یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوستان عزیزم

1392/4/5 11:02
نویسنده : بابا و مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک

 

 

 

تولد90/4/5

 

 

تشکر از دوستان گلم مامان  مهربون محمدو ساقی عزیزمماچ  مامان مهربون یاسمین عزیزم ماچ

مامان مهربون محمد معین عزیزمماچمامان مهربون اتیلای عزیزم ماچکه این مامانهای

عزیز برامون پست تولد گذاشتند امیدوارم بتونم محبتهاشون را جبران کنم ماچقلب

 

مامان مهربون علی جون (علی خوشتیپ)ماچ

 

  مامان عزیز یاسمین جونماچ

هم هدایای قشنگی  فرستادند که در ادامه میزارم

قلبماچ

 


 

ماچممنون محبت هاتون دوستتون دارم زیادماچ

 

از طرف مامان مهربون یاسمین جونماچ

از طرف مامان مهربون علی جونماچ

 

وممنونم از دوستان عزیزم که با کامنتهای قشنگشون خوشحالمون کردند دوستتون دارم و ارزوی سلامتی برا خودتون گلهای قشنگتون و خانواده خوشبختتون دارم دوستتون دارم زیادماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی خوشتیپ
5 تیر 92 11:16
عزیزم نیازی به تشکر نیست
یه هدیه مجازی کوچیک بود...ایشاالله جشن دومادیشو ببینی


ممنونم عزیز دلم برای ما یه دنیا ارزش داره محبتتون
☆ یاسمین ☆
5 تیر 92 13:57
عزیز دلم،قابل پارسا جونمو نداشت.منم برای شما آرزوی سلامتی دارم.I LOVE YOU


ممنونم خاله جونم محبتتون را فراموش نمی کنم
مامان بردیا
5 تیر 92 18:07
مبارررررررررررررررررررررررررررررررك


ممنونم عزیز دلم
سمیه
5 تیر 92 23:34
مبارک باشه خاله
ایشالا جشن زن گرفتنت!


ممنونم خاله جونم
مامان ترنم
6 تیر 92 9:52
بازم مباركههههههههه .


لطف داری خاله جونم
منا مامان الینا
19 تیر 92 1:48
عسیسسسسسم تولدت مبارک باشه خوشکلم
انشالا دومادیت عزی زدلم


ممنونم خاله مهربونم