یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مادر

1392/2/22 6:43
نویسنده : بابا و مامان
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

*مادر*

تنها کسی است که می توان دوستت دارم هایش را باور کردحتی اگر نگوید

مادر

یعنی به تعدادهمه روزهای گذشته تو صبوری

مادر

 یعنی به تعدا همه روزهای اینده تو دلواپسی

مادر یعنی:

*مادر*

یعنی به تعدادارامش همه خوابهای کودکانه تو بیداری

مادر

یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهای که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

مادر

یعنی بهانه اغوش کشیدن زنی که نوازشگرهمه سالهای دل تنگی تو بود

مادر

یعنی بازهم بهانه مادر گرفتن

*مادر عزیزم روزت مبارک*


قلبروز  میلاد* حضرت فاطمه زهرا* و روز*مادر *رابه همه مادران عزیز تبریک می گمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:56
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


ممنونم عزیزم مامانی مهربون روزت مبارک
مامان موژان
10 اردیبهشت 92 9:13
سلام عزیزم نمیدونم روز مادر رو بهت تبریک گفتم یا نه اگه گفتم پس دوباره بهت تبریک میگم قربون محبتت انشالا 120 ساله شی


ممنونم عزیز مهربون
مامان موژان
10 اردیبهشت 92 9:16
راستی عزیزم من رمزت ندارم


اومدم عزیز دلم
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:44
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.



ممنونم ممنون از اینهم لطف و مهربانیت عزیز دلم
اتنا مامان نگین
10 اردیبهشت 92 13:23
فوق العاده ترین نمونه ای از عشق در زندگی من:

“وقتی که ۴ سیب داشتیم و ما ۵ نفر بودیم

مادرم گفت:

“من سیب دوست ندارم”

(بوعلی سینا)روزتون مبارک.


ممنون عزیزمهربونم
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 16:08
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل



صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)



هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به شما تبریک میگم

ممنونم مامانی مهربون
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 16:54
مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا


پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.

ممنون عزیزم

مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:56
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
.....
روز مادر پیشاپیش مبارک


ممنون عزیزم
☆ یاسمین ☆
10 اردیبهشت 92 20:52
آنان که مادر خویش را خدای خود میدانند،کفرش به کنار،عجب خدایی دارند.
به سلامتی همه مادرا به خصوص مامان فرشته های ناز زندگیروزت مبارک عزیزم


ممنونم عزیز دلم منم روز مادر و به بهترین مادر دنیا تبریک می گم
سمیه
10 اردیبهشت 92 22:11
هیییییی مادرم ....


مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:34
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک عزیزم.

ممنونم عزیزم

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 1:12
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
روز مادر مبارک

ممنون عزیز دلم

مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:50
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



ممنونم عزیزم همینطور برای شما مادر عزیزم

الیسا
11 اردیبهشت 92 11:09
تو صمیمی تر از انی که دلم می پنداشت
دل تو با همه ی اینه ها نسبت داشت
تو همان ساده دل پاک و نجیبی که خدا:
در میان دل پاکت صدف اینه کاشت.

روزت مبارک


ممنونم از لطفتون
مامان محمد معین
11 اردیبهشت 92 13:50
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


ممنونم و همینطور بر شما دوست گلم
rasta
12 اردیبهشت 92 23:27
سلام عزیزم روزت مبارکککککککککککک ، خوبی؟ یاسمن عشق من چطوره؟ پسر شیطون خوبه؟
دلمون واستون خیلی تنگ شده بود
چقدر این قلبا خوشگلن، خیلی خوش سلیقه ای عزیزم



ممنونم شما لطف دارید یاسمن و پارسا هم خوبند ممنونم خاله جون مهربون
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:15
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

دوست عزیزم. ببخش با تاخیر اومدم خدمتتون.


خواهش می کنم و ممنونم از لطفتون
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:49
اینجا هم با تاخیر و شرمندگی
روزت مبارک مادر نمونهایشالله همیشه سلامت باشی


لطف دارید مامان مهربون ارزوی سلامتی و خرمی براتون دارم
عاطفه مامان الای
15 اردیبهشت 92 10:06
با اینترنت فایر فاکس بری باز میشه اکسپلورر ایراد زیاد داره...الان با فایر فاکس رفتم اکسپلورر هم موقتی ایراد داره از وبلاگ من نیست ممنون


اومدم عزیزم مشگل حل شده