یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بابا جون روزت مبارک +...

1393/2/22 16:28
نویسنده : بابا و مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

شانه‏ هایت، ستون محکمی است پناهگاه امن خانه را.
دست در دستانم که می‏گذاری، خون گرم آرامش، در کوچه رگ‏هایم می‏دود.
در برابر توفان‏های بی‏رحم زندگی می‏ایستی؛ آن‏چنان‏که گویی هر روز از گفت‏وگوی کوهستان‏ها باز می‏آیی.
لبخند پدرانه ‏ات، تارهای اندوه را از هم می‏دراند.
تویی که صبوری‏ات، دل‏های ناامید را سپیده ‏دم امیدواری است. مرام نامه دریا را روح وسیعت به تحریر می‏آید؛ آن هنگام که ابرهای دلتنگی، پنجره‏ های خانه را باران می‏پاشند.
آسمان همواره بوسه بر پیشانی بلندت را آرزومند است.

 

 

پ.ن .اینم هدیه ما برای باباجون از  طرف یاسمن و پارسا و مامان

 

پسندها (7)

نظرات (22)

مامانی کسرا
21 اردیبهشت 93 12:55
به به عیدتون مبارک یه تبریک ویژه به مناسبت روز پدر ، واسه آقا نادر که اینقدر هوای خانم مهربون و بچه های نازشُ داره همیشه خوب و خوش باشید بزن بریم خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید عزیز دلم بسیار بسیار ممنونم خیلی زیبا روشنم کردید دوستت دارم و ممنونم از محبتت عزیزم
مــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــ
21 اردیبهشت 93 12:58
عزیز دلم روز پدرو به همسرت و بابای مهربونت تبریک میگم ایشالله همیشه سایشون بالاسرت باشه همچینین به مردکوچک پارسا جونی تبریک میگم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی لطف کردید دوست دارم مائده جونم
رزا
21 اردیبهشت 93 18:04
انشاالله خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
21 اردیبهشت 93 21:49
البته پیشاپیش مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:56
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
بابا و مامان
پاسخ
بسیار زیبا بود عزیزم ممنونم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:57
عزيزم منم روز پدر رو به همه ي بابا هاي عزيز و همسراي مهربون تبريك ميگم .....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مهدیا
22 اردیبهشت 93 8:39
سلام ، خیلی خوش ذوق هستین. وبلاگت هم خیلی زیباست. به ما سر بزن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم چشم حتما اومدم
مامان روژینا
22 اردیبهشت 93 8:43
سلام عزیز دلمعیدتون مبارکروز پدر رو به بابایی شما و بابایی یاسمن بانو و پارسا کوچولو تبریک میگمایشالا سالهای سال کنار هم شاد و خوشبخت و سلامت باشین
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیز دلم
خاله شيدا و روشا
22 اردیبهشت 93 8:58
ولادت حضرت علي و روز پدر رو تبريك ميگم اميدوارم سايه همه باباها بالاي سر خانواده و بچه هاشون باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم انشالاه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
22 اردیبهشت 93 10:45
چه کسی رسد به پایت زمحبت وصفایت....به خدا زمهربانی در جهان یگانه هستی
بابا و مامان
پاسخ
عالی بود مامان
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
22 اردیبهشت 93 12:50
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت اسد الله الغالب ، علی بن ابیطالب (ع) مبارک باد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ترنم
22 اردیبهشت 93 12:53
ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان .
m0zhde
22 اردیبهشت 93 17:10
ruze pedar mobarak
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
23 اردیبهشت 93 4:55
عزیز دلم دوستدارم قصه هاتو بخونمو نظر بدم اما رمز وبتون خیلی سخته....منم که گیج...همش یادم میره
بابا و مامان
پاسخ
براتون تلگراف می کنم همیشه داشته باشید
مهدیا
23 اردیبهشت 93 21:10
سلام دوست عزیز عیدتون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم عید شما هم مبارک باشه عزیزم
مامان ملینا
23 اردیبهشت 93 21:43
عزیزم برو خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 11:08
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل معروف ترین و پر فروش ترین کتابهای روز دنیا بصورت کتاب گویا (کتاب شنیداری)
مامان امیرحسین
24 اردیبهشت 93 11:33
سلام خانومی .منم با تاخیر روز پدر را به همه ی پدران گلمون تبریک میگم ایشالله که پدر شما هم 120 سال زنده باشند وسایشون بالای سرتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان امیرحسین
24 اردیبهشت 93 11:35
عزیزم از اینکه اومدی به وبم ممنونم ولی نمی دونم چرا نتونستید کلیپو ببینید دوستان دیگه تونسته بودند.امیدوارم موفق بشید ببینید.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم الان بازم امتحان می کنم
مهدیا
24 اردیبهشت 93 13:25
عزیزم با افتخار لینک تون کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان گل
الــنـــازجوون
24 اردیبهشت 93 15:16
عیدتون مبارک..به به چه کادویی دستتون درد نکنه بابایی هم مبارکشون باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان نگار
27 اردیبهشت 93 9:04
دست یاسی خانم و داداشش و مامان جونشون درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم