یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

به تو می اندیشم

1391/12/3 1:02
نویسنده : بابا و مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی رقص باران را برگونه پونه های پای کوه می بینم

 

                                    وقتی حتی باد پاییزی برای برگها اواز می خواند


من تنها به وجود تو می اندیشم که این چنین بر اریکه هستی فرمانروای می کنی

                     

                        خدایا قدرت و موهبت تورا می ستایم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اهورا
2 اسفند 91 17:13
مامانی رمز


اومدم
مامان کنجد
2 اسفند 91 18:09
سلام مهربونم
اصلا نمی خواستم جسارت کنم
ظاهرا نی نی گپ قاطی کرده ،چون اصلا نتونستم امروز با هیچ کس چت کنم
بازم معذرت


پس من معذرت می خوام عزیز دلم
مامان محمد معین
3 اسفند 91 0:45
مامانی خصوصی


عزیزم اومدم توضیح بدم




مامان محمد معین
3 اسفند 91 1:01
نمی دونم عزیزم ولی از نظر من لزومی نداره رمز دارشون کنی تازه این شعر ها قشنگ هم هستن ببخشید عزیزم صفحه رو دیر دیدم فکر کنم رفته بودی
آتيلا جون و مامان شيما
3 اسفند 91 1:30
خداوند هميشه حافظ و نگهدارتون باشه...
بهترين خوشبختي ها رو نصيبتون كنه...
عاشقانه ترين ها رو هديه ي قلب پاكتون كنه...
خوشبخت باشيد...


ممنونم عزیزم ارزوی شادی و شادکامی براتون دارم


مامان پریسا
3 اسفند 91 2:50
خیلی شعر زیبایی نوشتی عزیزم.




ممنونم نظر لطف شماست شرمنده می کنید