یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز

1391/12/3 1:35
نویسنده : بابا و مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان که دارم می نویسم بچه ها خوابندخواب و منم داشتم کارام و می کردم که خسته شدم اومدم اینجا امروز متوجه شدم که صدای یاسمن تغییر کرده و مشکوک شدم به سرما خوردگی از یاسمن که می پرسیدم مامان گلوت درد می کنهسوال خیلی قاطع می گفت نه بعداظهر که خواستیم بریم بیرون بابای بردش دکتر که فهمیدیم که بله خانم سرما خورده البته همانطور که گفتم چیزی پیدا نبود جز همو ن تغییر صداش که معلوم شد اول سرما خوردگیشهناراحت که اونم علت داره یاسمن خانم اون روزی که رفت پارک فرداشم اصرار کرد بره پارک و درست همون جا سرما خوردناراحتحالا نگرانم که محمد پارسا نگیره چون  پارسا تازه خوب شده استرساما این پسر شیطون همش دنبال یاسمنه و نمیشه دور از هم نگهشون داشت مژههمیشه بر عکس میشه خیلی مواظب بودم سرما نخورند اخه هفته دیگه تولد یاسمنه اما حالایاسمن سرما خورد ایشالاه که تا اون موقع یاسمن خوب میشه و امیدوارم پارسا نخوره ناراحتراستی گفتم تولد لباس یاسمن و اماده کردم اما طفلکی پارسا اصلا فکر لباس براش نبودم امروز می خواستم براش بخرم یاسمن مریض شد موند فردا یاسمن جون این روزا داره میشماره روزارا وهمش می گه چرا تولدم نمیشه و هرروز یه تمی برا خودش میزارهلبخند اما تصمیم گرفتیم همون تم کفش دوزک باشه امیدوارم  بچه ها همیشه شاد باشند و روز شمارشون پر از روزهای شادبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریسا
3 اسفند 91 2:46
سلام گلم.
مثل همیشه شرمنده کردی.
ببخش که من دیر اومدم.
امروز کلا نبودم.
الان میخونم.




خواهش می کنم هر وقت بیاید قدمتون رو چشم
مامان پریسا
3 اسفند 91 2:49
خیلی مراقب باش که سرما خوردگی یاسمن جون شدت پیدا نکنه وگرنه برای تولدش اذیت میشه و شما هم همینطور.

یکی که بگیره خود به خود بقیه هم درگیر میشن.
مثل من و پریسا

ایشالله که پارسا جون درگیر نشه.

ممنونم عزیزم چشم سعی خودم و می کنم اگه این دخترلج باز دست از لجبازی برداره و بزاره اونطور که دلم می خواد مواظبش باشم



مامان پریسا
3 اسفند 91 2:50
تولد یاسمن جون هم از همین حالا مبارک باشه


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
3 اسفند 91 3:05
من هم ممنونم گلم برای تمام مهربونیات.

یه خصوصی


رفتم ببینم عزیزم