یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه شب ویه روز قشنگ ...

1393/3/2 20:29
نویسنده : بابا و مامان
346 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای بالا برا دیشبه که تو پارک بودیم 

یاسمن و پارسا با پسر خاله ها

یه عکس درست حسابی نگرفت

یادم نمیاد چی می گفت از حالتش خوشم اومد عکسش و گذاشتمبوس

پارسا داشت تمر هندی می خورد

اینجام پارسا  داشت سنگ پرت می کرد داخل اب

امروز رفته بودیم بیرون به یکی از روستاهای اطراف هوا عالی بود خیلی خوش گذشتبغل

پسندها (9)

نظرات (16)

مامان پریسا
2 خرداد 93 20:45
چه خواهر و برادر خوب و نازی، خدا بهتون ببخشه. چه جالب که بچه‌ها اینقدر دوست دارند سنگ بندازند تو آب.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همین و بگو مامان جون ممنونم عزیزم که پیشمون اومدید
خاله مینا
2 خرداد 93 21:59
همیشه به گردش عزیزم وای منم تمرهندی میخوااااااااممممممممممم راستی قالب جدید مبارک خانومی فرشته های نازتو ازجای من ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم تمرهندیمی خواهی خاله من دیروز به پارسا گفتم مامان به من نمی دی گفت نه مگه تو پتلی تمر بلا بتلاست (مگه تو پسری تمر مال پسراست ممنونم عزیزم که پیشمون میاید
مامان امیرحسین
2 خرداد 93 22:15
چه خوبه که رفتید پارک و روستاهای اطراف.ما که فعلا به همین پارک بسنده میکنیم.هنوز به خاطر مشغله های کاری همسری فرصت نشده به یه جای خوش آب وهوا بریم.عکسهاتون خیلی خیلی قشنگ شدند مخصوصا عکسهای دختر گلمون که توپارک گرفته با ژستهای مختلف.برای بچه های گلم
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه فرصت بشه حتما دور و اطراف هم برید عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان امیرعلی گلی
2 خرداد 93 23:01
چه عکسایه قشنگی الهی ایشالله همیشه به سفر و تفریح و شادی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان گلها
3 خرداد 93 0:02
همیشه به گردش و تفریح عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله شيدا و روشا
3 خرداد 93 7:55
هميشه به گردش و شادي و خوشگذروني قالب وبلاگ نو مبارك مامان خانومي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
فریده
3 خرداد 93 9:49
اول اینکه قالب جدید مبارک . دوم اینکه چقدر عکسای قشنگی گرفتی . سوم اینکه چقدر اون روستایی که رفته بودید طبیعت بکر و تازه ای داشته و چهارم اینکه همیشه به تفریح و گشت و گذار .
بابا و مامان
پاسخ
اول اینکه ممنونم عزیز دلم دوم اینکه چشمات قشنگه سوم هم اینکه جاتون خالی عالی بود و پنجمفدای مهربونیت عزیزم همیشه سلامت باشی عزیز دلم
فریده
3 خرداد 93 10:00
چشمم روشن ، شوهرت تا حالا زنده مونده ، من که باورم نمی شه . ولی نگران نباش دخترت حسابی حواسش به باباش هست نمی زاه دست از پا خطا کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اگه رشوه گولش نزنه
رزا
3 خرداد 93 14:06
خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم
مامانی کسرا
3 خرداد 93 15:19
به به چه قالب قشنگی خیلی باسلیقه و شیک، بسی خوشمااااااان آمد چقدر عکسا ناز شده ای جووووونم،چه جای قشنگی رفتید انشالله همیشه خوب و خوش باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم دست خاله جون درد نکنه لطف دارید عزیز دلم
خاله مینا
3 خرداد 93 22:40
اتفاقا تمل هندی مال دخملاس
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
4 خرداد 93 11:12
ایشالله همیشه شب و روزتوووووووووون قشنگ باشه در کنار هم چه جای باصفاییییییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
4 خرداد 93 12:29
شاد باشین وسلامت همیشه به گردش دوست خوبم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی اریان
4 خرداد 93 15:51
وای چه جای بکرو قشنگی ایشالله همیشه در گشت و گذار....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان درسا
7 خرداد 93 0:25
همیشه به تفریح عزیزم عکسا خیلی قشنگ بودند.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیزم
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:28
همیشه به شادیو گردش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم