یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز زیبا و به یاد موندنی ...

1394/3/10 8:51
نویسنده : بابا و مامان
769 بازدید
اشتراک گذاری

ورودی جمکران

وقتی پارسا شیطنتش گل می کنهآرامبوس

اینجا  تو حوض بوس

این عکس و یاسمن از پارسا گرفته البته پارسا هم از یاسمن گرفت که خیلی خراب بود نذاشتمخندونک

سلام دوستان گل و مهربونممحبت ارزو می کنم خوش  و خرم و سلامت باشید  بوسبه همراه خانواده گلتونآرام 

 حالا از روز پنج شنبه بگم که ما  عصر  رفتیم بیرون و اصلا فکر رفتن به جمکران را نداشتیم اصلا جای دیگه قرار بود بریم اما نمی دونم چرا یه دفعه سر از جمکران در اوردیمآرام  خیلی وقت بود شب  فرصت نشده بود بیایم جمکران از اون دور که گنبد قشنگ و نورانی مسجد نمایان میشه  یه حال و هوای  خاصی به ادم دست میدهبغل اصلا نمیشه راجبش گفت یا توصیفش کرد هر لحظه که به مسجد نزدیک میشدی احساس می کردی داری به بهشت نزدیکتر میشی انگار خونه خدا جلوت بود و حاجیا دورش داشتند طواف می کردندزیبا خیلی زیبا بود خیلی  ادمها را می دیدی که هر کسی یه گوشه ای مشغول راز و نیاز با خدا  بودند یه خانمی همون در ورودی نشسته بود و با چه سوز و گدازی گریه میکرد و با خدای خودش درد و دل می کرد فضای خیلی روحانی و پاکی بود بغل

ما رفتیم یه گوشه مسجد نشستیم اما این دو تا وروجک یه جا بند نبودند همش در حال ورجه ورجه یاسمن چند تا دوست پیدا کرد اونجا زهرا و فاطمه و ستایش که با اونا بازی می کرد پارسا هم دنبال آبجیش هر جا می رفت باآبجیش بود منم که حسابی  مواظبشون بودم که یه وقت خدای نکرده گم نشندخطا  نادر رفت مسجد و اومد تا رسید پارسا گفت (بابا من گدنمه دود بات غدا بدیل)  باباش رفت غذا بگیره دو هزار بار ازم پرسید بابا دلا نمی ادکچل  وقتی باباش اومد پیتزا خریده بود بقدری فلفل بهش زده بودند که دهنت اتیش می گرفتسبز اما  این دو تا وروجک انگار نه نگار  بعد از غذا  راه افتادیم بیایم خونه ساعت 12 رسیدیم بچه ها انقد خسته بودند سریع خوابشون بردخواب اینم یه  جمعه قشنگ و بیاد موندنیمحبت

پسندها (7)

نظرات (6)

مریم مامان دونه برفی
10 خرداد 94 9:25
سلام مامان عزیز چه بچه های نازی داری خدا حفظشون کنه چشمهای قشنگ یاسمن و شیرین زبونیهای محمد پارسا جون یه دنیای می ارزه..
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی خوشحال شدم کامنتتون را دیدم شما لطف دارید افتخار دادید تشریف اوردید و خوشحالمون کردید
مریم مامان دونه برفی
10 خرداد 94 9:27
راستی عزیزم من دلم می خواد با مامانهای مدرسه ارتباط بیشتری داشته باشم بااجازه لینکتون می کنم اگه دوست داشتین مارو لینک کنید.
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتما باعث افتخاره با سرعت رفتم لینگتون کنم
فریده
10 خرداد 94 12:36
زیارت قبول دوست خوبم ، التماس دعا داریم. یه بار هم من آمدم جمکران ، واقعاً صفای معنوی خوبی داشت. ببوس یاسمن خوشکل و پارسای شیطون رو.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان امیرعلی گلی
10 خرداد 94 23:30
خوشا به سعادتتون دوست من قبول باشه نیمه شعبان نزدیکه ان شالله رفتید زیارت مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم ایشالاه قسمت بشه زود بیاید چشم حتما عزیز دلم
مامان لیلا
14 خرداد 94 10:34
خوش به سعادتتون برای ما هم دعا کنید که خیلی محتاج دعاییم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان گل محتاجیم به دعا
فاطمه مامان گلها
20 خرداد 94 11:31
چه عکسای خوشکلی، خییلی قشنگن خوش به سعادتتون زیارتتون هم قبول
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه قسمت شما دوست گلم