یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

این دفعه ازمایش...

1393/7/29 9:09
نویسنده : بابا و مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا لحظه ایه که فهمیدن من دارم از کاراشون عکس می گیرم و این لبخند افتخار امیز و بهم زدنآرام

اینم اخر کار محبت

سلام دوستان عزیزم بوس ارزو  می کنم  همیشه سالم و سلامت باشید دیروز یاسمن از مهد که اومد  مشغول نقاشی کردن بود  منم خیالم راحت که خرابکاری در کار نیست اما وقتی رفتم اتاق دیدم بله ببین چه خبره  مدادا را که تراش کرده ریخته تو اب  وقتی گفتم چکار می کنید  یاسمن گفت ازمایشه مامان  با خودم گفتم جای شکرش باقیه این دفعه معجون نبوده آرام  یعنی الان چیا تو اون ابه هست سوالخطا تو این فکرا بودم که محمد پارسا  گفت (دالیم بازی می کنیم تیتال دالی)داریم بازی می کنیم چکار داریتعجبکچلخنده و منم چی داشتم بگم تمام مداد  رنگیها هم ابیاری شده بودکچل خواستم دعواشون کنم دلم نیومد گفتم دیگه کار از کار گذشته  من چکار دارمچشمکبوسمحبت

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (10)

اقازاده
29 مهر 93 10:27
ماشالله که چقد شیرین زبونن وای چقد خوشم میاد از اینکه آدم دوتا بچه تقریبا همسن سال داشته باشه و با هم خراب کاری کنن از من که گذشت از شما زنده باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
عشق يعني ...
29 مهر 93 10:33
واي خدا حفظ شون كنه چه قدر اين دو تا فرشته عاشق اين مدل بازي هستن؟ بابا كلييييييييييي بازي و سرگرمي تو دنيا وجود داره . اين شاله كه هميشه سالم باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
دنیا
29 مهر 93 19:58
عزیزای منین شما وروجکا.چقدر شما کنجکاوین جیگرای من
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان اهورا
30 مهر 93 13:19
ای جونم چه با مزه ان دو تایی با هم تو خرابکاری هماهنگن خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ناهید
30 مهر 93 14:04
سلام عزیزم خوبید فداتون بشم یا معجون درست می کنید یا داریدازامایش انجام می دید فدای ذهن خلاقتون بشم
بابا و مامان
پاسخ
سلام خدا نکنه ممنون خاله جون این دفعه ازمایش بود
مامان ناهید
30 مهر 93 14:05
چقدر هم رفتن تو عمق این آزمایش
مامان و آیلین
30 مهر 93 18:49
سلام عزیزم امیداورم حالتون خوب باشه و و روزگار تون به خوبی و خوشی بگذره کوچولوهای بامزه ای داری بخدا هر وقت پشت سیستم می شیم اول به وبلاگ شما سر می زنم تا کارای این کوچولوهات رو ببینم و آفرین به حوصله ای که داری
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز ذلم قربونت بشم محبت داریید ممنونم از این همه مهربونی
مامان و آیلین
30 مهر 93 18:51
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان بردیا شیطون
4 آبان 93 13:59
اخرش دانشمند میشن بخدا...... فداشووووووووووووووووووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 21:03
داشتن بازی میکردن تیتال داشتی خو؟ ای جووووووووووووون