یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

5 روز تا تولد دختر قشنگم

1391/12/8 0:35
نویسنده : بابا و مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره تصمیم گرفتیم که چه روزی تولد یاسمن جونم و برقرار کنیمهورا در حقیقت تولد عزیزم شنبه 12/12/87 اما به خاط اینکه شنبه روز کاریه و غیر تعطیل گذاشتیم برا جمعه که همه باشندتقریبا کارا انجام شده امشب داشتم بقیه کارا را یواش یواش انجام می دادم که دیدم اصلا حوصلم نمی گیرهکلافه و احساس خستگی دارم همه کارا را گذاشتم برا فرداو اومدم اینجا  دیدم به من تنها بیدار نیستم امشب تو این ساعت چه خبره شایدم این چند وقته اینطور بوده من که اینقد خسته می شدم رو هوا خوابم می برد اما امروزم با اینکه خسته ترم اما خوابم نمیاد دو سه بار سعی کردم اما خوابم نبرد شاید به خاطر افکار گوناگونه که سراغم میاد و  الان تصمیم دارم بعد از این یادداشت برم سراغ تک تک دوستانم و سری بهشون بزنم از مامان یاسمن جونم ممنونم که لطف کرده و بهمون سر زدندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
6 اسفند 91 3:15
مبارکککککککککککه انشاالله به سلامتی .....دختری از حالا تولدت مبارک گلم ......


ممنونم خاله جون
مامان محمد معین
6 اسفند 91 12:54
عزیزم پیشاپیش تولد یاسمن جون رو تبریک میگم انشالا که یه روزی کارهای جشن عروسیشو انجام بدی
همیشه به شادی و خوشی
منتظر عکسای تولدش هستیم


ممنونم عزیزم انشالاه دامادی محمد معین عزیزم


مامان طاها
6 اسفند 91 14:15
پیشا پیش تولدت مبارک خانم گل.


عزیزم ممنونم که اومدید و ممنون از ابراز لطفتون عزیزم وبلاکتون باز نمیشه ایشالاه وقتی باز شد حتما میام پیشتون عزیزم طاهای ناز م را ببوسید
مامان درسا
6 اسفند 91 18:17
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک.


لطف دارید ایشالاه تولدو عروسی نازی خانم
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 20:39
تولد یاسمن جون پیشاپیش مبارک باشه


لطف دارید خاله جون