یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

جلوه ای از عظمت خداوندی

1392/2/21 2:30
نویسنده : بابا و مامان
291 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به دیدن یکی از اقوام رفته بودیم هوا بارونی بود و بسیار بسیار مطبوعمژه تو راه برگشت تو اسمون قشنگترین رنگین کمان عمرم را دیدمبغل وای  ادم غرق عظمت و بزرگی خدا میشد چند وقت پیش مامان محمد و ساقی عزیزمماچ تو وبلاگشون عکس بسیار زیبای از رنگین کمون را گذاشته بودند که ارزو کردم که کاش من هم بتونم این زیبای را از نزدیک ببینم و دیدم تو راه از نادر خواستم یه جا وایسته چندتاعکس از این رنگین کمون قشنگ بگیرم وای خدا نمیدونید چقدر زیبا بود مژهدوتا رنگین کمون قشنگ که یکی کمرنگ و دیگری پرنگ درست روبروی هم بودند رنگین کمون پر رنگ درست بالای حرم چلوه نمای می کرد دوست دارم این زیبای را برا شما دوستان عزیزم هم به نمایش بزارم امیدوارم شما هم دیدن این زیبای را تو شهرتون تجربه کنیدقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه
21 اردیبهشت 92 12:21
این سخن می‌شنیدم از اعضا
همه حتی الورید و الشریان
که یکی هست و هیچ نیست جز او
وحده لااله الاهو



بسیار زیبا بود ممنونم عزیزم
مامان محمد معین
21 اردیبهشت 92 14:17
عزیزم خصوصی


ممنونم عزیزدلم اومدم
مامان محمد و ساقی
21 اردیبهشت 92 15:10
سلام عزیزم
وای کاملا" حستو درک میکنم
می بینی خدا بعضی آرزوها و خواسته ها رو چه قشنگ برآورده میکنهخیلی قشنگه
اینجا هم دو تا در اومده بود
ایشالله همیشه شاد باشی


ممنونم مامانی مهربون امیدوارم همه این حس قشنگ را تجربه کنند ارزوی شادی وخرمی براتون دارم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 اردیبهشت 92 20:07
منم از دیدن رنگین کمان همیشه احساساتی میشم . دسته گلهاتو ببوس

اسمون دلتون رنگی کمانی عزیزم
☆ یاسمین ☆
22 اردیبهشت 92 10:03
کامنت من کو


عزیزم نیومده به خدا
اتنا مامان نگین
22 اردیبهشت 92 12:14
خوش به حالتون کاش منم ببینم


ایشالاه به زودی ببینید
مامان هستی شیرین زبون
2 خرداد 92 9:53
وای چقدر قشنگه....
خوش بحالت که از نزدیک دیدی...


ارزو می کنم شما هم ببینید عزیزم