یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دعوت به یه بازی وبلاگی

1392/3/11 14:01
نویسنده : بابا و مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ما از طریق یکی از دوستان عزیزمون فریبا جون به این

بازی  دعوت شدیم عزیزم ممنونم بابت دعوتتونقلب

بزرگترین ترس زندگیت؟

ترس از مرگ عزیزانم و خودماسترس

اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟

به همه جا سر میزدماز خود راضی

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟

سلامت عزیزانملبخند

از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟

پلنگنیشخند

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

سندباد زبان

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

اش و....از این قبیلخجالت

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

فریادزدن و گریه کردنگریه

با /مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟

خسته از پاک کردن مرغ به دریا رفتم و اورانیوم تماشا کردمنیشخند

دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

نعمت هر دو جهان خدمت پر رویان است از خود راضی

خون دل می خورد ان کس که حیای داردخجالت

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟

روز  بله برونزبان

چه رنگی هستی ؟چرا؟

ابی استقلال و عشقه.ماچ

اگه قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

بازم ایرانمژه

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

لیز خوردن تو زندگی بهانه ای است تا دست اونی را که دوست داری محکمتر بگیری.بغل

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟

پدر و مادر و خواهرانمچشمک

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون کلمه چی بود؟

خجالتخجالت

اسم دیگری برای وبلاگت؟

امیدهای زندگیمونماچ

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

سیبخنده

سه خصوصی اخلاقی بدت؟

عصبی/کم طاقت/زودرنجکلافه

کاشکی؟

ریا و دوروی نبودناراحت

 

دوستانی که به این بازی دعوت میکنم:

١.دوست من محمد معین جون

٢دوست من یاسمین جون

٣.دوست من پریسا جون

٤دوست من اتیلاجون

قلبماچوهمه دوستان عزیزمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اتیلا جون و مامان شیما
11 خرداد 92 15:09
سلام خانومی...
جوابهای جالبی داده بودی که لذت بردم...
مامان مهربون...
و همچنین ممنون خانومی از دعوتت...
ممنون که همیشه به یادمونی...
دوست داریم مامان مهربون...


ممنونم عزیزم نظر لطفتونه منم دوستتون دارم عزیزم خیلی زیاد
مامان پریسا
11 خرداد 92 15:11
سلام گلم. خیلی قشنگ توضیح داده بودی. مختصر و مفید


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
11 خرداد 92 15:11
ممنون برای دعوتتون.


خواهش می کنم عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
11 خرداد 92 15:18
خیلی خوشگل جواب دادی


ممنون عزیز دلم






☆ یاسمین ☆
11 خرداد 92 19:20
مامانی عزیز ممنون از دعوتت
جوابهای خوبی دادی،البته من سعی کردم اولش جوابهاتو نخونم تا ببینم خودم چی میگم بعد اومدم سراغ جواب شما


ممنونم عزیزم
FARIBA
12 خرداد 92 2:26



ممنون عزیز دلم
مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 23:50
اول بگم شرمنده کم نمیدونستم اینقدر پست گذاشتی چون میگفتی میخوام استراحت کنم.شرمنده

جوابهای جالبی دادی


ممنونم عزیزم