یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امشب

1392/1/17 2:30
نویسنده : بابا و مامان
374 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتیم حرم جاتون خالی خیلی خوب بود لبخندیاد همه دوستان عزیزم بودم و برا سلامتیشون دعا کردم قلبحرم تقریبا خلوت بود مسافرای زیادی هنوز به شهرشون بر نگشتند پارسا با باباش و من با یاسمن رفتم برا زیارت نشد دور ضریح بچرخیم البته اگه تنها بودم می رفتم اما یاسمن با هام بود و هر کس بهش می خورد بهش غر می زدعصبانی و منم به همین خاطر زود برگشتم  وقتی اومدم دیدم پارسا هم در حال غر زدنهعصبانیو مامانش و می خواد ماشالاه بچه ها بزرگ شدند اروم و قرار نداشتند با دلهره استرسزیارت نامم را خوندم چون بدو بدو می کردند نگران گم شدنشون بودم نگرانباز یاسمن کمی می ترسه میاد پارسا که اصلا حرف گوش نمیده بعد از یکساعت که اومدیم بیرون دیدیم وای چه بارونی میاد خدا را شکر خیلی بارون خوبی میومد البته الان هم داره میباره و پارسا به بالا نگاه می کردداد می زد اب اب منظورش بارون بودماچوقتی می خواستیم سوار ماشین شیم یه پسر بچه توجهم و جلب کرد 10:12ساله به نظر میومد خیس اب شده بود خیلی دلم براش سوخت خدا می دونه این بچه با این سن کم چرا بی خانمان بودبا لباس کمسوالیه اقای داشت ازش یه چیزای می پرسید که نفهمیدم چی می گه فکر کنم از اوضاع و احوالش می پرسید بعد با هم رفتند همش به اون بچه فکر می کردم ناراحتخدا کنه پناهگاهی پیدا کرده باشه خدایا خودت به داد همه برس که فریاد رس توی چی بگم به امید روزی که تو جامعمون از این موردا نداشته باشیمناراحت              بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
17 فروردین 92 9:23
سلام عزیزم
زیارت قبول
خیلی دلم برای اون پسری که گفتی سوخند.اینقدر از این بچه ها هستن که جا و مکان ندارن.شاید اونجا براش یه پناهگاه بود.قبلم آتیش گرف.کی میشه فکری به حال ایت بچه ها هم بشه


کاش...
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:42
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
مامان سونیا
17 فروردین 92 11:14
زیارت قبول خانمی خوش به حالتون خوش به سعادتتون هروقت دلتون تنگ بشه و یا بگیره میرید زیارت امام هشتم من که الان حدود هشت سال که نیومدم پابوسش فکر میکنم خیلی بد شدم که دیگه اقا نمیطلبه و دوست نداره مازیارتش کنیم تو رو خدا این بار که زیارت رفتی مخصوص دعام کن تا اقا بطبه تا قبل از اینکه از این دنیا برم و تا جونم و پا دارم بطلبه بیام زیارتش


سلام عزیزم ما قم هستیم ایشالاه قسمتمون بشه بریم زیارت و همینطور قسمت شما بشه و همه ارزومندان درگاهش ممنونم که اومدید
یاسمین
17 فروردین 92 15:24
زیارت قبول.گلای خوشگل و خوش زبونت و می بوسم
مامانی مهربون دعای خوبی کردی.الهی آمین


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
17 فروردین 92 17:00
سلام دوست عزیزم.زیارت قبول خدا کنه من رو هم فراموش نکرده باشی




نه عزیزم یاد همه دوستانم بودمو همینطور شما دوست عزیز
مامان پریسا
17 فروردین 92 18:31
کامنتم رسید؟

راستی الان اینجا هم یه بارون کوچولو اومد. هوا کمی بهتر شد


ببخشید من همین حالا دیدم خدا راشکر ایشالاه رحمت الاهی بیشتر بباره و شهرهامون شادابتر بشه
آتيلا جون و مامان شيما
17 فروردین 92 23:35
خانومي حرم ميرين جاي مارو هم خالي و برامون دعا كنيد...
خوش بحالتون ك هميشه دلتون گرمه ب وجود مقدسش كه خيلي نزديكه بهتون...
ايشاا... قسمت شه و مارم بطلبن ك از خجالتشون در بيايم...
مادر مهربون ميدونم وقتي اون پسر بچه رو ديدي چ حالي پيدا كردي...
منم هميشه اينجوريم...
وقتي ميبينمشون خود ب خود بغض ميگيرم و چشام خيس ميشه و واسشون دعا ميكنم...
طفل معصوما بي گناه قربوني شدن...
خدا سايه ي پدر مادر ها رو از سر بچه هاشون كم نكنه...
خدا خودش هوادار بچه هاي معصوممون باشه...
خدا عزيزات رو حفظ كنه برات خانومي...


باورکنیدعزیزم ایندفعه یادهمه بودم برا همه دعا کردم وممنونم از ابراز لطفتون
مامان محمد معین
18 فروردین 92 0:45
زیارت قبول عزیزم
ما رو هم دعا میکردی
خدا خودش نگهدار همه به خصوص بچه ها باشه


ممنونم عزیزم
مامان محمد معین
18 فروردین 92 12:55
ممنون عزیزم انشالا حاجت های خودت هم برآورده به خیر بشه


لطف داریدو ممنون عزیزم
مامان اتنا
18 فروردین 92 16:30
التماس دعا فراوووووووووووووووووووون
مامان درسا
18 فروردین 92 17:42
سلام عزیزم زیارت قبول.


ممنونم مهربونم
سودابه
18 فروردین 92 19:29
سلام عزیزم تمام عمرتون سبز و بهاری باشه وهر روزتون نوروز .عیدتون مبارک.دعا گویتان بودم.


ممنونم عزیزم طاعات و عباداتتون مقبول حق