یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

کلاه تابستونی

1393/3/14 9:18
نویسنده : بابا و مامان
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

محمد پارسا وایستد بهش گفتم نگاه مامان کن گفت نه منم متله ادی(منم متل ابجی)

سلام دوستان عزیزم بوسدیشب  رفتیم برا بچه ها کلاه بخریم تابستونی که افتاب نسوزوندشون اینا را انتخاب کردند البته برا یاسمن یکی دیگه خریدم بغل پارسا یه کلاه سرمه ای برداشته بود می گفت کلاه بن تنیهزیبا اما گفتیم گرما را بخودش می گیره این قرمزه را براش خریدیم یه دفعه اومدنی کلاه را پرت کرد وسط خیابونتعجبتعجب می گفت نمی دام(نمی خوام)رفتم اوردمش  خواستم ببرم پس بدم همون رنگی که دوست داشت بخرم دیدم مغازه بستس  دیگه چاره ای نبود بهش هر چی گفتم سفت و سخت گفت نمی دام گفتم باشه بزار بدم به این نی نیه گفتم الان می گه نه گفت باته بده(باشه بده)خندهبه هیچ صراطی  مستقیم  نبود اما تا ابجیش گفت مال من باشه دیگه دو دستی کلاه را چسبیدهخندونکچند تا عکس دیشب ازشون گرفتم گذاشتم دیگه باید برم وسایلامون و جمع کنم که هیچ چیز هنوز جمع نکردم البته ساعت 5 می ریم اونجا را ساعت 7 تحویل می دن راستی برام خیلی دعا کنید از یه موضوعی دلم بدجوری گرفتهدلشکسته الانم که دارم می گم بغض داره خفم می کنهگریهدعا کنید اروم بشم  دلشکستهکه خیلی محتاج دعاتون هستم دوستتون دارم و ارزو می کنم تمام لحظات زندگیتون پر باشه از ارامش و شادی بوسبوسمحبتمحبت

پسندها (9)

نظرات (21)

مامان آرش و آیناز
14 خرداد 93 9:59
ای جووووونم این ژستای یاسمن منو کشته مبارکه کلاه تابستونی عزیزمممم بن تنی میخواسته اصلا عجیبه این خواهر برادرا حاضرن وسایلشونو به بقیه بدن اما به خواهر یا برادر خودشون ندن عزیزم ایشالا حسابی بهتون خوش بگذره هر مشکلی هم داری دعا میکنم که خیلللللللللی زود حل بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پریسا
14 خرداد 93 12:07
ان شاء الله دلت خوش بشه. چه کلاه‌های خوشگلی،‌ بخصوص کلاه یاسمن جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله مینا
14 خرداد 93 12:25
به به چ کلاه های قشنگی چ پسملی شیطونی ایشالا مشکلات تو و همه عزیزایی ک مشکل دارن حل شه خانومی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون عزیز
دنیا
14 خرداد 93 13:02
چقدر این دوتا کوچولوی شما نازن خدا حفظشون کنه حتما به من سر بزنین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز چشم الان اومدم
رزا
14 خرداد 93 14:06
برات ارامش ارزو میکنم دوست عزیز غصه نخر خدا بزرگه کلاهتونم مبارک خیلی خوشگلن وروجکا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزی دلم محبت دارید
مامان مینا
14 خرداد 93 21:55
به چه کلاهایه خوشگلی و چه فرشته هایه نازیمبارکتون باشه ناز نازیا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فاطمه مامان گلها
15 خرداد 93 9:03
سلام به به مبارکه کلاهاتون چه بهشون میاد به به گردش و تفریح ایشالا خیلی خیلی خوش بگذره بهتون ایشالا موضوعی که نگرانشید هم ختم به خیر و خوشی بشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان ز✿ـرا
15 خرداد 93 13:09
خوشگلای خاله کلاه تون خیلی قشنگه،مبارکتون باشهپارسا جونم رنگ کلاه تو که دیگه محشرهایشاله به هر آنچه که میخوای برسی،عزیزم.مواظب خودتون باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامان امیرعلی گلی
15 خرداد 93 17:22
انشالله هرچی هست به خیری و خوشی بگذره دوستم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
پدر بزرگ ارسطو جعفري
15 خرداد 93 17:24
به به چه بچه هاي نازي و چه كلاهاي قشنگي ماشاالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از لطفتون
سارا مامان اهورا
15 خرداد 93 18:41
ای جونم اینا چه ناز شدن با این کلاهها مبارکشون باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
خاله شیدا و روشا
15 خرداد 93 20:16
مبارکشون باشه ایشالا ایشالا هر غمی که داری از دلت برداشته شه جیگرمممممممممم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیزم ممنونم از محبتت
مامان ناهید
15 خرداد 93 21:45
سلاااااااااااااام عزیزم خوبید؟ گلهای ناز خاله خوبن ببخشید بازم دیر کردم چون دوباره نتم مشکل منی پیدا کرده بود از اون روز که اومدم تا چند ساعتی پیش بازم بی نت بودم
مامان ناهید
15 خرداد 93 21:47
به به بازم مثل همیشه خوشگل وبا انرژی خوشگلای خاله کلاهتون مبارک باشه قربون پارسا جون برم با اون حرف زدناش باور کن تو این مدت که نبودم وبه فکرتون بودم همه ش حرفهای پارسا رو به زبون می آوردم وکلی می خندیدم از ذوق.
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیز دلم دلمون براتون حسابی تنگ بود خوشحالم که اومدید
مامان ناهید
15 خرداد 93 21:50
عزیزم مگه شما کجا هستید مسافرتید میرم پستهای قبلی رو ببینم تا بلاخره بفهمم کجایید به سلامتی عزیزم خدا نکنه مگه چی شده انشالله که چیزی وزود آروم میشدی می بوسمتون مواظب خودتون باشید
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم ما دهکده وسف بودیم تازه برگشتیم
مامان ثمین سادات
16 خرداد 93 3:04
ای حانم خوشگلای خوشتیپ ماشاله ماشاله خدا حفظتون کنه چقدر قشنگ ژست گرفتید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریده
17 خرداد 93 8:01
مبارک باشه ، خیلی خوشکلند ، منمم به فکر خرید کلاه افتادم ، توکل به خدا ، امیدوارم هر چه زودتر مشکلت حل بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مهناز مامان عسل
17 خرداد 93 10:24
مبارکه عزیزای دلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان محمدحسین
18 خرداد 93 6:19
وای چه کلاههای نازی... امیدوارم مشکلت به زودی زود حل بشه...
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامان
18 خرداد 93 11:24
خیلی قشنگن.به به... الهی خیلی زود مشکلت حل بشه.... بووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی مهربون
19 خرداد 93 13:40
وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم خوش حال می شم به وبلاگ منم سر بزن
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم