یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

زیارت جمکران

1392/2/1 11:41
نویسنده : بابا و مامان
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم امروز تصمیم گرفتیم بعد از مدتها بریم جمکران جاتون خالی خیلی خوب بودلبخند هوا بسیار مطبوع بود و همینطور بسیار خلوت بود همه چیز خوب بود اما نمی دونم چه حالی به یاسمن دست میداداز اونجا می ترسید و گریش می گرفتگریه و همش بغض می کرد مجبور شدم براش کلی قصه بگم از مهربونی امام زمانقلب اینکه بچه ها را دوست داره براشون جایزه میاره یه دفعه گفت جایزه من کو منم گفتم تو مغازست گفت امام زمان جایزه ها را می بره مغازه گفتم بله بابا ادرسش و بلدهلبخند حالا منتظر باباش بیدار شه ببردش مغازه جایزش و بیاره خدایش هیچ چیز دیگه ای به ذهنم نرسید نیشخندهمین الانم داره از جمکران حرف می زنه منتها با بغض تمام می گه مامان اونجا چراغ نداشت نمی دونم چرا تصور اینطوری دارهسوالیاد همه دوستان بودم و برای همه دعا کردم دیشب تو وبلاگ فرشته های زمینی  دیدم که مامان مهربونشون دلش گرفته بود عزیزم براتون خیلی دعا کردم امیدوارم که هیچ وقت غمگین نباشید و دلتون همواره شاد باشه خلاصه یاد همه بودم الینای نازم  و مامان مهربونش منا جون و همه وهمه  و خلاصه همه دوستان ارزو  می کنم همیشه شاد و سلامت باشیدقلبقلبماچعکس بالای از عکسهای امروزه بقیش و ادامه مطلب ببینید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساجده
30 فروردین 92 18:29
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


رفتم عزیزم
سمیه
30 فروردین 92 22:13
ای جججججججججججاننننن


عکس اخر شکم پارسارو


اگه اینجا بود شکمشو گاز می گرفتم[ قلب]






ممنونم الان دیدم مثل مردای شکم گنده افتاده






مامان سونیا
31 فروردین 92 7:51
به به خوش به حالتون خانمی زیارتتون قبول چقدرم خلوت بوده و حسابی بهتون خوش گذشته فقط حیف که یاسمسن جون حس خوبی نداشته عزیزم خوب از مغازه همون موقع جایزه اش رو براش میخریدی تا دید مثبتی پیدا کنه


ممنون ایشالاه قسمت شما هم بشه اتفاقا خریدیم براش
بابابزرگ ارسطو
31 فروردین 92 14:52
سلام
زیارت قبول
من که روانشناسی بلد نیستم ولی فکر کنم نباید به بچه ها دروغ گفت! یعنی اون قضیه ی جایزه را میگم. انشالله بجه ها بزرگ بشن و همه چیو خودشون درک کنند.
از طرف ما یاسمن جان و محمد پارسا جان را ببوسید


بله درست می فرماییدولی من اون لحظه حرفی به ذهنم نرسیداما از این به بعد چشم تمام سعیم و می کنم ممنونم از راهنماییتون و ممنون از ابراز لطفتتون
مامان اهورا
1 اردیبهشت 92 15:19
ای جووونم شکم
پارسا رو فداش شم اللهی


خدا نکنه ممنونم خاله جون
آتيلا جون و مامان شيما
1 اردیبهشت 92 22:02
سلام خانومي...
به به خوشا به حالتون...
چه صفايي...!؟
تروخدا ميرين مارو دعا كنيد،ما كه دستمون نميرسه اون ورا....
راستي مامان جون براي اولين باره كه آقاي پدر رو ميبينم...
ني نيها مثه خودتن....


چشم عزیز دلم حتما خدا می دونه یاد همه هستم بله تلفیقی از دوتامون هستن ولی بیشتر شبیه خودم هستند
☆ یاسمین ☆
2 اردیبهشت 92 16:16
سلام خانومی.زیارتتون قبول.خوش به سعادتت.منم خیلی وقته جمکران نرفتم.
شاید،چون حرم حضرت معصومه،پر از لوستر و چراغه،یاسمن جون توقع داشته اینجا هم مثل حرم پر نور باشه و چون نبوده،ترسیده.البته این حدس خودمه
همه، عکسا قشنگه ولی عکس آخریه خیلی باحاله بخصوص شِمَکِ پارسا جون


بله عزیزم منم همین حدس را می زنم ممنونم منم از اون اخریه خیلی خوشم اومده
مامان پریسا
2 اردیبهشت 92 18:38
سلام عزیزم.
زیارت قبول خوشحالم کردی که گفتی به یادمون بودی.

ببخش گلم سیستم خرابه و به سختی میتونم بیام وب دوستا برای همین نمیتونم برم ادامه.


ممنونم ایشالاه به زودی مشگل اینترنتتون حل میشه منتظر مطالب زیباتون و عکسهای و کارای جدید نازی خانم هستم
اتنا مامان نگین
2 اردیبهشت 92 20:05
زیارتتون قبول خوش به سعادتتون .گل هاتونو ببوس.شاد باشی عزیزم


ممنون ایشالاه قسمت شما بشه و ممنون از مهربونیتون
مامان محمد و ساقی
4 اردیبهشت 92 0:37
سلام


ببخشید یه کم قالبت به هم ریخته نمیتونم پستتو بخونم.خالا نمیدونم مشکل سیستم منه یا شما؟


ولی زیارتتون قبول عزیزم

<
نمی دونم من که مشگلی ندیدم ممنونم از ابراز لطفتون
مامان ترنم
4 اردیبهشت 92 8:28
زيارتتون قبول باشه عزيزم. وب قشنگي دارين.
گل دخترتون هم كه ماهه ماشاا..


ممنونم عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
4 اردیبهشت 92 15:00
زیارتتون قبول.عکسای زیبایی بود


ممنونم کجایید خاله چرا وبلاگتون باز نمیشه
مامان کمیل و کیان
21 تیر 92 15:16
فدای جفتتون


لطف داری عزیزم خاله جون شرمنده محبتهاتون هستم