یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/23 11:02
نویسنده : بابا و مامان
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ما دیروز رفتیم حرم جاتون خالی  یاد همه کردم خیلی خلوت بود طبق معمول رفتیم شبستان نشستیم تازه جا به جا شده بودیم یه دختر کوچولو اومد پیشمون و از یاسمن می خواست برن باهم بازی کنندو چون یاسمن خجالت می کشید نمی رفتخجالتبه زور راضی شد بره حالا کلاس گذاشته بود و از من اجازه می گرفت انگار تو همه کارا از من اجازه می گیره( پیوست بشه به کار دیروزش) چشمکپارسا هم از اونجای که زیادی اجتماعیه تا یاسمن این دوست و باهاش گرم بگیره یه چهار پنج تا دوست پیدا کرده بودلبخند یاسمن را بردم زیارت پارسا هم با بابایش رفت وقتی اومدیم دوست یاسمن رفته بود و یاسمن بغض کرده بود و می خواست گریه کنهنگران و وقتی گفتم بازم میایم اونوقت فاطمه را میبینیم کمی اروم شدمژه تمام راه و و توی خونه راجبه فاطمه حرف می زد شاید یه ربع هم پیشش نبودکلی راجبش حرف زد توی راه توی خونه  تا وقتی به زور هر دوتایشون را خوابوندم خوابفکر کنم ساعت 2 بود راستی دیشب دوتای تمام سلفون روی نی های شیر را کنده بودند و داشتن بازی می کردند وقتی به یاسمن اعتراض کردم گفت اخه مامان ما حوصلمون سر می رفت با چی بازی می کردیم گفتم این همه اسباب بازی گفت ما دیگه بزرگ شدیم اونا به درد ما نمی خوره تعجببعدش پارسا با دمپای ها بازی می کرد و سعی می کرد یه جورای پا تو کفش بزرگا کنه لبخندبای بایاینم فاطمه کوچولوکه یاسمن باهاش دوست شده بود

اینم خوشگلای من پارسا دوستاش رفته بودند نشسته بود پیش یاسمن اینا متاسفانه نشد از پارسا و دوستاش عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر دایی (امیرکوچولو)
23 آذر 91 12:18
سلاممم عزیزممم ازتون دعوت میکنممم که بهمون سر بزنینن ماها تازه عضو نینی وبلاگ شدیمم خوشحالمون میکنیین بیاین پیشمونمنتظریمم


حتما اومدم عزیزم
مامان محمد معین
23 آذر 91 12:44
زیارتتون قبول عزیزم الهی چقدر نارن بچه هاتون


ممنونم خاله جون