یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/21 16:52
نویسنده : بابا و مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان که دارم می نویسم کوچولوهای ناز ما مان خوابیدندخوابامروز بعداظهر بلای به سرم اوردند که کارگردان یاسمن خانم بوده و بازیگر اصلی ماجرا پارسای شیطون مژهمن تو اتاق مشغول کارام بودم یاسمن خانم رفته سراغ یخچال غذای  توی یخچال را اورده بود بیرون مثلا برای اینکه نریزه زمین یه سینی بزرگم گذاشته بود زیرش و با پارسا مشغول شده بودند به خوردن یاسمن میومد اتاق هی سر می زد میرفت که یه دفعه صدای زمین خوردن پارسا با گریه اومدگریه دویدم اتاق دیدم بعله پارسا تو سینی بوده اومده بلند شه افتاده تو ظرف غذا تمام سرو روش پر شده از غذا با دیدن صحنه نمی دونستم بخندم لبخندیا گریه کنمگریهاخه تمام زمین پر شده بود از غذا مجبور شدم اونجا را جمع کنم بعدم پارسا را بردم حمام که دیدم یاسمن خانم زودتر از ما داره اب بازی میکنه به هر حال مجبور شدم دوتاشونم حمام کنم هوا امروز سرده و بارونی می خواستم تو هوای افتابی ببرمشون بعدشم تازه از حموم اومده بودند به هر حال کار برام درست کردن کارستونناراحتالان اگه هر دو خوابیدند چون حسابی خسته شدند منم خواستم بخوابم که تلفن بی موقع بیدارم کرد و خواب از سرم پریداومدم تا ماجرا را براتون بگمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
21 آذر 91 17:07
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


رفتم رای بدم
یاسمین
21 آذر 91 18:00
کاش از پارسا عکس می انداختی ببینیم با سر و کله غذایی چه شکلی شده
خوبه دو تایی نقشه میکشن تا مامانشون بی کار نباشه
راستی این عکس دو نفره خوب شد که گذاشتی برای وبلاگ


ممنونم خاله جون که اومدید پیشمون من وقتی پارسا را اون شکلی دیدم وبا کاری که این دوتا وروجک کردن فقط مونده بودم چه کار کنم اصلا فکرم به عکس نرسید درست می گین کاش یه عکس از ش انداخته بودم اما عزیزم این خرابکاریا ادامه داره ایشالاه دفعه بد چون این بار واقعا شوکه شده بودم
مامان بابای الیسا
22 آذر 91 0:47
چه وروجکایی هستین شما
الیسا
22 آذر 91 7:13
چه شیطنتی ... خدا حافظ هر دوشان باشد ... تا ابد .


ممنونم خاله جون
مامان آرشيدا قند عسل
22 آذر 91 9:11
سلام وايييي منم كلي خنديدم كاشس ازشون عكس ميگرفتيد اي كوچولوهاي شيطون ممنون كه به ما سر زديد بوسسسسسسسسسسس براي شما نازگلكها


ممنونم خاله جون
بابابزرگ ارسطو
22 آذر 91 11:09
ماشالا به ياسمن جون وپارسا جون كه به اندازه يه فيلم سينمايي دوساعته مشغوليت براي مامان جونشون فراهم كردند


ممنونم لطف کردید که دیدنمون اومدید