یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدایابه امیدی تو

1391/10/10 3:34
نویسنده : بابا و مامان
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز از صبح ساعت هفت خونه نبودم با بچه ها رفتیم خونه بابام تا من اونا را بذارم برم امتحان بیچاره بچه ها تو سرما رفتیم وقتی رفتم اموزشگاه گفتند این هفته برگزار نمی شهناراحتکاش می دونستم بچه ها را اینطور بی خواب نمی کردم خمیازهشب قبل هم مهمون داشتیم من تا ساعت 4 صبح مشغول جمع کردن بودم ولی خودمونیم با بچه اصلا نمیشه پارسای عزیزم خیلی خسته شد نمی تونستم خوب بهش برسم یاسمن جونم هم حسابی بی خواب شده بود و خسته خمیازهمهمونای هم ساعت 1 رفتند بااینکه همسرم خیلی کمکم کرد اما بازم کلی کار داشتم صبح به زور برای نماز بیدار شدم و بخاطر امتحان دیگه نشد بخوابم حالا فکر کنید با این وجود برگزارم نشهعصبانیوتا همین حالا هم نمی دونم چرا با وجود خستگی زیاد خوابم نمی بره البته یه مشگلی برای یکی از عزیزانم پیش اومده که خیلی غمگینم کرده خدایا به امید تو امیدوارم خدا کمکش کنه ا و این روزای سخت راسپری کنه امشب تا ساعت 12 هم منزل یکی از خواهرام بودیم تا یه فکری برای حل مشگل پیش اومده کنیم نمی دونم خدایا به امیدی تو نه خلق روزگار بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)