یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بازم یه خرابکاری دیگه...

1393/3/4 16:42
نویسنده : بابا و مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمبوس اینجا نشسته بودم داشتم کامنتها را تایید می کردم همین چند دقیقه پیش رفتم داخل اتاق دیدم صدای این دو تاوروجک نمیاد با این صحنه روبرو شدم تعجبمتنظر چی باید می گفتم فقط نگاشون کردم چون کاری ازد ستم بر نمیومد تمام روشون و خیس کرده بودند الانم داره صدای داد و بیدادشون میاد بیچاره باباشون تو این سرو صدا خوابهخندونک

پسندها (6)

نظرات (13)

مامان امیرعلی گلی
4 خرداد 93 21:00
اینکه خیلی خوبی فقط طفلی باباشون ........ عزیزم رمزو خصوصی گذاشتم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزمرفتم ببینم
مامان زهرا
4 خرداد 93 21:40
از دست شما شیطون بلاها عزیزززززززززممممممم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم که پیشمون میاید دوست داریم خاله جون
فریده
5 خرداد 93 10:23
خدا حفظشون کنه . ولی خدایی هر وقت خرابکاری های یاسمن جون و محمد پارسا رو می بینم از فکر داشتن بچه دوم پشیمون می شم . به نظرم اگه یه بچه دیگه گیرم بیاد از خانه فرار کنم
مامان روژینا
5 خرداد 93 13:15
ای قربون وروجکای خودمبا اینکه خرابکاری میکنن ولی دیدن این خرابکاری ها واقعا لذت بخشه
خاله شيدا و روشا
5 خرداد 93 13:33
سلام ماماني فقط نفس عميق بكش و اصلا حرص نخور عزيزم
مامان ملینا
5 خرداد 93 19:45
عزیز دلم چقدر باحالن این شیطونکا.مامانی خوب کاری میکنی بزار خوب بازیشونو بکنن
بابا و مامان
پاسخ
چشم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
5 خرداد 93 22:28
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد
بابا و مامان
پاسخ
همینطور بر شما دوست گلم
مامان درسا
7 خرداد 93 0:22
عاشقشونم با اون شیطونی هاشون.
بابا و مامان
پاسخ
لطف داری خاله جونم
مامان اریان
7 خرداد 93 1:19
اخی نازی خیلی خوبه که!!!منم دوست دارم اریان زودتر بزرگ شه
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون ایشالاه بزار برگه بشه معلومه ااز اون شیطون بلاها بشه
الــنـــازجوون
7 خرداد 93 14:06
سلاممممممممممممممممممممم خوبید وروجکا؟وای خدا شما چه حالی میکنید با این دوتا وروجک...خدا حفظشون کنه میبوسمشون اینم یه بوس از طرف من به برای شما
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:25
ای جونم... باباها دیگه عادت کردن توی سروصدای بازی بچه ها بخوابن... امیدوارم سایه پرمهر بابا همیشه روی سرشون باشه...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آجی محمدمهدی
10 خرداد 93 14:53
آرزومیکنم توشوی بنده ی محبوب خداودعامیکنم آرام بمانی هرروز؛سربلندازهمه ی واقعه ها...شادباشی وبخندی هردم به دل انگیزترین خاطره ها...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:26
خیلی بامزست کاراشون