش گرفته بود قصد داشتم خودم این کار راانجام بدم اما خوب خاله پیش دستی کرده بود دستت درد نکنه خاله جونمقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمیه
6 تیر 92 2:19
بابا خوشتیپ!!
راستی اون گاو وسطشو چیکار کردین بدش به من


قابل شما را نداره خاله مهربونم
FARIBA
6 تیر 92 2:38
دست خاله جون درد نکنه


ممنونم خاله مهربونم
مامان ترنم
6 تیر 92 9:53
چه خاله مهربوني . دستش درد نكنه كه گل پسر و ماماني رو اينقدر خوشحال كرده.


لطف دارید خاله جونم
مامان عرفان
6 تیر 92 10:05
خاله جون دست شما درد نكنه .
خاله عرفان هم خيلي مهربونه . دم همه خاله هاي مهربون گرم .


ممنونم عزیز دلم
☆ یاسمین ☆
6 تیر 92 10:15
باریکلا به خالهء مهربون و باسلیقه
حتماً پارسا جون کلی خوشحال شده


ممنونم عزیز دلم
خاله ی امیرعلی
6 تیر 92 10:47
سلام تولد پارساجون مبارک.. ماشالا چ بچه های قندِ عسلی؛ خدا حفظشون کنه..
+نی نی وبلاگ جشنواره ای رو برگزار کرده باعنوان "نی نی شکمو". با دیدنِ عنوان سریع توو آرشیوِ عکسای امیرعلی جونم گشتم و مرتبط ترین عکس رو انتخاب کردم و فرستادم، حالا از شما دوستای خوبم کمک میخوام تا با رای دادن به این عکس مارو پشتیبانی کنید توو مسابقه.


++دوستای گلم باید کد ۱۰۱ رو به شماره ی ۲۰۰۰۸۰۸۰۲۰۰ پیامک کنید.
چشم عزیزم من رایم و دادم از اشناها می خوام که رای بدم



مامان محمد معین
6 تیر 92 16:26
وای چه کیک خوشگلی دست خاله جون درد نکنه


ممنونم خاله جون
مامان پریسا
6 تیر 92 19:52
مبارک باشه دست خاله ی مهربون درد نکنه.


ممنونم خاله مهربونم
مامان موژان جون
7 تیر 92 1:51
وای دست خاله جونت درد نکنه پسملی روی ماهتو میبوسم


ممنونم خاله گلم
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
8 تیر 92 1:25
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
مامان درسا
8 تیر 92 13:40
چه خاله مهربونی دستش درد نکنه.


لطف دارید ممنونم
اتنا مامان نگین
10 تیر 92 11:36
دست خاله جون دردنکنه چه کیک نازی


ممنونم شرمنده محببتتون هستم
ماماني كسرا
11 تیر 92 8:40
تولدت مبارك پارسا جان
انشالله سالهاي سال با خوبي و خوشي و سلامتي، زير سايه بابا و مامان عزيزت زندگي كني

ممنونم خاله مهربونم