یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه شروع عالی...

1394/7/1 13:56
نویسنده : بابا و مامان
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان  عزیزم محبتارزو می کنم خوش و خرم و سلامت باشیدبوس  این روزا شروع سال تحصیلی ما را هم حسابی در گیر خودش کرده و از اینجا به دورآرام اما خدا را شکر بلاخره امروز تونستم بیام و بنویسمزیبا هر چند امروزم کارام زیاد بود اما تقریبا قسمتهای مهم اون و انجام دادم  صبحم یاسمن و بردم مدرسه همین الانم از مهد محمد پارسا برگشتیم راستش دوست نداشتم ببرمش  یه جورای حسابی بهش وابسته بودم غمگیناما دیدم خودش خیلی دوست داره بره همون روز اول که یاسمن داشت می رفت پارسا هم کیفش و برداشت برا یاسمن کیک گذاشتم تو کیفش پارسا هم کیفش و برداشته بود و گفت( مامان بلا منم تغدیه بدال)بوس مامان برا منم تغذیه بذار گفتم باشه تو مدرسه یاسمن گفت مامان من گشنمه کیکم و بخورم  گفتم بخور مامانآرام به پارسا هم گفتم تو هم خوراکیت و بخور گفت(نمی کام من می کام  تغدیم و  تو مدلتمون بخولم)تعجبخندهخلاصه کاری کرد که مجبور شدم اونروز ببرمش مهد کودک از محیط مهد و مربیاش خیلی خوشم اومد خیلی ادمهای  مثبتی بودند و این شد که محمد پارسا هم به مدرسه راه پیدا کرد حالا دیروز نصف وسایلش و خریدیم بقیشم امروز می خریم پارسا هم تو سن 5 سالگی میشه محصلبوسمحبت خودمونیم اونوقت من چکار کنم کچلمتنظرشاید رفتم دنبال تحصیل نه دنبال کلاس خطاطی یا نقاشی یا نمی دونم باید برا خودمم برنامه ریزی کنم ارزو می کنم بچه های ناز و گلتون همیشه سالم و سلامت باشند به زودی به همتون سر می زنم محبتمحبتبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان راحله
2 مهر 94 16:12
یاسمن کلاس اولیه ؟ مبارکه عزیزممممممممم
بابا و مامان
پاسخ
بله عزیزم ممنونم
مینا
4 مهر 94 12:18
ايشالا بسلامتي عزيزم. ايشالا كه تا اخر تحصيلاتشون همينقد علاقه مند باقي بمونن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز مهربونم
فریده
5 مهر 94 8:28
مبارکه ، به سلامتی ، پس پارسا جون هم مهد کودکی شد ، خدا رو شکر ، خیلی کار خوبی کردی ، به نظرم دیگه تو خانه بودن کافی بود . منم خیلی راضی هستم که پرهام مهد کودکی شده . دیگه وقت آزاد پیدا می کنی واسه خودت ، حسابی برنامه ریزی کن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم باور کنید تا امروز نتونستم به کارای خودم برسم همش در گیر بچه ها هستم
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:36
وقتت آزاد ميشه و ميتوني بيشتر بياي نت .
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:37
ياسمن و محمدپارساي عزيزم سال تحصيلي جديدتون مبارك . ايشالا امسالم با موفقيت تموم كنين
بابا و مامان
پاسخ
ممنونیم خاله جون مهربون
مامان گل پسر
5 مهر 94 11:38
مانتو مقنعه چه به دخترمون مياد
مامان راحله
9 مهر 94 13:39
امروز نبی هم به علی(ع) می بالد تا روز ابد نام علی(ع) می ماند عالم به هزار لهجه در عید غدیر آوای قشنگ یا علی(ع) می خواند دوست عزیزم عیدتون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم عید شما هم مبارک
الهام مامان
11 مهر 94 2:35
عزیییییز دلم فرشته کوچولو چقدر با مانتو و مقنعه خووووشگل شده....اکثر دخترا زشت میشند با حجاب ولی جیگر ما خیییلی بهش میاد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شرمنده محبتتون هستم
الهام مامان
11 مهر 94 2:38
قربونه شیرین زبونیه این پسملکت بشم من...جیگره ماشالله خداروشکر عزیزم. ..حالا توام میتونی واسه خودت وقت بذاری راستی شنیدم مهد کودکا خیلی خرج دارند و لیستای بلند بالا میدند واسه خرید، درسته عایا؟
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم نه عزیزم مهد پارسا خیلی خوبه ماهی 65 هزار تومان و تا حالا هم پولی ازمون نگرفتن از مهد یاسمنم بهتر بهش می رسند مهد یاسمن غیر انتفاعی بود اما یکصدم کارای که اینجا برا بچه ها میشه اونجا انجام نمی دادن مهد یاسمنم ما یکسره در حال پول ریختن تو جیبشون به بهانه های مختلف بودیم اما اینجا نه می گم با اینکه رسیدگیشون عالیه
کوثر
18 مهر 94 15:06
سلام خاله جووووووونم.آپم خوشحال میشم بهم سربزنید....بای بای
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم من رمز پستات و ندارم