یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

افتضاح...

1393/3/26 14:36
نویسنده : بابا و مامان
415 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم بوساین همون کاریه که چند وقت پیش وقتی من داشتم داخل اتاق خیاطی می کردم  این کار و کردن و اعصابم و بهم ریخته بودند و اصلا اون چند روزه حوصلم نمی گرفت بذارمعصبانی ببین چه اوضاعیه 3 تا تخم مرغ کمی ابغوره کمی ابلیمو کیک بیسکویت اب  مواد این آاشپریشون که قرار بوده کیک بشه بوده بعدم پارسا رفته سراغ ظرفشوی اونجا را به این روز در اورده کچل اینکه تو عکس نیستند فرار کردند  دیروزم رفتند اشپزخونه ظرف شکر و خالی کردند تو اشپزخونه اب ریختن روشعصبانیگریه نمی دونید چقد افتضاح کاری بود نمیشد پات و بزاری اونجا چقد طول کشید تا اونجا را جمع کنم و بشورمغمگینخندونکعصبانیآرام

پسندها (6)

نظرات (12)

رزا
26 خرداد 93 16:36
به خدا دلم برات میسوزه چه قد باید حرص بخوری تا اینجا تمیز بشه ولی به هر حال شیرین کاریه بچه ها قشنگه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری بذار شیطون بلای خودت بیاد اونوقت من دلم برا شما می سوزه
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 21:29
یـــــــــــــــــاخدا...مامان جوووووووووون چه خبره؟؟؟من هروقت کار این فرشته هارو میبینم ناخواسته خندم میگیره وای خدایااااااااااااااااااااای وروجکای ناز...میبوسمتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی اریان
27 خرداد 93 0:15
ااااااااااووووووو په خبره اینجا وااااای مامانی حق داری هر چی بگی اما برا تنبیهشون یه ماچ گنده گنده ها از لپشون بکن مثل جاروبرقی ...از طرف من هم حتما ها!!!!
فاطمه مامان گلها
27 خرداد 93 0:37
واااااای خدای من چه کارایی کردن
مامانی درسا
27 خرداد 93 4:01
ای حونم کارشون مثل درسایی منه ...... کلا" این وروجکا ساخته شده حال ما رو بگیرن مامانی ... من فداشون تنشون سالم باشه انشاالله ..... راستی وبت خیلی خوشگل شده مبارک باشه
بابا و مامان
پاسخ
فدای درسا جونم بشم من
سمیه
27 خرداد 93 16:01
ای شیطونا
باباحسين
27 خرداد 93 19:18
خدا اونا را نگهداره دنياي بچه ها همينه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خدا نگهدار پدر بزرگ مهربون و نوه های گلش باشه
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 20:49
آخه این چه معجونیهفدات دلت بشم مامانی
مامان بیتا و تینا
27 خرداد 93 22:08
خصوصی داری مهربونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
28 خرداد 93 1:00
تو مامان خیلی خوبی هستی . مامان صبور و باحوصله .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله شيدا و روشا
28 خرداد 93 8:21
واييييييييييييييي چيكار كردن اين وروجك هاااا حتي نميتونم تصور كنم كه چه حالي داشتي
مامان ترنم
28 خرداد 93 13:15
واقعا وحشتناكه. خدا صبرت بده. من اگر بودم اين شكلي مي‌شدم. بعدم هم اين شكلي مي‌شدم.