یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدا بهمون خیلی رحم کرد...

1393/8/3 8:54
نویسنده : بابا و مامان
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ارزو می کنم که همیشه سالم و سلامت باشید دیروز اتفاق بدی افتاد  یاسمن و پارسا با باباشون  رفته بودند بیرون وسایل بخرند وقتی برگشتند پارسا اصرار کرده با موتور بریم دور بزنیم نذاشته باباش ماشین و بیاره و رفتن یه ماشین محکم کوبیده به موتور و خدا بهمون رحم کرده شیشه به چشم یاسمن نرفته فرو رفته تو  ابروهاش و تو بغل چشمش خدا می دونه اینقد استرس داشتم نبودن داشتم از دلشوره الکی می مردم چند بار زنگ زدم نادر گفت خونه مادرم هستیم نگو اون موقع یاسمن تو درمانگاه بوده  باباش می گفت خیلی خون ازش رفته بود بمیرم الاهی من پیشش نبودم اما یکی از همسایه های مادر شوهرک که با ماشین اونا تصادف کردن با یاسمن بوده و خدا خیرش بده باهاش حرف می زده و مواظبش بوده تا کارش تموم شه وقتی دیدم نیومدن لباسام و پوشیدم و اینقد استرس داشتم بدون جوراب وبا لباسای خونه چادرم و فقط سرم کردم دیدم دارن میان خیالم راحت شد دیدم پاهای دو تاشونم پیداست اما جلو که اومدن دیدم صورت یاسمن اینطوری شده  لباساش پر خونه همینطور لباس باباش چشمام سیاهی رفت به زور خودم و  سر پا نگه داشتم داشتم دق می کردم اینقد گریه کردم تا خونه و غر به باباش یاسمن و سالم تحویلت دادم بردی این چه وضعیه بعدشم همون همسایه مادر شوهرم اومدن خونمون و برا یاسمن اون وسایل پزشکی را گرفتن دستشون درد نکنه و خدا را شکر حالش خوبه خدایا شکرت که اتفاق بدتری نی افتاد پارسا  هم خدا را شکر حالش خوبه چون عقب بوده اتفاقی براش نیافتاده خدایا شکرت ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشیدبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (21)

مامان ز✿ـرا
3 آبان 93 10:19
سلام خانومی.وای خدای من.بخدا شوکه شدم یاسمن جونمو اینجوری دیدم.چقد خدا رحم کرده ،خدا رو صد هزار مرتبه شکر که چشمای قشنگش آسیب ندیده.فدات شم چه حالی داشتیحالا خوبه همسایه مادر شوهرتون بوده بنده خدا همسرتون هم خیلی اذیت شده.صدقه بدید و از طرف من یاسمن جونو ببوسین،ایشاله زخم صورت خوشگلش زودی خوب بشه.پارسا جونو هم ببوسید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم قربونت بشم
مامان روژینا
3 آبان 93 12:03
واااااااااااااااااااااااای خدای منچقد خدا رحم کرده بهتون. خدا رو هزاران مرتبه شکر که به خیری گذشت. الهی بمیرم میدونم چی کشیدی عزیزممواظبشون باش عزیزمصدقه زیاد بده.
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم چشم خدا نکنه عزیز دلم
اقازاده
3 آبان 93 14:55
وای وقتی اومدم مطالب دوستان را باز کردم تا ببینم کی آپ کرده وقتی موضوع وبت را دیدم دلم هری ریخت پایین اما بازم خدا را شکر که به خیر گذشته دوست عزیزم انشالله هر چه زودتر خوب شه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم محبت داری عزیز دلم
عشق يعني ...
3 آبان 93 17:00
وای خدای من همین که تیتر پست تو خوندم حالم بد شد. اومدم اول عکس های یاسمن و دیدم . الهی بمیرم .خیلی خدا بهشون رحم کرده . واقعا حالم گرفته شد.
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم ممنونم از مهربونیتون عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
4 آبان 93 13:57
اخی عزیزم بمیرم واست گلم......ایشالا زود خوب بشه....خدا رحم کرده تو رو خدا واسش اسپند دود کن و صدقه بده خیلی ناراحت شدم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم از مهربونیتون
مامان
4 آبان 93 16:10
الهـــــی.... عزیزم بمیرم برات که اون لحظه چقدر ترسیدی. خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیفتاد. ان شاالله دیگه این حال بدو تجربه نکنید
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم خاله جونم
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 16:19
واااای واقعا خدا رحم کردهههه الهی بمیرم یاسمن جون چی کشیدی بدون مامان با این درد مامانی میدونم حتما صدقه دتدی اما هر روز برای کوچولوها صدقه بذار خداروشکر که الان خوبی عزیزممم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم خدا نکنه قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان امیرعلی گلی
4 آبان 93 16:20
وای عزیزم خدا رحم کرده خیلی ناراحت شدم یاسمن جونو اینجوری دیدم فداش بشم خداروشکر بخیر گذشته دوست جونم یه صدقه بنداز ایشالله که بلا دوره
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم چشم محبت داری خدا نکنه عزیز دلم
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 21:01
سلام خانومی وای خدای من یه صدقه بدین تروخدا...الهی بگردم کجا خورده؟اگه ی خورده اینورتر خورده بود...واااااااااااااای نه ایشالا همیشه سلامت باشین و شاد الان که خوبه یاسمن جونی؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشم عزیزم خدا را شکر الان خوبه ممنونم از محبتتون
رزا
5 آبان 93 11:32
اخی عزیزم خدا رو شکر به خیر گذشته انشااله زود زود خوب شی یاسمن جونم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان ساجده وسبا
5 آبان 93 14:11
سلام خداروشکر که بخیر گذشته وانشالا که دخمل زودتر خوب شه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
5 آبان 93 20:37
سلام گلم خیلی ناراحت کننده بود.خوشحالم بخیر گذشت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ناهید
5 آبان 93 23:16
سلام عزیزم خوبید گلم وااااااااااای خدا مرگم بده وقتی عنوان را خوندم نصفه جون شدم خدارا هزار مرتبه شکر که اتفاق بدتری نیفتاد بمیرم برات یاسمن جون خدا از چشم بد حفظت کنه عزیزم می دونم که صدقه دادی ولی هرروز چهارشنبه اسفند دود کن خداشمارا خیلی دوست داشته چقدر الان حالم دگرگون شد باورت نمیشه تا متن را خوندم داشتم می مردم مخصوصآ صورت یاسمن جونو که دیدم امروز همه ش دلم پیشتون بود ولی وقت نمی کردم بیام نت خیییییییییییییلی ناراحت شدم فداتون بشم مواظب خودتون باشید
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم شما خیلی مهربونی و محبت بهمون داری عزیزم خدا نگهدار فرشته های قشنگتون باشه
مامان ناهید
5 آبان 93 23:19
بازم خدرا شکر که اون خانمه به یاسمن رسیدگی کرده ولی هیچکس مثل خود مادر نمیشه می تونم درکت کنم شما هم اینقدر حساسید که همسرت دلش نیومده بهت بگه وگرنه اگه پشت تلفن می گفت که می دونست پس می افتادی امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید همسر خوب وبا درکی دارید خوشبخت باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ارزوی سلامتی همراه خوشبختی برا شما دوست عزیزم دارم
مامان ناهید
5 آبان 93 23:21
یاسمن جون همسایه تون به همین مناسبت وسایل پزشکی را برات کادو آورده انشالله هیچ وقت از وسایل پزشکی جز برا بازی استفاده نکنید فدای یاسمن جونم بشم خدارا شکر که پسر کوچولوی خاله هم حالش خوبه واتفاقی براش نیفتاد شما بچه های ناز نازی عشق منید مثل بچه های من می مونید مخصوصا که کارهاتون وبازیهاتون شبیه همن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان ناهید
5 آبان 93 23:23
عزیزم ناراحت نباش بازم خدارا شکر کن به خاطر رحم ومهربانیش در حقتون همیشه خداوند رحمان ورحیمه
بابا و مامان
پاسخ
خدا را شکر
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 آبان 93 23:37
وای خدای من چقدر وحشتناک عزیزم خدا خیلی رحم کرده الهی فدای دختر نازنین بشم من عزیزم حتما هرروز براشون صدقه بذارکنارو اسپند دود کن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بی تاب
6 آبان 93 1:06
آآآآآآخخخخ دختر...دلم هوری ریخت.فرشته ها مواظبشونن بخدا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم چشم
فریده
6 آبان 93 11:48
ای داد و ای بیداد . خدا خیلی بهشون رحم کرده . بازم خدا رو شکر . مرتب صدقه بنداز . خیلی خیلی ناراحت شدم.
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم عزیز دلم
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:54
خدا رحم كرده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان اهورا
9 آبان 93 16:32
وای خدای من خدا رو شکر که اتفاق بدی نیافتاده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم