یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام دوستان عزیزم ما برگشتیم

1392/3/11 2:31
نویسنده : بابا و مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

می گویند سه چیز در زندگی هیچ گاه بر نمی گردند:زمان،کلمات،موقعیت ها.

سه چیز در زنگی نباید هیچ گاه از دست بروند:ارامش،امید،صداقت.

سه چیز در زندگی هیچ گاه قطعی نیستند:رویا ها،موفقیت،شانس.

سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند:*محبت* اعتماد به نفس*

قلبماچدوستانقلبماچ

سلام بر دوستان عزیزم یک هفته از زمانی که تصمیم گرفتم استراحت داشته باشیم گذشت هفته ای که برام اندازه یک عمر گذشت دوری از دوستان خوبم خیلی برام ناراحت کننده بودناراحت و دل تنگ همتون بودم محبتهای بی دریغتون تو این یک هفته بقدری بود که شرمنده مهربونیها و لطف همتون هستم ماچو نمی دونم چطور جبرانش کنم قصد کرده بودم حالا حالاها اینجا نیامناراحت اما کامنتهای پر محبتتون را که دیدم دیگه نتونستم بیشتر از این طاقت بیارمگریه از امشب تصمیم گرفتم که برگردملبخند و همراه دوستان گلم باشم دوستتون دارم و محبتهاتون را هیچوقت فراموش نمی کنم قلباین بار با روحیه بهتر و با ارامش بر گشتملبخند تا همراهتون باشم دوستتون دارم و محبتهاتون را هرگز فراموش نمی کنمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
11 خرداد 92 2:32
سلام عزیزم.
خوش اومدید.

.


ممنونم عزیز دلم
FARIBA
11 خرداد 92 2:59
بدو بیا وبلاگم به بازی دعوتت کردم




اومدم عزیزم
مامان محمد معین
11 خرداد 92 13:12
خوش اومدی عزیز دلم
خوشحالم که برگشتی دلم برات تنگ شده بود


ممنونم عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
11 خرداد 92 15:19
خوشحالم که زود برگشتی...برگشتنت مثه من طولانی نشد
هرچند من دیگه مثله گذشته ها نیستم


لطف داری عزیزم ایشالاه که روز به روز بهتر میشید وبلاگتون که همونطور زیبا و پر انرژیه
☆ یاسمین ☆
11 خرداد 92 16:09
خوش اومدی گلم
br>>ببین تو این عکس حالت فرشته هات چقد فرق میکنه. پارسای گلم که مثل پستهء خندونه،یاسمن نازم که انگار هیجان زدست. شما دارید اون پشت چیکار میکنید

منم عصبانی از دست اداهاشون تا یه عکس ازشون بگیرم این پارسای شیطون به زور ایستاده اونجا همش فرار می کرد یاسمنم که دیگه معلومه که چه اداهای در میورد من که حرص می خوردم می خندیدند



مامان هستی شرین زبون
12 خرداد 92 8:12
خوش اومدی عزیزم. امیدوارم همیشه توی زندگیت لحظه های شادی داشته باشی...


لطف داری عزیزم ممنونم
سمیه
12 خرداد 92 19:34
خوش اومدی


ممنونم عزیزم
بابابزرگ ارسطو
12 خرداد 92 21:02
سلام

بعله من هم خوش آمد گويي بابت برگشتنتون ميگيم

و سلام هم خدمت ياسمن جان و پارسا جان داريم




ممنونم پدر بزرگ مهربون


عاطفه مامان الای
13 خرداد 92 11:48
ممنو دوست من از نطراتی که تو وبم میزاری هرسه تونو میبوسم خدا براتون حفظسون کنی من کمی گرفتارم این روزا کمتر میتونم سربزنم ولی از این به بعد تلافی میکنم


ممنونم لطف داری مامانی مهربون ایشالاه گرفتاریتونم به زودی بر طرف بشه خوشحال میشم بیاید
ماماني كسرا
13 خرداد 92 17:32
اولا بسي خوشحاليييييم شما دوباره تشريف داريد


روي گل بچه خا روهم ببوس .


خدمتتون عارضم ارغوان يكي از دوستاي شخصيه منه كه به وبلاگ كسراهم سر ميزنه!


چرا در موردش پرسيده بودي؟


من حدس زدم اسم شما ارغوانه؟؟؟؟؟؟


به اجدادم يه اشتباهي يه جا شده!


يا طبق معمول من بي حواس بد متوجه ميشم يا يه چيزي شده...


فدای سرت شما همون بگو ارغوان خیلیم قشنگه خوش باشی مامانی مهربون میام برات توضیح میدم






مامانی طهورا
13 خرداد 92 21:51

خوشحالم


ممنونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 23:51
خوشحالم که برگشتی و هستی


ممنونم عزیزم