یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه شیطونی دیگه ...

1393/4/17 11:41
نویسنده : بابا و مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا همون لحظه اول که اومد داخلتعجب

این عکسه من و یاد اون  ادمهای می اندازه که می گن اقا عکس نگیرخندونک

سلام دوستان عزیزمبوس طاعات و عباداتتون مورد قبول حق محبت تو عکسها تو عکسهای اول محمد پارسای شیطون و می بینید که داره دستاش و نشون می ده فقط رنگ دستا و صورتش و ببینید نشسته بودم داشتم کامنتهای دوستان و تایید می کردم که یه دفعه اومد تو با این شکل (تلام دتام و ببین تتد اتنده ارم اودش اومد اودش اورد به دتم )تعجب  سلام سلام دستام و ببین چقد قشنگه کرم خودش اومد خودش خورد به دستم دویدم ببینم چه خبره دیدم وای تتراسایکلین و خالی کرده رو دستش و  کمی هم شکلات کاکائو رو صورتش مالیده همراه با کرم  می گم چرا مامان ببین خودت و چکار کردی میگه (ببین مامان اکه دتام پوت پوت دته بود) ببین مامان اخه دستام پوست پوست شده بودتعجبخندهبیچاره شدم تا دستای این وروجک و بشورم مگه روغنش می رفت کچلهمکارش داشت فیلم می دید اگه پیشش بود مطمئنن بیشتر کارشون و گسترش می دادن خندونک اون عکسهای پایینم برا افطاری اون روزه که قبل از اومدن مهمونا چیده شده بود فکر نکنید همینه ها بعدم پر پر شد خندونکبای بای

پسندها (8)

نظرات (23)

مامان سونیا
17 تیر 93 16:46
وای چه کار خطرناکی کرده این گل پسر خدا رو شکر که دستش رو به دهانش نزده خدا رحم کنه از دست این فسقلیها ما باید همیشه ترس و لرز داشته باشیم خدا خودش نگهداره همه بچه ها باشه به به چه سفره طولانی خسته نباشی مامانی قبول باشه انشالله
بابا و مامان
پاسخ
راست راستی خطرناکه بله خدا را شکر دستش و تو دهنش نبرده بود انشالاه برا دعای خوبتون ممنونم بله مهمونا خیلی بودند
مدرسه ی مامان ها
17 تیر 93 16:53
سلام مامان عزیز خدا قوت، خوشحالیم که تصمیم خوبی گرفتید امیدواریم همیشه دلتون شاد بدون غصه و لبتون خندون باشه. منتظر خبرهای خوب و خوشتون هستیم موفق باشید
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون با تشکر از مجبتتون تصمیمم و عملی کردم و همه چیز عالیه
مامان ز✿ـرا
17 تیر 93 18:34
پارسای بلا انقده مامانی رو اذیت نکن طاعات شما هم قبول حق.باریکلا مامانی کد بانو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آبجیــــــــــ حنانــــه
17 تیر 93 18:42
به به چه سفره ای ... خســته نباشید مامانیــ ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمدحسین
17 تیر 93 23:14
وای خدای من مُردم از خنده ... من فدای شیطنت ها تو برم پارسا فسقلی
بابا و مامان
پاسخ
همیشه لبت خندان باشه عزیزم خدا نکنه خاله جون مهربونم
مامان آرش و آیناز
18 تیر 93 4:26
سلام عزیزم طاعاتتون قبول حق خسته نباشی خدا قوت ای جونم امان از این شیطنتای پارسا
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم همینطور طاعات و عبادات شما عزیز دلم
خاله ی مهربون
18 تیر 93 8:54
وای دلم افطاری خواست.هووووم
مامان و آیلین
18 تیر 93 13:41
سلام عزیزیم طاعات شما هم قبول باشه چه سفره افطار قشنگی انشااله که قبول باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فرشته
18 تیر 93 14:12
طاعاتتون قبول ماروهم تو خلوتتون باخدایادکنید التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محتاجیم به دعا
فریده
18 تیر 93 14:38
پارسای شیطون !!!! با این دو تا وروجک چطوری همت می کنی مهمونی بدی ؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
هنوز اوله راهه یه دو سه تا دیگه مهمونی مونده مامان نباید کم بیارم
مامان ساجده
18 تیر 93 14:46
دستلش پوست پوست شده خووووب میگم چقد اون عکس هشتمی از بالای این پست از یاسمین خشکل شده برم این ژستشو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف دارید چشمتون قشنگه
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
18 تیر 93 17:25
وااای خدای من چه کار خطرناکی خداروشکر که اون یکی یارش سرگرم بوده ایشالله همیشه سفرتون پر برکت و پر از مهمون باشه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ناهید
19 تیر 93 1:06
سلام عزیزم خوبید؟ ماشالله به این دو وروجک عاشقشونم بازم عکساتون عالی وبا کیفیت بالا راستی با موبایل این عکسهارو می ندازید یا دوربین چه کیفیتش ماشالله خوبه فکر کنم هرچی باشه سونی اریکسون هست نه؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم عزیز دلم عکسا با موبایل هواوی و چندتاشم با دوربینه اسمش المپیوس عکسهای مشهد همه با موبایله
مامان ناهید
19 تیر 93 1:08
پارسا جون بازم شیطنکش گل کرده فداش بشم خسته نباشید عزیزم چقدر هم زحمت کشیدید انشالله قبول باشه چقدر سخته با دوتا بچه دست تنها .......معلومه کدبانو هستید
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم عزیز دلم
باباحسين
19 تیر 93 20:27
درود بر پارسا جون عبادات قبول دست گل ياسمن جون هم درد نكنه كه كمك ميكنه
بابا و مامان
پاسخ
سلام و ممنونم
مامان ترنم
20 تیر 93 10:18
امان از دست اين وروجكها.
مامان ترنم
20 تیر 93 10:18
عزيزم نماز روزه‌هاتون قبول.
بابا و مامان
پاسخ
و همینطور برشما دوست گلم
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:37
وای به به افطاااری........یادش بخیر چقد بچگیام ذوق افطاری رفتن داشتمممممالانشم دارماااااااااااا
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:38
افطاریت قبول آجی گلم..اجرت با خدا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:39
ای ول خانومی چقد همه چی سر جاشه..خسته نباشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:40
ای قربون پوست پوست شدن دستات شیرین زبون خاله
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:41
اون یاسمین همکارو خوب اومدیاااااااااااا
آیسان مامانی ماهان جون
21 تیر 93 8:42
خخخخخخخخخخخ معلومه که پر شده سفره..ولی کاش با غذاهام یه عکس میگرفتی برامون ایده افطار میشد منم چن روز دیگه افطاری میدم
بابا و مامان
پاسخ
اخه خانواده نادر اینا بودن بد بود می گفتن حالا می خواد کلاس بذاره ال و بل شما پر ببینینش