یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و فرشته اش ...

1394/6/21 13:33
نویسنده : بابا و مامان
776 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا با تفنگ ابیشبوس

سلام دوستان عزیزممحبت ارزو می کنم خوش و خرم و سلامت باشیدمحبت  بعد از پست قبلی که گذاشتم یاسمنم تب کرد و منم حسابی درگیر مریضیش شدمغمگین دو بار رفتیم دکتر تا خدا را شکر الان بهترهآرام دیروز که رفتیم دکتر براش یه چرک خشک کن زدند که دادش رفت هوا گریهتا خونه گریه می کردگریهگریه هر چی بیشتر نزدیک خونه میشدیم داد یاسمن بیشتر می رفت هوا گریهگریهگریهگریه اخه نه اینکه باباش خونه بود می خواست خودش و برا باباش لوس کنهخندونک وقتی اومدیم خونه باباش خواب بود سرعت و صد و هشتاد درجه فارینهاید  فرکانس صداش و برد بالاتا باباش هراسون پا شدترسو  یاسمن چشهتعجبسوال گفتم هیچی برردمش دکتر دیگه بیدارت نکردم گفتم خسته ای یه امپول زده تا اینجا بیچارم کرده کچلاز حق نگذریم خانمه امپول زنه می گفت دردش زیاده غمگین خلاصه باباش برا اینکه ارومش کنه گفت گریه نکن الان می ریم بیرون یه چیز برات می خرم من چشمام برق زدزیبا تو یه فرصت مناسب  یاسمن و اموزش دادم همون فرشته که از من می خوای و می خواستم برات بخرم بگو بابات بخرهشیطان  یاسمنم رفت گفت بابا برام فرشته می خری باباشم گفت باشه دخترم تو گریه نکن هر چی بخوای می خرم یاسمنم نیرو گرفت و دیگه نه غر زد نه گریه کرد و شب که رفتیم بیرون باباش فرشته مورد نظر و 40000 تومن براش خرید  که شده مشغله امروز یاسمن و پارساآرام البته پارسا هم یه تفنگ  ابی بزرگ خریده  که من و بیچاره کرده  و همش می گه توش اب بریز و هر چی می گم بزار باشه برا بیرون گوشش بدکار نیست که نیستکچلکچل یه بارم یواشکی توش اب ریخته بود دیدم داره از پنجره می ریزه بیرونعصبانیخلاصه اینم حکایت دیروز و امروز ما

پسندها (3)

نظرات (15)

فریده
21 شهریور 94 13:50
نازی یاسمن جون ، گناه داشته دخترمون . ولی خوبی اش این بوده که فرشته مورد نظر گیرش آمده . فکر کنم به این عروسکه می گن عروسکهای تینکربل . منم از این عروسکه خیلی خوشم می آید به نظرت منم گریه کنم بابام یا شوهرم برام می خره ؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون خاله جون خیلی فکر عالیه
مامان اعظم
21 شهریور 94 16:26
ای جانم قلبون یاسمن جون با اون فرشته نازش عزیزم تو خودت فرشته ای
بابا و مامان
پاسخ
وای خدا نکنه ممنون از محبتتون خاله جون
مامان اعظم
21 شهریور 94 16:26
سلام دوست عزیزم من یه سوال تو بخش پرسش و پاسخ مطرح کردم اگر امکان داره میای ببینی ؟و نظرت رو بگی بهم خیلی حیاتیه و واقعا نمی دونم چکار کنم که بعد پشیمون نشم ممنون
بابا و مامان
پاسخ
سلام اومدم عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
23 شهریور 94 16:39
سلام دوست خوب و گل و باوفای خودم و فرشته کوچولوهای ناز و خوشگلش عزیز دلم بلا دوره انشاالله ... الهی بگردم که آمپول زدی و دردت اومده ... دخملا لوووووووووس بابا هستن دیگه ... فرشته خوشگلت هم مبارکککک باشه عزیزم ... تفنگ تو هم مبارک باشه پارسای بلا و شیطون و گلم ... خدا برات حفظشون کنه دوست خوب من ...
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون
عشق یعنی...
24 شهریور 94 11:00
چه قدر فرشته خوشگله منم میخوااااااااااااااااااااااااام خیلی باحاله .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم راستی من هر چی میام وبتون نمیشه کامنت بزارم
خاله ی مهربون
24 شهریور 94 19:02
عالیه
مامانی کسرا
24 شهریور 94 19:20
خدا رو شکر که حالش بهتره به به چه اسباب بازی قشنگی ای ول
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان گل پسر
25 شهریور 94 12:24
خدا رو شكر كه حالش خوب شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان گل پسر
25 شهریور 94 12:25
عروسك هم انصافا قشنگه . اما گرون هست . وااااااااااااااااااااااااااااي 40000 تومن . چه بره . خدا رو شكر عرفان عروسك بازي نميكنه
مامان گل پسر
25 شهریور 94 12:26
ايول به هوش و ذكاوت و درايت دوست خودم كه ياسمنو آموزش دادي باباش اونو بخره
مامان گل پسر
25 شهریور 94 12:27
وووووووووووووواي منم از تنفنگ آبي كه عرفان داره بدم مياد و قايمش كردم . خونه رو به آب كشيده بود
کوثر
27 شهریور 94 13:55
خاله جون کجایید دیگه بهمون سرنمی زنید؟؟!!!
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم خیلی دوست دارم پستات و بخونم اما رمز ندارم
بابا و مامان زهره
31 شهریور 94 23:44
سلااااااااااااااام ای جان فداشوننننن فرشته خیلی نازی داری یاسمن جون مبارکتون تفنگ پسری هم خوشگله ولی کار زیاد کن واسه مامانه خخخخخ ببوسشون از طرف من مامانشون
بابا و مامان
پاسخ
وای خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان راحله
2 مهر 94 16:11
از این مامان ناقلا همچین دختر شیطونی هم تربیت میشه دیگه بیچاره باباش
الهام مامان
11 مهر 94 2:39
این دخترت ماشالله از خوشگلی مثل ماهه شب چهارده میمونه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از این همه ابراز لطفتون