یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و محمد پارسا

1391/10/8 16:40
نویسنده : بابا و مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز صبح ساعت شش یاسمن بیدار شده بود دیدم داره با باباش نماز می خونه بعد نماز اومد پیش من هی می گفت مامان پاشو خورشید خانم اومده داره کم کم میاد با یه بد بختی خوابوندمش امروز روز خیلی سردیه ما که منتظر برف بودیم اما انگار هنوز خبری از برف نیست ناراحتیاسمن و محمد پارسا الان خونه را گذاشتن رو سرشون انگار نه انگار بابای داره استراحت می کنه درست نیم ساعت مشغول خوابوندنشون بودم برای یاسمن قصه گفتم و پارسا هم  شیر می خورد مثلا بخوابه یه دفعه دیدم من خوابم بردهخواب و این دوتا دارن از سر و کولم بالا میرند حالا اوردمشون اتاق یاسمن که اینجا اروم بازی کنند اما یه سرو صدای راه انداختند که نگو هر چی میگم ارومساکتیاسمن می گه مامان خورشید خانم که نرفته بابابرای چی خوابیده ما می خوایم بازی کنیم شب بخوابیم بابا هم نخوابه تعجبچه جوابی دارم بگم به این شیطون بلا سواللبخند     بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسیحا
8 دی 91 23:22
سلام کوچلوها امیدوارم همیشه شاد باشین ، اگه میشه منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن و بعد بگو با چه عنوانی لینکتون کنم
مامان آرشیدا قند عسل
9 دی 91 11:41
عزیز دلم خودم تنهایی میخورمت فسقلی بلبل زبون،مامانی رو خوابوندی بابا ای ول، خسته نباشید واقعا!! خوب راست میگه دخترم دیگه هنوز که خورشید خانوم نرفته! وا چه کاریههههه!!! بوسسسسسسسسسس عزیزای خاله
مامان درسا
9 دی 91 14:20
خاله شبنم مامان اهورا
10 دی 91 15:20
سلام چه گلهای نازنینی ماشاالله میشه لینکتون کنم


عزیزم باعث افتخاره ممنون که سر زدید منم لینگتون کردم